حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت شارژر ۱۲۰ واتی ویوو را در واقعیت ببینید

نوشته

4 سال قبل | 92 دیدگاه | تماشا کنید، ویوو

دیروز بود که شارژر ۱۲۰ واتی ویوو به صورت رسمی در کنار دیگر محصولات و فناوری‌های این شرکت رسما معرفی شد. در ترنجی خواندیم این شرکت در مراسم MWC شانگهای اعلام کرد که فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی این شرکت می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از ۰ تا ۵۰ درصد به ۵ دقیقه و از ۰ تا ۱۰۰ درصد به ۱۳ دقیقه شارژ کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سرعت شارژر ۱۲۰ واتی ویوو را در واقعیت ببینید.

سرعت شارژر ۱۲۰ واتی ویوو

همانطور که در ویدیوی بالا می بینید، با شارژر ۱۲۰ واتی ویوو درصد باتری شما با صدم درصد بالا می رود که بسیار جذاب بوده و سرعت بسیار بالای این شارژر را بهتر به کاربر القا می کند.

در ویدیو که کمتر از ۲ دقیقه زمان دارد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دستگاه با شارژر ۱۲۰ واتی Vivo از ۷۱ به ۸۴ درصد می رسد که این یعنی حدودا هر دو دقیقه ۱۵ درصد شارژ شدن باتری که تقریبا همان ۱۳ دقیقه مورد ادعای ویوو برای شارژر یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است.

هنوز درباره دمای باتری، مدت زمان ماندگاری انرژی ذخیره شده، عمر مفید باتری و دیگر موارد صحبتی نشده است اما واقعا خوشحال کننده است که باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی آمپری در ۵ دقیقه ۵۰٪ شارژر شود و پس از آن با این سرعت فوق العاده پیش برود.

نظر شما درباره سرعت شارژر ۱۲۰ واتی ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
92 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

یا حضرت افسونگر

_V_

😂

afsoon

ایمان بیار به چینی ها .اینها زاده شدن برای زندگی رو زیباتر کردن .

_V_

ینی تو نمیدونی این داداشمون خودش پوکوفون اره؟
تبارک الله…

The Destroyer

عزیز من خودم فن شیائومی ام. گوشیمم پوکوفونه به شدت هم راضیم ازش ولی تو دیگه واقعا ترولی

mostafa3

یک سوال پیش آمد برام باتری طول عمرش کاهش پیدا نمیکنه

Amin B3DA

تا 55 وات هوآوی که مجوز از شرکت TUV آلمان یک شرکت معتبر گرفت و مشکلی نداشت. اینم باید تست بشه و امنیتش تایید بشه

chalton

‌ ‌‌درباره گوشی اوپو
اوپو در نمایشگاه موبایل شانگهای، جزییات بیشتری از اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارائه داده. از جمله اینکه این نمایشگر از موادی استفاده میکنه که تقریبا نامرئی هستن و ساختار پیکسلی متفاوتی که دارن، نور رو برای رسیدن به سنسور دوربین عبور میدن. قسمتی از نمایشگر که دوربین زیر اون قرار داده، کماکان عملکرد لمسیشو حفظ میکنه. اما ظاهرا در بعضی از زاویه ها میشه سنسور دوربین رو در زیر نمایشگر دید که منظره جالبی نیست کاملا ناامید کننده است. در مورد کیفیت این دوربین هم اوپو گفته که در حد کیفیت دوربین سلفی گوشی های معمولی در بازاره اما انتظار بهترین کیفیت ازش نداشته باشه. ولی عکسایی که با نمونه دموی این گوشی گرفته شده انچنان جالب نیستن و حالت مه الود دارن.در حقیقت این تکنولوژی هنوز کامل نیست و به جرات میتوان گفت ناقص هست بنابر این از نسل اول این گوشی ها باید رد شد.
تکنولوژی که هنوز ناقص هست رو سریع داده بیرون که چی بشه🤔🤔🤔🤔سامسونگ پارسال معرفی کرد و گفت هنوز ایراداتی داره تا رفع نشه بیرون نمیدیم و به معرفی فقط اکتفاء کرد.
باز خدا رو ممنونم که پارسال سامسونگ تکنولوژی دوربین سلفی ریر نمایشگر رو معرفی کرد و گفت تا کامل رفع ایراد نشه روی گوشی ها نمیاریم،اون وفت برند چینی سریع گذاشته رو گوشیش که عقب نیوفته واقعا این چینی دنیای موبایل رو خراب کردن،تکنولوژی های ناقص رو میارن رو گوشیهاشون که چی بشه؟؟؟؟؟ ؟

_V_

/-:

The Destroyer

حالا خوبه فولد بعد از اون همه دنگ و فنگ هنوز وارد بازار نشده تو این جوری حرف میزنی.(روم با چالتون هست و قصد توهین به دیگر سام فن ها رو ندارم)

_V_

نه داداش عیب نداره اتفاقا خودمم میخواستم اینو بش بگم حال نداشتم 😐

Jason bourn

داداش من خودم اس ۱۰ پلاس دارم قشنگ زیر نور مستقیم بگیریش سنسورای بالا صفحه مثل سنسور نور و… که زیر صفحه هستش و حسگر تو صفحش قشنگ دیده میشه چرت پرتاشو جدی نگیر خیلی بعیده زیر نور دیده نشه سلفی زیر صفحه وقتی اینا دیده میشن

