حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G سونی با نام J8010 Sphinx به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سونی

به تازگی اطلاعات جدیدی از اولین گوشی 5G سونی منتشر شده که نشان می‌دهد تا رونمایی آن کمتر از دو ماه باقی مانده است. این گوشی سونی اکسپریا 1 5G نام داشته یا یک مدل کاملا جدید خواهد بود. گوشی 5G سونی با نام J8010 Sphinx به زودی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G سونی

گوشی 5G سونی

بستر نرم افزاری مربوط به یک گوشی سری Xperia سونی با اسم رمز J8010 Sphinx در مخزن مربوط به سفت افزارهای محصولات سونی رویت شد. بر اساس اخبار قبلی، محصول دارای این اسم رمز یکی از دو گوشی پشتیبانی‌کننده از 5G است که سونی به زودی رونمایی خواهد کرد.

اولین گوشی 5G سونی

این گوشی ممکن است سونی اکسپریا ۱ اس یا سونی اکسپریا ۱ وی نام داشته باشد. همچنین بعید نیست این دستگاه همان نسخه 5G پرچمدار کنونی سونی باشد. به این ترتیب نام آن سونی اکسپریا 1 5G خواهد بود. چند روز پیش اعلام شد سونی در حال آماد‌ه‌سازی گوشی اکسپریا 2 برای نمایشگاه IFA 2019 است. طبق اطلاعاتی که در این مطلب به دست آوردیم، ممکن استاولین گوشی 5G سونی اکسپریا 2 نام داشته باشد. نام گوشی ما را به شدت درگیر کرده است! وقتی موبایل جدید سونی با دوربین سه‌گانه رخ نشان داد، در ابتدا به دو نام پیشنهادی اکسپریا 1s و اکسپریا 1v برخورد کردیم، اما اکنون گزینه‌های بیشتری روی میز قرار گرفته‌اند.

برخی استفاده از نام اکسپریا 1 5G را برای اولین گوشی 5G سونی محتمل‌تر می‌دانند. یکی از دلایل این تصور، استفاده از رزولوشن 4K در نمایشگر گوشی دارای اسم رمز J8010 Sphinx، همانند سونی اکسپریا 1 است. بیان این رزولوشن به صورت 3840 در 1644 پیکسل نشان می‌دهد اولین گوشی 5G سونی همانند نخستین پرچمدار شرکت در سال 2019، از نسبت ابعاد تصویر 21:9 بهره می‌برد. در نتیجه حداقل از نظر ظاهری و مشخصات نمایشگر، شباهت بسیار زیادی با آن داشته و ممکن است همان نسخه 5G اکسپریا ۱ باشد.

گوشی 5G

گوشی 5G

دستگاه دیگری نیز با اسم رمز J8210 Horus و پشتیبانی از شبکه 5G در راه است، اما این گوشی به خاطر داشتن رزولوشن فول اچ‌دی و مخصوصا نسبت ابعاد تصویر 16:9 کمتر مورد توجه قرار گرفته است. این مدل دارای یک نمایشگر اولد با اندازه 6 اینچ خواهد بود.

گزارش‌ها به رونمایی دو گوشی دارای اسم رمز Sphinx و Horus در نمایشگر IFA 2019 اشاره می‌کنند. این رویداد از روز ششم سپتامبر (15 شهریور) آغاز خواهد شد. سونی گوشی اکسپریا ایکس زد 3 را در سال گذشته در همین رویداد معرفی کرد، اما از آنجایی که دو گوشی جدید از یک مودم موبایل 5G بهره می‌برند، انتظار نداریم امسال در نمایشگاه IFA گوشی اکسپریا ایکس زد 4 رونمایی شود. به عبارتی اولین گوشی 5G سونی تغییری بزرگ در مقایسه با قبل محسوب می‌شود، به همین دلیل به احتمال زیاد، رونمایی سونی اکسپریا ایکس زد 4 به تعویق خواهد افتاد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_
Amin B3DA

ع همسایه لینک میاری؟ 😂😂 بدم تو گونی ببرنت؟

راسی اسمتو تو اون سایت A اولشو بردار. شبیه چیز دیگ خونده میشه 😐🤦‍♂️😂🙈

_V_

😂😂😂🙌
چشم
😐😂

mostafa3

دوربین a50 سامسونگ در dxo بررسی شده امتیاز 83

Dr.Nazer

من ک دیگه ب امتیازاش هیچ اعتمادی ندارم

Amin

خسته نباشی مگه نمیدونی سایتای ایرانی سایه همو با تیر میزنن اونوقت از زوم.یت مطلب گذاشتی؟ 😂

_V_

میدونم ولی دیدم مطلب اصلیو بدم احتمالا نمیذارن گفتم لااقل فارسی بدم کپی کنن

m.b

گوشی معمولی عامه پسند بسازه…
گوشی 5g پیشکش…

nima.1987

“ممکن استاولین گوشی 5G سونی اکسپریا 2 نام داشته باشد.” اقای ع ط ا ی ی یه فاصله بده تو متن تا درس شه 🙂

Star

باید دید چی معرفی میکنه، احتمالاً باز یه غول به سبک خودش برای مالتی مدیا رونمایی بکنه.

_V_

همون اکسپریا ۱ فقط ۵جی😑

Star

همون اکسپریا 1 فوق العادس، فناوری نقطه کوانتوم در نمایشگر داره، پردازنده X1 برای بالاترین جزئیات و کنتراست در پنل و رزولوشن 4k HDR …. نمایشگر با دقت رنگ سری Master سونی رو داره … و به نظرم در پرچمدار های آینده شاید تکنولوژی Pixel contrast booster رو هم اضافه بکنه به پنل اولد گوشی هاش. پس برو بخواب کوچولو !!!!

_V_

جون پسرم😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)