حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید ۳ آیفون ۲۰۱۹ شایعات قبلی درباره طراحی آن ها را تایید می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، رندر

به تازگی رندرهای جدید از طراحی آیفون های ۲۰۱۹ منتشر شد که کلیات شمایل این ۳ دستگاه را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که شرکت‌های سازنده کاورها و کیس‌های محافظ معمولا با بهره‌گیری از چنین اطلاعاتی محصولات موردنظر را تولید می‌کنند. رندرهای جدید ۳ آیفون ۲۰۱۹ شایعات قبلی درباره طراحی آن ها را تایید می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندرهای جدید ۳ آیفون ۲۰۱۹

فارغ از صحت این رندرها، جزییات آن‌ها به طور کامل با اطلاعات و تصاویری که از آیفون های ۲۰۱۹ منتشر شده، مطابقت دارد. طبق این اطلاعات، جانشین آیفون XS و XS مکس بار دیگر از نمایشگر ۵.۸ و ۶.۵ اینچی اولد بهره می‌برند و نسل جدید آیفون XR هم مبتنی بر نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD خواهد بود. همچنین مدل‌های جدید XS و XS مکس مجهز به دوربین سه‌گانه هستند ولی در مورد جانشین XR باید انتظار تعبیه دوربین دوگانه داشته باشیم.

برجستگی ماژول دوربین که از مدت‌ها قبل سروصدای زیادی به راه انداخته، در این رندرها کاملا مشهود است. برخی اعتقاد دارند که مدل جدید آیفون XR از آنجایی که مجهز به دوربین دوگانه است، احتمالا برای ماژول دوربین مانند آیفون XS از طراحی بیضی شکل بهره می‌برد. ولی طبق رندرهای مختلف، برای این گوشی هم اپل یک برجستگی بزرگ در نظر گرفته که ظاهرا با این کار می‌خواهد یکپارچگی طراحی آیفون‌های جدید حفظ شود.

رندر آیفون XI

رندر آیفون XI

در هر صورت، سومین دوربین قرار گرفته در نسل جدید آیفون XS و XS مکس از نوع اولترا واید است که با این کار دست کاربران برای عکس‌برداری بازتر می‌شود و دوربین ثانوی قرار گرفته در پنل پشتی مدل جدید آیفون‌ XR قابلیت زوم را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

بر اساس این رندرهای جدید، آیفون‌های ۲۰۱۹ کماکان از پورت لایتنینگ بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های جدید هم می‌توانیم به تعبیه باتری‌های بزرگ‌تر، امکان ارائه شارژ بی‌سیم برای دیگر گجت‌ها و مسیریابی داخلی اشاره کنیم. همچنان معلوم نیست که اپل برای نامگذاری این آیفون‌ها چه تصمیم اتخاذ کرده ولی تا اطلاع ثانوی به‌عنوان آیفون‌ ۱۱ یاد می‌شوند.

نظر شما درباره رندرهای جدید ۳ آیفون ۲۰۱۹ و طراحی آن ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی افتضاحه مگه اینکه کیفیت ساخت شاونقدر خوب باشه که لوکس به نظر بیاد و عیباشو بپوشونه ولی در کل افتضاح ولی قدرتمند خواهد بود

Amin B3DA

طرراحیش اصلا خو نیست. ولی اگر A13 روش بزاره (نمیدونم به این نسل میرسه یا ن) شاید بخاطر قدرت یادشون بره ظاهر رو بقول احمد

afsoon

خیلی زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)