Amin B3DA

بله سنسورهای زیر صفحه هم زیر نور خورشید پیداست و این یه چیز طبیعیه. البته تا الان

m.b

خخخخ
آخه موش نخورتت انقدر با روح و روان ما بازی نکن …😂
زود دویدی اومدی کامنتی که کپی کردی و ده جا فرستادی رو سریع به عنوان نظر اول بنویسی که یه هموطن دیگه جاتو گرفت؟
اشکال نداره قربونت برم، ناراحت نباش… ایشالله سر معرفی گوشی اوپو با دوربین زیر صفحه، یکم تلاشتو بیشتر کنی میتونی نظر اول رو تو بذاری و به نمایندگی سامسونگ بگی دونگتو بیشتر کنه…😅
————————————————-
“اما ظاهرا در بعضی از زاویه ها میشه سنسور دوربین رو در زیر نمایشگر دید که منظره جالبی نیست کاملا ناامید کننده است.”
نیست که حسگر انگشت سامسونگ تو نور روز دیده نمیشه آخه؟😅
بعد بیا راجب اونم همین اراجیفتو بگو لطفاً…
ضمناً سامسونگ خودشم الان بهش بگی که دوربین زیر صفحه رو معرفی کردی، آب روغن قاطی میکنه…
کم مونده بود بیای بگی پارسال شارژر 120 وات هم معرفی کرده بود…
راستی اصلاً من نمیفهمم اگه میخواید دروغ بگید چرا همش زمانش رو میگید پارسال؟
خب بگید پریسال که هم باکلاس تره و بیشتر میاد به ماجرا و هم نشون میدید که شرکتتون خیلی زودتر از این حرفا معرفی کرده…😂

afsoon

😂🤣😂سامسونگ در حد چینی ها نیست که اسمش رو کنارش میاری .گران فروش و اشغال ساز .کمپانی که گوشی ۱۰۰۰ دلاریش فست شارژ ۱۵ واتی داره 😂🤣😂🤣

_V_

دنبال شکر خورشه😂😂😂😂😂😂😀
تو منتقد نیستی تو شکر خوری
دیابت نگیری

The Destroyer

واااای خدا

afsoon

The Destroyer من پوکوفون رو خریدم و راضی نبودم .هرچند اسپیکر و خروجی هدفونش میتونم به جرات بگم هیچ پرچمداری بهش نمی‌رسه .بقیه چیزاش هم در حد میانرده های شیائمی مثل می ۸ لایت بود .

afsoon

ازم معذرت خواهی کن چون قیمتی که من گفتم خیلی نزدیک به واقعیت هست و هواوی هم امروز میت۲۰ ایکس رو معرفی کرد با قیمت ۷۵۰ دلار با فایو جی 😁😁

Jason bourn

از اونجا که میدونه یه عالمه شکر خور تو ایران داره از عمد شارژر ۱۵ واتی میزاره که اون جای سوختتونو تو ملای عام به نمایش بزارین

m.b

#مانند ترول ها بی ادب نباشیم😐

The Destroyer

جناب این افسونگرو ولش کن بعد از چالتون توی تنفر رکورد داره البته تا الان. داره تلاش میکنه رتبه 1 رو به دست بیاره

afsoon

عمرا کسی از من تنفر داشته باشه مگر اینکه ترول باشه و چشم روی حقیقت ببنده .چینی ها پیشرو هستن .با کیفیت و قیمت پایین .شما چسبید به یه مشت گرون فروش .تا کی میخایید اینجوری رفتار کنید ؟ همین ویوو ای کیو ۵ جی با فست شارژ ۱۲۰ واتی نهایت قیمتی که داره ۷۰۰ دلار هست هرچند نسخه معمولی که فست شارژ ۵۰ واتی و همین سخت افزار رو داره و فایو جی نیست قیمتش ۴۵۰ دلار هست .چینی ها رو باید ستایش کرد چون دارن تکنولوژی رو یه تنه بالا میبرن و با سود بسیار اندک به کاربر میدن .امثال تو ای ۹۰ سامسونگ که قرار هست با چیپ پرچمدار باشه و بقیه چیزا در حد پرچمدار نباشه رو به ۸۰۰ دلار راضی هستید و ترول وار میگید که خطرناک هست واسه ویوو و اپو و شیائمی .در صورتی که پرچمدار های این برند ها با کیفیت ساخت بهتر طراحی بهتر دوربین بهتر باطری بهتر فست شارژ بهتر .اصلا بحث در مورد این چیزا مسخره هست .همین ترنجی رو ببین وقتی برندی چینی معرفی می‌کنه گوشی رو نظرات بیشترین حد هست .واسه پرچمدار سامسونگ ۳ نفر نظر دادن .این یعنی چینی ها واسه کاربر ها بهتر به نظر میان .چینی ها نبودن باید امروز جی ۷ رو میخریدی ۵ ملیون .من تعصب روی برندی ندارم اما برند های چینی آنقدر وسوسه انگیز شدن که باید داد زد و آفرین بهشون گفت.

