حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2) برای نمایشگاه IFA 2019 آماده خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سونی

اطلاعات جدید خبر از احتمال معرفی گوشی سونی اکسپریا ۲ در نمایشگاه IFA 2019 می دهند. این دستگاه از نسل پنجم شبکه تلفن (شبکه 5G) همراه پشتیبانی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سونی اکسپریا ۲ (Xperia 2)

سونی اکسپریا ۲

سونی اکسپریا ۲

در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در ماه فوریه با گوشی سونی اکسپریا ۱ ملاقات کردیم. این احتمال وجود دارد که در IFA 2019 در برلین از گوشی جایگزین آن رونمایی شود. به تازگی دو محصول جدید با شماره مدل های J8210 و J8010 در فایل های UAProf مشاهده شده اند. یک افشاگر این شماره مدل ها را مربط به گوشی های SPHINX و HORUS دانسته که از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کنند.

با توجه به این موضوع که اکسپریا ۱ دارای شماره مدل J8110 است، دستگاه جدید با شماره مدل J8210 به عنوان پرچمدار جدید این برند ژاپنی محسوب می شود. انتظار می رود این دستگاه سونی اکسریا 2 نام داشته باشد. در صورتی که این شرکت خواهان رونمایی از نسل جدید اکسپریا ۱ نباشد، احتمال نامگذاری محصول جدید آن با نام های اکسپریا 1 پریمیوم و یا اکسپریا 1 5G وجود دارد. در گذشته شایعات از این محصول با نام اکسریا 1v/1s یاد کرده بودند. این محصول در تاریح ۹ جولای در توکیو معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات UAProf، گوشی J8210 دارای نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویر 16:9 است. دستگاه دیگر، ظاهرا دارای صفحه نمایش با رزولوشن 1644×3840 پیکسل است که تفاوتی با رزولوشن اکسپریا 1 ندارد.

این احتمال وجود دارد که رزولوشن نمایشگر J8210 تغییر کند و شاهد استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن 1440×2880 در این گوشی هوشمند باشیم. شایعات به توسعه اولین اسمارت فون انعطاف پذیر سونی با نام اکسپریا F و قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه اشاره می کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر اکسپریا ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

پرچمدار اکسپریا ۱
گوشی ضعیفتر اکسپریا ۲

بعد میگن نامگذاری نوکیا آدمو گیج میکنه

هم مسئولان سونی هم فنهای سونی جنس تقلبی بهشون میرسه

نیما عرفانی

در برهه ای که گزینه های قدری مثل سریِ نوت ۱۰ و آیفون های ۲۰۱۹ و همچنین پرچمدارهای نیمه ی دوم سایر برندها وجود دارن، سونی کارِ بسیار دشواری در پیش داره به خصوص که آخرین پرچمدارش یعنی اکسپریا وان نتونستِ اونطور که باید و شاید مورد توجهٔ عموم قرار بگیره پس این قضیه بیشتر نمود پیدا می‌کنه .
امیدوارم از این به بعد هرگوشی که میزنه لااقل در تسریع زمان عرضه به بازار و نحوه ی قیمت گذاریش تجدید نظر جدی انجام بده وگرنه کماکان درمقابل سایرین باز هم شانسی نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)