حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر ۹ ایکس (Honor 9X) مشخص شد: ۱ مرداد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

تلفن هوشمند آنر 9X قرار است از روز ۱داد در بازار چین عرضه شود. این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای کایرین ۸۱۰ (Kirin 810) و 4 گیگ رم استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

آنر ۹ ایکس (Honor 9X)

نام تلفن هوشمند آنر 9X چند وقتی است که در خبرها شنیده می‌شود اما هوآوی حالا بالاخره تاریخ رسمی عرضه این گوشی در کشور چین را اعلام کرد. برند زیرمجموعه هوآوی با انتشار پوستر جدیدی به اطلاع مخاطبان خود رساند که آنر 9X در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) روانه بازار خواهد شد.

بر اساس خبرها تایید شده که این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 810 استفاده می‌کند که با پروسه ۷ نانومتری ساخته شده است. این پردازنده ماه پیش معرفی شد و قائم مقام محصولات آنر گفت که سری X دستگاه‌های این برند به Kirin 810 مجهز خواهند شد.

Kirin 810 پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با دو کورتکس A76 با سرعت ۲.۲۷ گیگاهرتز و شش کورتکس A55 با سرعت ۱.۸۸ گیگاهرتز است. این چیپست از واحد پردازش گرافیکی Mali-G52 استفاده می‌کند. طبق گزارشات قبلی، آنر 9X نمایشگری ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی از نوع LCD دارد و دوربین سلفی آن ۲۰ یا ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود. این دستگاه به ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی مجهز است. دوربین عقب 9X دوربینی دوگانه است که احتمالا از یک سنسور اصلی ۱۳ و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده.

علاوه بر این، گفته می‌شود که ظرفیت باتری این گوشی ۳ هزار میلی آمپر است اما هنوز مشخص نیست این محصول از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد یا نه. آنر 9X به صورت پیش‌فرض با EMUI 9 به بازار می‌آید که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است.

منتظر آنر ۹ ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

خیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)