The Destroyer


عزیز قبل از اینکه حرف بزنی فک کن. اولا من خودم فن شیائومی هستم به علتی که گوشی هاش به شدت مقرون به صرفه هستن و بالاتر هم گفتم که گوشیم pocophone هست و به شدت ازش راضیم.دوما فست شارژ vivo iqoo در کاملترین نسخه 44 واتی هست نه 50 واتی و اونی که شما میگی oppo find x هست که از نظر من جفتشون بی نظیرن. سوما بدون اطلاعات فتوا نده. بر چه اساسی شما قیمت این گوشی رو 700 دلار تایین می کنید؟ قبلا هم گفتم که می میکس 3 5 جی 680 دلار هست که تو مشخصات از این گوشی کمی ضعیف تره و همه می دونیم که هیچ شرکتی تو قیمت توانایی رقابت با شیائومی رو نداره. پس این گوشی با فست شارژ 120 وات و پشتیبانی از 5g در بهترین حالت بین 750 تا 800 دلار قیمت گذاری میشه.چهارما هیچ گوشی پرچمداری رو نمی تونی برتر مطلق بدونی. به دو علت: یکی به خاطر این که سلایق متفاوته(مثلا ممکنه شما از رابط کاربری یا طراحی اوپو خوشت بیاد و یکی دیگه از رابط کاربری یا طراحی سامسونگ) و دو به خاطر این که هر کدوم ویژگی های خاصی دارن که تو بقیه نیست پنجما شما تصورت از پیشرفت تکنولوژی صرفا تو بخش موبایل و فست شارژ و … هست؟ نه خیر دوست من. همین چینی هایی که انقدر بهشون مینازی هنوز نتونستن یه موتور جست و جو مثل گوگل درست کنن که از شر فیلتر کردن پی در پی راحت بشن یا شما پیشرفت های همین گوگل رو تو بخش رباط ها و هوش مصنوعی رو نمیبینی؟پیشرفت های تسلا ، تویوتا و مرسدس رو تو بخش خودرو و رانندگی خودران نمیبینی؟ کلی بخوام بهت بگم توی دنیای الان نمیشه گفت هیچ کشوری پیشرو مطلق هست. هر کدوم تو یه سری زمینه ها پیشرو هستن فقط تعداد اون زمینه ها برای کشور های مختلف متفاوته. این رو هم در نظر بگیر که همیشه دست روی دست هست. شاید اگر چینی ها قیمت ها رو ارزون نمی کردن، یه کشور دیگه مثل هند این کار رو می کرد. بعدشم شما تعداد نظرات رو ملاک بر علاقه کاربر ها به برند های مختلف میبینی؟ من دیگه واقعا حرفی ندارم.

Mahdi.L

خانوم گرامی، بیایید یکم فراتر از این ها بیاندیشیم^_^
چرا چینی ها تو تولید محصولاتشون معمولا مشخصات بالا با قیمت کم رو دارن ارائه میدن؟
آیا عاشق چشم و ابروی مردم جهانن؟
آیا واقعا به فکر جیب من و شما اند؟
علت اصلی این کار در مرحله اول جا باز کردن و فراگیر شدنِ، چیزی که ما با هوآوی تجربه کردیم، در چندین سال گذشته قیمت گوشی های هوآوی و حتی پرچمدارنش نصف قیمت پرچمداران شرکت های مطرح بود، چون برند شناخته شده ای نبود و برای اینکه مردم رو ترغیب به خریدش کنه از سودش میزد و با قیمت پایین به مصرف کننده میرسوند، ولی بعدها که روند رو به رشد گرفت و شناخته شد، استراتژی های قیمت گذاریش هم تغییر کرد و الان میبینیم با قیمت های بسیار بالاتر از گذشته(در رده پرچمدار هم سنگ اپل و سامسونگ) محصولاتش رو عرضه میکنه و دیگه مثل گذشته ها اونطور اقتصادی نیست، البته منکر کیفیت خوب محصولاتی مثل P30 نمیشم اما اون چیزی که واضحِ حتی در قیمت گذاری محصولی مثل میت x گوی سبقت رو ربوده و قیمت های فضایی داده.
بقیه شرکت های چینی هم که میبینید تقریبا همین روند رو پیش گرفتند یا خواهند گرفت، مثل وانپلاس که پرچمداراش در رنج ۵۰۰دلار بودن حالا به بالاتر از ۷۰۰ رسیده و سالهای آینده بالاتر هم خواهد رفت
منتها سوالی که پیش میاد ، وقتی یک شرکت در یک بازه چند ساله بتونه محصولاتش رو با سود های اندک به بازار بده، پس چطور تونسته به بقاش ادامه بده؟ امر بدیهی که شرکتی که سود ده نباشه و یا سود کم داره خیلی زود درش تخته میشه مگر اینکه از جای دیگری و منابع دیگه ساپورت بشه و در واقع ضرر اون بخش با سرمایه دیگه جبران بشه
در مورد اپل میدونیم شرکتی هست که از ابتدا متمرکز به محصولات خاص و تقریبا گران قیمت با حاشیه سود بالا بود، و سامسونگ هم از ابتدا گوشی هاش مخصوصا در رده پرچمدار سود مناسبی براش به ارمغان میاورد، ولی در مورد شرکت های چینی که حاشیه سود پایینی داشتن یا دارن چطور؟ هزینه های سنگین تولید محصولاتشون چجوری جبران میشه تا زمانی که به شناخت و فروش جهانی مناسب برسن؟ اینجا احتمال استفاده از منابع خارجی که از طریق متفاوت میتونه به این شرکت ها کمک کنه هست
و این احتمال که اون منابع خارجی در مقابل کمک هاشون درخواست هایی داشته باشن هم هست.
البته این یک تئوری کلی هست و اثبات شده نیست
ولی صرفا جهت تفکر بیشتر میشه به این ابعاد ماجرا هم توجه کنیم.

