حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) با اسنپدراگون ۴۲۹ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

دیروز بود که با هم در ترنجی‌ تبلت میان رده سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) را دیدیم و پیش سامسونگ تبلت Galaxy Tab A 8.0 2019 را به صورت رسمی معرفی کرد. این تبلت ظاهری شبیه به مدل‌های رده بالای شرکت دارد ولی در داخل همه چیز متفاوت است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019)

بعد از گزارش چند روز گذشته WinFuture، سری تبلت‌های گلکسی تب A سامسونگ گروه میان‌رده را شامل می‌شوند و سامسونگ هر ساله با انجام بروزرسانی که بیشتر در سطح سخت‌افزار و نرم‌افزار است، مدل‌های جدید و سال آنها را روانه بازار می‌کند.

در ادامه این روند بروزرسانی این شرکت نسخه 2019 تبلتGalaxy Tab A 8.0 را معرفی نموده است. این تبلت در ساختار و ظاهر تفاوت خاصی با نسل‌های قبلی خود ندارد و با بدنه آلومینیومی در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه خواهد شد.

اما اگر به داخل این بدنه آشنا برویم نیز ساختاری قابل پیش‌بینی برای این محصول انتخاب شده است. چیپست پردازنده دستگاه Snapdragon 429 است که دارای پردازنده 4 هسته‌ای از هسته‌های Cortex-A53 در فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 504، همراه با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا تا 512 گیگابایت دیگر از طریق درگاه میکرو اس دی را دارد، ساختاری میان‌رده رو به پایین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ برای این تبلت از نمایشگری 8.0 اینچی از نوع TFTو رزولوشن 1280 در 800 پیکسل استفاده نموده که نسبت تصویر 16:10 برای آن انتخاب شده و می‌تواند همراه با اسپیکرهای استریو دستگاه، برای علاقمندان به تماشای محتوای ویدئویی و فیلم بسیار مناسب باشد.

در بخش دوربین نیز سامسونگ یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسل با فوکوس خودکار را در تبلت جدید خود جای داده است. باتری دستگاه نیز از نوع لیتیوم پلیمر و در ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند ترکیب مناسبی برای استفاده طولانی مدت بدون نیاز برای شارژ مجدد داشته باشد.

سامسونگ سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 را برای این تبلت همراه با رابط کاربری One UI عرضه کرده که در همه محصولات سال جدید این شرکت به کار می‌رود. این تبلت در دو نوع Wi-Fi و 4G در بازار عرضه خواهد شد ولی هنوز اطلاعات کاملی در مورد زمان و قیمت این نسخه‌ها بیان نشده است.

نظر شما درباره تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ ۲۰۱۹ (Galaxy Tab A8 2019) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

اسنپ 429؟

afsoon

نمایشگر و سخت افزار که افتضاح به تمام معناست .قیمت اگر زیر ۷۰ دلار باشه خوبه .

_V_

این تبلت پایین ردس

afsoon

پایین رده های لنوو خیلی بهترن .الان که فکرش میکنم چهل دلار هم ارزش ندارد .

_V_

لنوو اشغاله عزیزم من خودم داشتم

The Destroyer


همین طوری پیش بره دیگه مجانی هم ارزش نداره. اول گفت 70 دلار بعد گفت 40 دلار هم ارزش ندارد. ایشالا رکورد بعدی رو رو 20 تنظیم میکنیم ببینیم شما راضی میشی یا نه

_V_

۲۰ دلار😐😂

afsoon

The Destroyerوقتی نمایشگر تی اف تی اونم رزولوشن پایین و سخت افزار داغون میزارن باید فکر پنجاه دلار به پایین باشن .در حد تبلت آی لایف هست خو من چی کنم🤔

_V_

اه the destroyer هم درست کرد اواتارشو 🤔

Dr.Nazer

چه آواتار زیبا و کامل و بامفهومی‌ام گذاشته

Dr.Nazer

یعنی یه هفته که نیای تو سایت یه دفعه میبینی سامسونگ ۳۸ تا گوشی و تبلت رونمایی کرده😑🤦‍♂️

_V_

یه تبلت داده بیرون دیگع چ خبرع😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)