حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی 6A ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، شیائومی

دو ماه قبل بود که شیائومی خبر از تغییر برنامه‌های خود داد و دو گوشی Redmi 6 و Redmi 6A از لیست انتظار دریافت آپدیت اندروید ۹ یا همان Pie حذف شدند. خبر خوب اما این است که شیائومی مجدداً گوشی‌های Redmi 6 و Redmi 6A را در لیست دریافت اندروید ۹ قرار داده است. آپدیت اندروید ۹ شیائومی ردمی ۶ و ردمی 6A ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی های Redmi 6 و Redmi 6A از ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی شیائومی هستند و فروش خوبی هم داشته‌اند، مطمئناً خبر لغو آپدیت اندروید ۹ برای دارندگان آنها تلخ بوده است. خوشبختانه شیائومی به تازگی از دارندگان گوشی‌های Redmi 6 و Redmi 6A خواسته به برنامه تست نسخه بتای آپدیت اندروید Q9 ملحق شوند. همچنین شیائومی به دنبال داوطلب برای تست اندروید Q بر روی Pocophone F1 است.

علاقه‌مندان تا روز 7 ژوئیه (16 تیر) برای شرکت در این برنامه زمان دارند و پذیرفته شدگان در روز 10 ژوئیه (19 تیر) یک پیغام از طرف شیائومی دریافت می‌کنند. جالب اینکه شیائومی به دنبال داوطلب برای تست آپدیت اندروید 9 بر روی Mi 6 نیز هست که اولین بتای خود را در ماه آوریل 2019 دریافت کرده بود.

هرچند این یک خبر بسیار خوب برای دارندگان ارزان‌ترین گوشی‌های Redmi است، اما نباید به این زودی‌ها انتظار دریافت نسخه نهایی اندروید 9 را داشته باشند.

Redmi 6 و Redmi 6A جزء ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی بازار هستند که عمدتاً در هندوستان فروش می‌روند. گوشی‌های یاد شده تعادل قابل قبولی مین کارایی و قیمت ارائه می‌کنند، هرچند که بر روی آنها انبوهی از برنامه‌های به درد نخور و مزاحم هم نصب شده است. در حال حاضر Redmi 6A با قیمت 93 دلار و Redmi 6 با قیمت نزدیک به 115 دلار در دسترس است.

نظر شما درباره بازگشت این دو پایین رده شیائومی به لیست دریافت آپدیت اندروید ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمت ها صحیح نیست و برای روز معرفی هست .هم اکنون ردمی ۶ ای با قیمت ۶۵ دلار و ردمی ۶ با قیمت ۹۰ دلار به فروش میرسن .ضمنا ردمی ۷ با قیمت ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رسد .ردمی ۶ ای رو توی خونه داریم توی رنج قیمتی خود بی نظیر هست ولی یک مشکل بسیار بزرگ دارد اونم جنس بدنه هست .مقاومت خیلی خوبی دارد اما حس افتضاحی به کاربر میده انگاری از پلاستیک بازیافتی ساختن .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)