نیما عرفانی

(ولی در مورد شرکت های چینی که حاشیه سود پایینی داشتن یا دارن چطور؟ هزینه های سنگین تولید محصولاتشون چجوری جبران میشه تا زمانی که به شناخت و فروش جهانی مناسب برسن؟ اینجا احتمال استفاده از منابع خارجی که از طریق متفاوت میتونه به این شرکت ها کمک کنه هست
و این احتمال که اون منابع خارجی در مقابل کمک هاشون درخواست هایی داشته باشن هم هست.)
این یعنی قراردادِ دوطرفه با خروجی و سبک و سیاقِ دوسر سود که هزینه و شکل گیریِ این قرارداد به روش ها و طریقه های مختلف ساپورت میشه.

afsoon

آقا مهدی هواوی همین الان هم پرچمدار تولید می‌کنه با قیمت ۴۲۰ دلار .مثل انر ۲۰ پرو .هواوی گران میفروشه ولی بخش های ارزان ساز هم داره ‌‌.حتی اگر حرف های شما در مورد کمپانی های چینی درست باشه که نیست بازم ما کاربر هستیم تا وقتی اینجوری هست می‌خریم وقتی هم گران شد جایگزین میکنیم .کمپانی های مثل شیائمی حتی دارن قیمت های پایین تری میزارن برای پرچمدار هاشون .امثال پوکوفون و ردمی کی ۲۰ پرو .پرچمدار های اصلیشون هم ارزان ترین قیمت ممکن رو دارن .می ۵ زمان معرفی ۳۶۰ دلار قیمت داشت می ۶ هم ۴۶۰ دلار .می ۸ هم ۴۶۰ دلار .می ۹ هم ۴۵۰ دلار .پوکوفون ۳۰۰ دلار .کی ۲۰ پرو ۳۶۰ دلار .توجه داشته باش سامسونگ پرچمدار هاش رو ۳۰۰ دلار گران تر کرده توی سه سال اخیر .ویوو و اپو هم همیشه دو تا چند پرچمدار تولید میکنن و قیمت رو از ۴۵۰ دلار تا ۷۰۰ دلار میزارن .هنوزم هیچ پرچمدار ویوو به قیمت ایکس پلی ۶ نرسیده چون اون قیمتش ۸۰۰ دلار بود حتی ۲۵۰ دلار گران تر از اس۷ سامسونگ .این کمپانی ها به احتمال خیلی زیاد قیمت ها رو بالا نمیبرن مگر اینکه با یه اختلاف فاحش برتر از دیگران پرچمدار تولید کنن .

MohammadFarhaadi

البته سیاست فروش شرکتها با هم فرق میکنه یکی مثل هواوی سامسونگ و اپل نمایندگی داره و با تبلیغات بیشتر فروش بیشتری هم داره ولی بجاش مجبوره گوشی رو خیلی گرونتر بفروشه.یه شرکتی هم مثل شیائومی محصولاتش و خدماتش کلا آنلاینه پس نه پول جای خرید ساختمون داده نه پرسنلی رو برای گردوندن ساختمونهای فروش و خدماتش نیاز داره که بخواد حقوق بده نه مالیات این چیزا رو میده نه پول آب و برق و نگهداری اینا رو داره پس میتونه گوشی رو با سود خیلی کم نسبت به قیمت تمام شده محصول بفروشه!این خیلی واضحه و بارها خود سامسونگ این رو گفته که مجبوره حتی حقوق کارگرا و پول آبو برق نمایندگیش رو بکشه رو قیمت گوشی!شیائومی حتی در جواب درخواست کاربراش که تقاضای فروش آفلاین کردن باجه های سیار راه اندازی کرد و نشون میده نظر کاربراش رو محترم میشماره.اگر این احترام به کاربر و به نفع کاربر کار کردن نیست پس چیه؟!این کامنت در جواب شما و دوست عزیز نیما عرفانیه که فکر میکنید قراره بخاطر ارزون فروشیه این گوشیا کسی یا سازمانی ساپورتشون کنه تا سود کنن!!!باید به ارزتون برسونم از قطعات بگیر تا سیستم عامل گوشی ای مثل شیائومی همش کار شرکتهای آمریکاییه اکثرا به جز نمایشگر و دوربین که بیشتر کار سومی سامسونگ و الجیه پس اگر بخواد اطلاعات به جایی بده قطعا شرکتهای آمریکایی طرف این شرکتا متوجه میشن و اگر همچین همکاری ای که میگید انجام شده بود تا حالا آبروش رو برده بودن ولی آیا شرکتی بی حاشیه تر از شیائومی و یا اوپو و ویوو دیدین؟!شرکتایی مثل سامسونگ و هواوی از چیپست خودشون استفا ه میکنن و میتونن اطلاعات کاربرا رو ردگیری کنن و یا بفروشن به سازمانها و شرکتهای دیگه همونطوری که هر دو لو رفتن ولی آیا تا حالا چیزی از شرکتهای که گفتم شنیدید؟؟؟!!!

نیما عرفانی

آقای محمد فرهادی
بنده حرف آقا مهدی رو نه تأیید و نه رد کردم ،فقط گفتم اون قسمت از صحبت های ایشون تعریفش میشه اونی که گفتم .حالا اینکه شما میگی شیائومی، اوپو و ویوو برندهایی بودن که تاحالا حاشیه نداشتن خب این موضوع نه اثبات شده نه تکذیب اما دلیل نمیشه با قاطعیت بگین اینا تافته ی جدا بافتن .شما مگه از اتفاقات پشت پرده ی هر کدوم از این برندها خبر دارین؟!!
در واقع آقا مهدی حرف غیر منطقی نزد, کامنتشون رو با دقت بیشتری بخونید، گفتن که هرشرکتی سیاست و راهبرد خودش رو داره و اگه می‌بینید این شرکت ها دارن با قیمت کمتر و رقابتی نسبت به بقیه محصولاتشون رو عرضه میکنن،دلیل اصلیش این هست که هنوز به اون صورت در سطح جهانی مطرح نشدن و برای اینکه نظرات رو به خودشون جلب کنن تا چندسال همین روال رو پیش میگیرن ،چرا که اگه دقت کرده باشین هر کدوم از این برندها برا خودشون یک زیر برند انتخاب کردن برای تولید و عرضه ی محصولات پرچمدار و لوکس و گرون قیمت که بتونه با برندهای مطرح بازار رقابت کنن ،مثل زیر برند ویوو به اسم IQOO , مثل زیر برند اوپو به اسم ریلمی ، شیائومی هم برند ردمی رو از خودش جدا کرد که محصولات اقتصادی بزنه و برند mi,mix خودش دیگه می‌ره برای رقابت در رده ی گرون قیمت و لوکس . وان پلاس هم که دیدین با تغییر آپشن ها و قیمت گذاری کم کم خودشو نزدیک کرده در سطح رقبای مطرح .

