حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، خودرو

به تازگی سایت تولید محصولات رنو در برزیل تولید آزمایشی ساندرو فیس لیفت ۲۰۲۰ را آغاز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ را ببینید.

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

با توجه به تصاویر و اطلاعات موجود، رنو ساندرو ۲۰۲۰ با تغییراتی در بحث طراحی همراه شده و در بخش عقب، الگوی جدید طراحی رنو را دنبال می کند. با توجه به طرح جلوی ساندرو ۲۰۲۰، مشخص است که تنها برخی جزئیات خودرو تغییر کرده و همچنان سبک قبلی را دارد. برخی منابع برزیلی خبر از این می دهند که رنو ساندرو فیس لیفت در نسخه اتوماتیک مجهز به جعبه دنده CVT ایکس ترونیک شده است و دیگر خبری از انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده ۴ سرعته قدیمی نیست.

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

از سویی تغییر فیس لیفت اعمال شده بر روی رنو ساندرو ۲۰۲۰، برای ساندرو استپ وی و نسخه اسپرت این خودرو هم در نظر گرفته شده است. در سال ۲۰۱۸، کمپانی رنو تغییراتی بر روی ساندرو و سیمبل اعلام کرد که باعث شد تا طراحی کابین و گرافیک چراغ این خودروهای اقتصادی تغییر کند. لذا شاهد هستیم که در ساندرو ۲۰۲۰، علاوه بر بهبود طراحی ظاهری امکانات به نسبت خوبی هم نصب شده است.

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰

۴ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، طرح پیانویی تزیینات کابین، حالت رانندگی اقتصادی، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، شیشه ها و آینه های برقی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکاناتی است که در رنو ساندرو فیس لیفت ۲۰۲۰ وجود دارد.

نظر شما درباره فیس لیفت رنو ساندرو ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

با موتور ای اف سون نسل قبل رو میخان بسازن بدن دویست ملیون 😂🤣نظر بدیدم تا چی بشه آخه .

mega08

جلوش شده رنو سیمبل (یا همون نسل جدیده لوگان(در بعضی کشورها)) پشتشم جالب نشده بش نمیاد

Milad7

چیه این آشغال 😐😐😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)