حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر متفاوت برای طراحی دایره ای دوربین اصلی هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro)

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

سه روز پیش بود که در ترنجی دیدیم احتمالا طراحی دوربین چهارگانه هواوی میت ۳۰ (Huawei Mate 30) دایره ای است! امروز اما رندر متفاوت برای طراحی دایره ای دوربین اصلی هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) ارایه شده که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو

اینکه هوآی بتواند برای گوشی‌های آینده خود از سیستم عامل گوگل یا دیگر سرویس‌های این شرکت استفاده کند یا خیر، تأثیری در حرکت رو به جلوی دومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان ایجاد نخواهد کرد. هوآوی مشغول آماده‌سازی محصولات متنوعی است که از جمله آنها می‌توانیم به دومین سری از پرچمداران سال 2019، یعنی گوشی سری Mate 30 اشاره کنیم.

درحالیکه هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات گوشی در اختیار نیست، به‌طرز جالبی برای اولین رندرهای با کیفیتی از گوشی منتشر شده است که طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته است. این تصویر از Weibo منتشر شده است و مشخص نیست که آیا متعلق به میت 30 است یا میت 30 پرو، اما در هر حال با اطلاعاتی که تا اینجای از گوشی مورد نظر داشتیم، مطابقت می‌کند.

چهار دوربین با چیدمان دایره‌ای شکل

دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو

اکثر شرکت ها تمایل دارند تا به طراحی که ترند روز هست و توسط رقیبان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، وفادار بمانند، اما به نظر می‌رسد که گوگل و اپل تصمیم دارند تا با تغییر رویه فعلی، از ساختار مربعی شکل در گوشی‌های نسل آینده خود استفاده کنید. طراحی که هوآوی آن را سال گذشته در گوشی‌های سری میت 20 مورد استفاده قرار داده بود. در این شرایط این کمپانی چینی تصمیم گرفته است تا از سبک جدیدی در طراحی دوربین‌های پشتی خود استفاده کنید، که ممکن است سال آینده توسط کمپانی‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

دوربین‌ها و فلش در قابی به شکل دایره در پشت گوشی جای گرفته‌اند. سنسور بزرگی در مرکز این دایره قرار دارد، در حالیکه دو سنسور دیگر در سمت چپ آن جای گرفته و سنسور چهارم به همراه فلش LED در سمت راست آن واقع شده است.

باوجود آنکه هنوز اطلاعاتی از نوع سنسورهای این گوشی دردسترس نیست، به نظر می‌رسد که سنسور مربعی شکل پریسکوپی که در  P30 Pro شاهد آن بودیم در این گوشی وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که گوشی نسخه استاندار میت 30 باشد و در نسخه پرو شاهد آن باشیم. در هر حال، هنوز نمی‌توان با اطمینان درخصوص این موضوع اظهار نظر کرد.

تاریخ معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو


پاسخ به این سوال چند ماه پیش بسیار آسان بود، اما حالا مشخص نیست که آیا هوآوی در ماه اکتبر یا نوامبر مانند هر سال اعضای جدید خانواده میت را معرفی خواهد کرد یا خیر. دلیل آن اینست که هیچکس نمی‌داند سیستم عامل این دستگاه‌ها در درون جعبه چه خواهد بود و آیا گوگل در نهایت به ارائه خدمات به هوآوی ادامه خواهد داد یا خیر.

اگر هوآوی در نهایت بتواند از پس مشکلات فعلی که ضررهای مالی زیادی برای آنها به همراه داشته، برآید گزینه معرفی پرچمداران جدید در پاییز همچنان روی میز خواهند ماند. اما اگر چنین اتفاقی نیافتد احتمالاً هوآوی در ماه دسامبر میت 30 و میت 30 پرو را در چین با سیستم عامل ساخت خودش عرضه خواهد کرد و کمی دیرتر در سال 2020 آنها را روانه بازار جهانی می‌کند.

نظر شما درباره طراحی دوربین دایره ای هواوی میت ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

جالبه 🙂

ronin

این یکی دیگه خوبه
هواوی تو طراحی گوشیاش واقعا خوب عمل میکنه

CAT

اگه اینه خیلی عالیه خوشم اومد برای اولین بار نظرم راجب هواوی جلب شد

Amir galaxy

خوشگله اما طراحی میت قبلی رو بیشتر دوست دارم

Star

قشنگه. دایره بودنش آدم رو یاد لومیا 1020 میندازه.

_V_

انصافا میت قبلی بهتره
فکر نمیکنم این طرح اصلی باشه

Amin B3DA

موافقم
نمیدونم کی ب تو و امیر منفی داده 😂 امیر حتی گفت خشکله اما میت قبلی را دوس دارم

Amir galaxy

زیاد جدی نگیر معلومه کار یه نفر هست😂👌

_V_

دیگه بالاخره مام بدخوا کم نداریم
جالبه بیچاره صب تا شب پیگیر منفی مثبته😂

afsoon

من بهش منفی دادم چون با نظرش در مورد زیباتر بودن میت قبلی مخالفم و این میت جدید خیلی جذاب تره طراحیش

afsoon

خیلی زیبا و جالب هست .خوشم اومد ازش .

Amin B3DA

چرا من نظرم برعکس همس 😅 همه میگن خشکله اما من ن
البته یکی از دلایل مهمم اینه که دایره که باشه خیلی بزرگ تر از مربع شده و جالب نیست. دوربین ها هم چیدمان خوبی ندارند. ولی بازم میگم اینا طرح خروجی و اصلی نیست و خیلی قشنگ تره چون نمیاد پسرفت کنه اونم تو این شرایطش

m.b

هرچند میدونم اینشکلی نمیشه(چون طراح ها نهایت سعیشونو میکنن تا طرح هاشون همیشه ساده و در عین حال خاص باشه) اما راجب این طراحی، از نظر من از اون دایره‌ای قبلیه بهتره اما دایره‌ش یکم بزرگ به نظر میرسه…

vahid

لامسب همین چینش دوربینو حاشیه مستطیلی بزار دورش دیگه

_V_

راست میگیدا آقا وحید🤔

vahid

فدات،البته اینم بد نیست ولی ی جورایی خیلی بزرگه حاشیه مشکی دور دوربینا،اگه این طوری باشه طرح نهایی جذاب ترین رنگش رنگ مشکیش میشه و این دایره بزرگ به چشم نمیاد،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)