Mahdi.L

درباره هوآوی که فرمودید، اون پرچمداران از زیر برندِ آنر هستن و در واقع خودِ آنر یک جورایی شرکت جداگانه به حساب میاد که داره زیر برندِ هوآوی فعالیت میکنه
درباره بقیه شرکت های چینی چون هوآوی از اوایل همین دهِ شروع به ساخت گوشی و عرضه جهانی میکرد، پروسه طولانی تری رو طی کرده اما بقیه شرکتا دیرتر وارد عرصه شدن و زمان مشخص خواهد کرد که در صورت ادامه پیشرفتشون، سیاست های قیمت گذاریشون بدون تغییر خواهد ماند یا خیر.

m.b

این نشانگر صدم درصد رو قبلاً دیده بودم از ویوو…
ولی ایکاش نمیذاشتش…
من که باشم موقع شارژ همش حواسم میره پای صدم درصد که داره به سرعت طی میشه و از پای گوشی جم نمیخورم…😅
ایکاش فقط چند ثانیه اول بخاطر نشون دادن قدرت خیلی بالا، صدم درصد رو نشون میداد و بعد محو میشد و همین درصد معمولی رو نشون میداد که آدم موقع شارژ نشینه پای گوشی…
————————————————————————
جدا از اینکه واقعاً به این توان های بالا باید احسنت گفت موضوعی که هست اینه که اگر شرکت ها نتونن کنترل کنن اینهمه قدرتو حتی شاید به صاحب گوشی هم صدمه بزنه همچین قدرتی( 20 ولت برای گزیدن دست آدم کافیه تا شوک وارد کنه به دست…)

_V_

خطرناکه🤔ولی فعلا دارن تست میکنن
درباره اون صدم درصد دقیقا هم دردیم😅😂

The Destroyer

حالا خوبه کلا 13 دقیقه اس. اگه نیم ساعت بود چیکار میکردید

_V_

بعد از خشک شدن کمر و درد در ناحیه تحتانی با تغییر پوزیشن ادامه میدادیم😐
ولی انصافا خیلی سریع شارژ میشه

The Destroyer

آره واقعا. ولی ای کاش بشه با اون ترفند نوکیا برای یه همچین گوشی باتری 10000 میلی آمپری گذاشت و سرعت شارژش هم زیر 1 ساعت باشه

_V_

اوه 🤔

m.b

با توجه به اینکه یه شارژ معمولی 10 وات گاهی اوقات پتانسیل آتیش زدن یه گوشی و متورم کردن بدنه رو داره، این شارژر احتمالاً باید پتانسیل یه انفجار با شعاع 5 متر رو حداقل داشته باشه…😅
اما جدا از شوخی 20 ولت مرز ولتاژیه که انسان دیگه به صورت دردناک حسش میکنه…
باید کنترل شه که موقع رطوبت به بدن فرد ولتاژ منتقل نشه…
حالا این جدا از موقعیه که این شارژر بخواد اشتباه کار کنه و به باتری آسیب بزنه که اون دیگه واویلاست…😅
حالا فعلاً دمای کار این شارژر ها هم برای خود شارژر و دستگاه نیومده…
اما اگر بتونه زیر 41 نگه داره دمای شارژ دستگاه رو فکر کنم خیلی خوب باشه…

ramin123

داداش، اون چیزی که باعث برق گرفتگی و سوختگی میشه بیشتر آمپره تا ولتاژ!!!! جریان 1 آمپر می تونه آدم رو بکشه ولی ولتاژ باید خیلی بالا بشه در حد کیلوولت که بتونه سوختگی سطحی و شوک بده!!! شوکر های برقی ولتاژش 10،20 کیلو ولته!!! که حتی این ولتاژ هم کشنده نیست و فقط شوک میده

m.b

رامین جان من راجب این شارژر و حرف زدم که 20 ولت و 6 آمپر هست و داشتم تو دنیای شارژر ها سیر میکردم…
ماهیت جریان الکتریکی برای بدن مشکل ایجاد میکنه و حرف شما درست هست…
اما چیزی که حالا نمیدونم نمیدونید یا اشاره نکردید اینه که مهم نیست آمپر (جریان الکتریکی) چقدر باشه و میشه با ولتاژ اونو کنترل کرد…
تا حالا فکر کردی چرا برق شهری رو با ولتاژ بیان میکنن…
مثلاً همیشه شنیدیم 220 ولت…
چون تو برق متناوب با بازی با ولتاژ و مقاومت، جریان رو هم تحت کنترل در میارن…
کشنده؟
من گفتم شوک وارد میشه و اتفاقا آمارم هم الان رفتم دوباره چک کردم و دقیق بود…
در فرکانس 50 هرتز که فرکانس کاری فکر میکنم تمامی شارژر های موبایل هست(میتونید همین الان رو شارژر خودتون رقم این فرکانس رو ببینید که زده 50-60 هرتز) ولتاژ 20 ولتکه ولتاژ کاری این شارژر بود، شروع درد شدید هست…
اینم عکسی که گرفتم براتون که نشون میده تو فرکانس 50 هرتز چه ولتاژ هایی باعث حس کردن،درد،درد شدید و… میشن:
comment image
من راجب شارژر ها حرف میزدم ولی حالا که راجب شوکر گفتید:”شوکر های برقی ولتاژش 10،20 کیلو ولته” باید اشاره کنم که این ولتاژ بالا بخاطر ایجاد پتانسیل بالا برای عبور جریان خفیفی در حد 10-50 میلی‌آمپر(مصرف سرگرمی) هست که بدون این پتانسیل بالا توسط مقاومت بدن انسان متوقف میشه اصلاً و در بدن جریان ایجاد نمیکنه…

