حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام ۵.۹ استیکر متحرک بسیار کم حجم و روان را ارایه می کند

تلگرام جز اولین پیامرسان‌هایی که استیکر داشتند نبود اما می توان آن را بهترین در نوع خود دانست که با کیفیت‌ترین و استاندارد جذابی را برای استیکر و نحوه استفاده از آن را ارایه کرد. استیکرهای اصلی تلگرام سال ۲۰۱۵ ارایه شدند و حالا یعنی نیمه دوم سال ۲۰۱۹ باید شاهد استیکر متحرک تلگرام باشیم. استیکر متحرکی که شاید قبلا در پیامرسان تم تم دیده باشید اما باید بگویم استیکر-گیف تلگرام بسیار کم حجم و روان هستند که استفاده از آن ها را دو چندان می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

استیکر متحرک تلگرام

استیکر متحرک تلگرام

استیکر متحرک تلگرام

همانطور که در این تصاویر متحرک از آپدیت نسخه ۵.۹ تلگرام می بینید، شما قادر خواهید بود تا از استیکر متحرک تلگرام استفاده کنید و منظور خود را بهتر و متفاوت‌تر به مخاطب برسانید.

تلگرام برای استیکر متحرک تلگرام ادعای زیادی روی حجم پایین آن ها دارد چرا که این استیکرها با روش ویژه ای ساخته می شوند و تصویر متحرک با پسوند GIF نیستند. به ادعای تلگرام حجم مورد نیاز برای استیکر متحرک تنها ۲۰ تا ۳۰ کیلوبایت به ازای هر استیکر است. از این بابت می توان گفت که استفاده از استیکرهای متحرک جدید تلگرام می توانند حسابی محبوب شوند.

استیکر متحرک ۶۰ فریم بر ثانیه با حجم ۲۰ تا ۳۰ کیلوبایت

همچنین تلگرام می گوید که این استیکرهای متحرک ۶۰ فریم بر ثانیه هستند. اگر از جزئیات این مفهوم اطلاعی ندارید به سادگی باید بگویم که حرکت استیکرها بسیار روان نمایش داده می شوند.

شما می توانید استیکرهای متحرک را از تب استیکر و قسمت Trend ها ببینید. در حال حاضر تعداد این استیکرها کم است اما مطمئنا بیشتر خواهند شد. تجربه شما از استیکرهای متحرک تلگرام چیست؟ شما می توانید در کانال تلگرام ترنجی چندی از این استیکرها را ببینید.

همچنین شما می توانید آپدیت تلگرام ۵.۹ را برای داشتن استیکر متحرک از لینک های زیر برای اندروید و iOS داشته باشید:

دانلود آپدیت تلگرام ۵.۹ برای اندروید

دانلود آپدیت تلگرام ۵.۰ برای iOS

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

چه آپدیت پرکاربرد و هیجان‌انگیزی!😐😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)