حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ مکان از بهترین جاهای دیدنی کیش

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول تصمیم گرفتیم تا 3 مکان از بهترین جاهای دیدنی کیش را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم . پس اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید بازدید از این مکان های دیدنی را فراموش نکنید

از جزیرهای بی نظیر و دیدنی ایران که منطقه آزاد نیز می باشد و دارای طبیعتی زیبا و سواحل آرام بخش است جزیره کیش است که یکی از مقاصد اصلی مسافران و گردشگران در ایام تعطیل است و این جذب مسافر در این جزیره باعث افزایش درآمد سالانه این جزیره برای کشور شده است که در صنعت توریست بسیار با اهمیت است و باعث می شود که بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا مکانهای دیگر ایران نیز همانند این جزیره ها روند گردشگری در آنها افزایش یابد.

 

1- پارک ساحلی مرجان

یکی از زیباترین ساحل‌‌ها و دیدنی های کیش پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره است. محوطه این پارک پر است از آلاچیق‌ها زیبا. هم‌چنین پیست دوچرخه‌سواری و تفریحات دریایی مثل امکانات غواصی، جت اسکی، شاتل و پاراسلزیبایی خیره‌کننده ساحل مرجان‌ها به‌خاطر مرجان‌هایی است که پس از مردن به‌صورت سنگ‌های اسفنجی با روزنه‌های ریز در آمده‌اند. ساحل مرجان‌ها اسکله کوچکی نیز دارد که می‌توانید از طریق آن به میان آب‌های سواحل مرجانی بروید..

2- پارک دلفین‌ ها

پارک دلفین‌های جزیره کیش اولین پارک دلفین‌ها در ایران است. مجموعه توریستی پارک دلفین‌ها با مساحت صد هکتار در جنوب شرقی کیش قرار دارد. علاوه بر استخر دلفین‌ها این مجموعه فضای سبزی با انواع گیاهان و پرندگان، سالن آمفی‌تئاتر و سفره‌خانه سنتی دارد. در پارک دلفین‌ها علاوه بر دلفین برخی از دیگر گونه‌های  پستانداران دريایی مثل شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداری می‌شوند. بازديدكنندگان می‌توانند از هنرنمايی دلفین‌های باهوش و جذاب و دیگر پستانداران دریایی بازدید كنند.

 

3- آکواریوم کیش

یکی از یهترن مکان های دیدنی کیش و معروف ترین مکان ها در کیش آکواریم این جزیره ست .اگرچه امکانات غواصی در کیش فراهم است اما برای دیدن دنیای زیر آب و ماهی‌ها و موجودات دریایی و مرجان‌ها غواصی راه مناسبی برای همه نیست. خیلی‌ها از غواصی می‌ترسند و خیلی‌ها هم از هزیه بالای آموزش غواصی. اگر از این دسته افراد هستید برای سفر به دنیای شفگت‌انگیز زیر آب می‌توانید به آکواریوم قشم بروید. آکواریوم کیش که به شکل کشتی است  دو آکواریوم دارد: یکی مخصوص کوسه‌ها و ماهی‌های بزرگ مخصوص خلیج فارس، تمساح و مارها و دیگری ماهی‌های تزیینی که تعدادشان از ۷۰ نوع بیشتر است.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)