نیما عرفانی

مصطفی فکر کنم دوستمون متوجه نشد ، میخوای توضیحاتت رو کامل کنم ؟!😂😂

m.b

با توکل بر خدا و با اجازه سیستم سایت که نظر رو نبره واسه تایید، بله…😂

نیما عرفانی

نه عزیز شوخی کردم کامل بود👏
ممنون ⁦☺️

The Destroyer

اگر یک چیز جالب دیگه رو هم دقت کرده باشید ، این سرعت مال 70 درصد به بالا هست. پس به احتمال زیاد سرعت شارژش زیر 50 درصد از اینم خفن تره

m.b

آره نکته کاملاً درستیه…
فست شارژ ها اکثراً با سرعت کمتر شروع و تموم میکنن فرایند شارژ رو…
و حداکثر سرعتشون این بین هست…

نیما عرفانی

کلاً قاعده و قانونش همینه
شارژرهای فوق سریع ، در فرآیند شارژ بیشترین سرعتشون از صفر تا ۵۰ درصد هست و به محض اینکه به ۵۰ درصد می رسه از مقدار سرعت یکم کاسته میشه و تا ۷۰ درصد هم با سرعت بالایی ادامه داره.
اما دیگه از ۷۰ درصد به بالا به منظور جلوگیری از افزایش زیاد دما، سرعت به مراتب پایین میاد که به عمر باطری و ساختارش آسیب وارد نشه تا جایی که از ۹۵ درصد تا ۱۰۰ درصد سرعت به حداقل میرسه و در این بازه زمان بیشتری صرف میشه. در نهایت به محض اینکه درصد باطری به ۱۰۰ برسه ، آداپتور فرآیند شارژ رو متوقف می‌کنه و اتصالش از جریان برق قطع میشه و دما آهسته آهسته کاهش پیدا می‌کنه و خنک میشه.

mehrdad_ma

پشمام
برگام

اپل هنوز ۵ واتی داره تو جعبه 😂

_V_

😂

afsoon

😂🤣🤣چه می‌کنه این کمپانی چینی .چه پیشرفت عظیمی .بعضی کمپانی های به اصطلاح اصیل هنوز توی ۱۵ وات و ۱۰ وات موندن 😂🤣🤣آینده بسیار روشنی در انتظار چینی هاست و آینده سیاهی در انتظار اصیل های گرون فروش .

The Destroyer

“چینی ، روح بخش دنیای تکنولوژی” ((:

m.b

هموطن کتاب تعبیر خوابتو عوض کن، یارو معبرت داره اشتباه میزنه…😅
یه ابن سیرین دارم بدم؟😂

The Destroyer

😂😂🤣

The Destroyer

ببین چی کار کردی که دیگه فن های شیا هم جلوت می ایستن

Amin

سرعت شارژشو که دیدم دقیقا شبیه این ایموجی شدم(😐) 😂

afsoon

اینجوری که چینی ها دارن پیش میرن به زودی شارژر های ۲۵۰ واتی هم میاد و گوشی رو توی دو سه دقیقه فول شارژ می‌کنه .

The Destroyer

یه ذره بالاتر تقریبا همینو نوشتی به جز اون بخش که راجع به شارژر 250 واتی حرف زدی. فقط خلاصه تر کردی همین جوری پیش بری دیگه فقط میمونه “چینی”

نیما عرفانی

ببین ببین دیگه بیش از حد و اندازه هیجانی شدی، ۲۵۰ وات؟!!! اون موقع دیگه باید چینی ها به صورت جدی وارد صنعت خودرو و شارژ باطریِ اتومبیل های تمام الکتریکی بشن😂😉
اون موقع شما میای میگی چینی ها بهترین هستن و تسلا و بی ام و و فولکس واگن و تویوتا و بنز و لکسوس و نیسان و غیره گران فروش و آشغال سازن👏🙌

The Destroyer

خوشم میاد هر کی از راه میرسه یه چیزی به افسونگر میگه

نیما عرفانی

چون مفهموم و ماهیت صحبت های ایشون به صورت واضح و مبرهن گویای همه چیز هست.

afsoon

کمپانی بی وای دی همین الآنم توی خودرو های برقی دست کمی از بزرگان ندارد .آینده از آن کمپانی های چینی هست توی هر زمینه ای که فکرش کنی .

The Destroyer

بله ی وای دی خوبه ولی همچنان تسلا پیشروعه

نیما عرفانی

به نظر میاد اون کامنتی که قبلاً در خصوص صنعت خودروسازیِ چین فرستادم نخوندین.
پیشنهاد میکنم اونو با دقت مطالعه کنید .

m.b

اینطوری که بوش میاد واسه شارژر 120 وات ویوو دست کم 120 تا نظر گذاشته میشه…😅

_V_

اقا قبول نیست یه طومار برای گیسوکمند نوشتم بعد داشتم میومدم از بخش کامنتا بالا که اخرشو تایپ کنم پیج ریفرش شد!
الله اچبر

Amin B3DA

افسونگره دیگ 😂 #شوخی

_V_

😂

_V_

اقا نمیشه از این کامنتش بگذرم عیب نداره دوباره تایپ میکنم😂

۱-“عمرا کسی از من تنفر داشته باشه مگر اینکه ترول باشه”
ای بابا کل سایت تروله که /-:

۲-“شما چسبید به یه مشت گرون فروش”
ببین باور کن فقط منو داش امیر و jason bourn و داش امین(اگر اشتباه نکنم ایشون هم هست) فقط ماییم که سامسونگ داریم،،که البته فقط سه تای اولی از سامسونگ دفاع میکنیم!،،الان به بقیه کاربرای سایت چی میخوای بگی؟😂

۳-“همین ویوو ای کیو ۵ جی با فست شارژ ۱۲۰ واتی نهایت قیمتی که داره ۷۰۰ دلار هست”
بعد میگم نمیانده و مدافع منافع چین در خاورمیانه ناراحت میشی!ببین،پشمام!قیمت محصولات آینده ویوو رو با اطمینان میکوبی به دیوار جوری که تن رییس ویوو با دیدن این کامنتت لرزید

۴-“هرچند نسخه معمولی که فست شارژ ۵۰ واتی و همین سخت افزار رو داره و فایو جی نیست قیمتش ۴۵۰ دلار هست”
باو بذار یه پشمی بمونه برای رییس bbk! اه اون نسخه پایس که ۴۵۰ دلار!یه چیز فان بگم☺؟ نسخه پایش ۲۲ واته😅😂،،یه چیز فان تر بگم؟نسخه گرونترش هست که شارژر بالاتری داره اونم ۴۴ واته😂 یادش بخیر یه زمان اسم این گوشیو میخواستی بیاری ادم یاد دزد و پلیس مهد کودک میفتاد! کیو کیو😂 همین الانشم البته میگی آی کیو😑

۵-“چینی ها رو باید ستایش کرد چون دارن تکنولوژی رو یه تنه بالا میبرن”
بعد میگم کل چیزی که از تکنولوژی تعریف داری تو مغزت دنیای اسمارت فونه گریه میکنی و منفی میدی!(هرچند تو همین زمینه اسمارت فون هم یه تنه کارارو نمیکنن!)

۶-“امثال تو ای ۹۰ سامسونگ که قرار هست با چیپ پرچمدار باشه و بقیه چیزا در حد پرچمدار نباشه رو به ۸۰۰ دلار راضی هستید و ترول وار میگید که خطرناک هست واسه ویوو و اپو و شیائمی”
ای۹۰ قراره با چیپ پرچمدار بیاد و بقیه چیزاش پرچمدار نباشه؟میشه بگی تعریفتو از پرچمدار!؟ نت ۵جی؟چیپ ۸۵۵؟شارژ ۴۵ واتی؟باتری با عمر مناسب!؟دوربین خفن(احتمالا همونی باشه که سنسور ۶۴ مگاپیکسلی میذاره و اولین بار توی سری A لرزشگیر اپتیکال) اگر دنبال روش هایی مثل پاپ اپ و غیره نره احتمالا ضد آب هم میشه!
بدنشم که شیشه و فلزه و پشتش که قطعا گوریلا گلس ۶ئه!😂
پنلشم که نیاز نیست بگم!پشمام چیزی جا موند؟اهان!ما گفتیم خطرناک برای شیائومی!؟ کمتر میوه های دراز بخور ضرر داره برات

۷-“همین ترنجی رو ببین وقتی برندی چینی معرفی می‌کنه گوشی رو نظرات بیشترین حد هست .واسه پرچمدار سامسونگ ۳ نفر نظر دادن”
ببخشید که اکثر بحث ها،صحبت ها و دعواهای سایت رو خود ما فنای سامسونگ یه نقشی اکثرا داریم توشا! موقع معرفی پرچمدار سامسونگ ۳ نفر کامنت میدن؟
الله اکبر

۸-“من تعصب روی برندی ندارم”
بله شما رو برند تعصب نداری رو کشور چین داری

۹-“برند های چینی آنقدر وسوسه انگیز شدن که باید داد زد و آفرین بهشون گفت.”
داد زد؟وات د ف.. ! تو کامنتا قابلیت داد زدن اومده
ای بابا چرا کسی به من نگفت!
شما برو داد بزن اصلا وسط میدون ازادی لخت شو برقص!(البته یه همراه با خودت ببر خطرناکه😂) ولی نه اینکه هر خبری از سام و الجی و سونی و کلا هر خبر غیر چینی و غیر اخوندیی میاد بیای تخریب و در واقع ترول بازی(همون تخریب کردن)!

آفرین،،حالام بدو به من ۲۰ تا منفی بده😁😂

راستی میشه بپرسم اهنگ چی گوش میدی؟ماکان بند؟🤔😀

_V_

مورد عنایت قرار گرفتم تا دوباره جواب دادم😐خیلی حرص داره😑

نیما عرفانی

البته یه حرفی رو از قلم انداختی علیرضا
درمورد قسمت نهم
(۹-“برند های چینی آنقدر وسوسه انگیز شدن که باید داد زد و آفرین بهشون گفت.”
داد زد؟وات د ف.. ! تو کامنتا قابلیت داد زدن اومده)
باید اینو میگفتی :
هیس ترول ها(دخترها) فریاد نمی‌زنند!!!

نیما عرفانی

یه کامنتی فرستادم دوباره رفت برای تأیید ، دیگه مجبور شدم با اصلاح بفرستم .
البته یه حرفی رو از قلم انداختی علی.رضا
درمورد قسمت نهم
۹-“برند های چینی آنقدر وسوسه انگیز شدن که باید داد زد و آفرین بهشون گفت.”
داد زد؟وات د ف.. ! تو کامنتا قابلیت داد زدن اومده
باید اینم میگفتی:
🤫هیس ترول ها(دخترها) فریاد نمی‌زنند!!!

نیما عرفانی

یه کامنتی فرستادم دوباره رفت برای تأیید ، دیگه مجبور شدم با اصلاح بفرستم که بازم رفت تأیید😏
این دیگه سومیشه🙄⁦😐 امیدوارم این دیگه نره برا تأیید 🤨
البته یه حرفی رو از قلم انداختی عل.ی ر.ضا
درمورد قسمت نهم
۹-“برند های چینی آنقدر وسوسه انگیز شدن که باید داد زد و آفرین بهشون گفت.”
داد زد؟وات د ف.. ! تو کامنتا قابلیت داد زدن اومده
باید اینم میگفتی:
🤫هی.س تر.ول ها(دخ.ترها) فر.یاد نمی‌زنن.د!!!

_V_

😂😂😂😂😂😂
__________
فکر کنم کل گیر کامنت علی رضا بوده
اه چه باحال،اگه این نرفت تایید میشه همینجوری تایپش کرد

_V_

تایید😑
اقا همون واعظ بهتره

_V_

همچنان سکوت خانوم متشخص

_V_

فکر کنم باید برای اقای عط ایی هم یه کامنت طویل تایپ کنم!
اقا میشه اون سیستم تاییدتونو یه توضیح بدید اساس کارشو!؟😅
کاش به قول افسونگر میشد اینجا داد زد
یه ویس از جناب رائفی پور با محتوای “خدایا بسه دیگه خسته شدیم دیگه” الان نیاز این کامنته
بخدا!

_V_

اخه تل گرام تایید میره؟یاد جهرمی افتادم زدن تو ییتر رو فیلتر کردن بعد خودشون توش کار میکنن😂
اسم من میره تایید!
نصف کامنتای اخیر جناب عرفانی هم رفتن تایید
داش امیر از ترس تاییدی شدنش هروقت میخواد بگه عرفانی وسطش نقطه میذاره!😅😑

نیما عرفانی

والا در خصوص کامنت طویلت یه کامنت رو دوبار فرستادم حتی با اصلاح بازم رفت برا تأیید .😑⁦🤦‍♂️⁩😒

m.b

آقا منم یه بار نوشتم دو.لت بعد رفت واسه تایید…😅
سیستمشون هر کی که هست خیلی منحرفه…😂

_V_

😂

نیما عرفانی

پس هرکی که هست به گاندو ربط داره!!!

_V_

😂😂

_V_

آقایون داداشا و خانوم(😑)
به نظر شما کسی که میخواد تا بیست میل گوشی بخره،،اس تن پلاس بهتره یا صبر کنه نوت۱۰ پرو بیاد؟
چیکار کنه!؟(با دلیل)

نیما عرفانی

الان این سؤال رو برای خودت مطرح کردی یا کسی ازت خواست که مطرح کنی؟ چون ۲۰ میلیون گفتی یکم تعجب کردم 😂
درهرصورت تا میل! آیفون هم شامل میشه ولی به خاطر تحریم ها ، پس آیفون می‌ره کنار.
فکر کنم ایشون هم فن سامسونگ باشن که فقط علاقه دارن سامسونگ بگیرن .
نظر شخصیم اینه , اگه مایل هستن مدل سرامیکی با ۱۲ گیگ رم إس ۱۰ پلاس رو بگیرن اما اگه اهل صبوری و حوصله هستن بهتره که نوت ۱۰ پرو با هر کانفیگشو که میخوان بگیرن.

_V_

نه یه بنده خدا
دوستم!😅 میخواد گوشی بخره،تا ۲۰ میلیون،،نظرش روی اس۱۰ پلاسه، من میخوام متقاعدش کنم تا نوت۱۰ پرو صبر کنه ولی گفتم قبلش ببینم دوستان چی میگن!
خودش ایفون فن بود(البته سر از تکنولوژی در نمیاره انچنان😅)انقدر باهاش بحث کردم سر سام و اپل، انقدر حرفای خنده داری که خیلی مدت بود نشنیده بودم(به علت کاهش چشمگیر فنای اپل) رو گفت اساسی فهمیدم شوته😅(سامسونگ خزه،کلاس نداره😐،این کره ایه اون امریکایه،این ال سی دیشم بهتر از اولد اونه😐)
بعد کلی بحث تازه فهمید تو موزه داستانه(خودش الان ۶اس داره😐چون میخواست گوشی بخره یه مدت اینو دست دوم خرید که استفاده کنه تابستون بخره)
البته من که هرچی بحث کردم با اینکه همش ادای اینایی رو در میاورد که به راه راست هدایت شدن ولی باز اخرش…
تا اینکه پسرخاله خودش متقاعدش کرد😐
برا همین الان دنبال سامسونگه(هرچند منکه فکر میکنم این باز اخرش یهو میگه ایفون xs max خریدم😐)

نیما عرفانی

پس بهش بگو تا مهرماه صبر کنه آیفون ۲۰۱۹ بگیره .

_V_

اقا دوستم ترسیده
میگه پسرخالش(همون که متقاعدش کرد!) دوبار گوشی خودش خودشو برگردونده به تنظیمات کارخانه!(اس۱۰ پلاس)
بعد داداششم که نوت ۸ داره اونم همینجوری شده😐
اولین بار بود این مشکلو میشنیدم

_V_

گفت بپرس ببین داستان چیه

نیما عرفانی

پس حق داشته نخواد سامسونگ بگیره 😂😂😂

_V_

اقا این مشکلو من نشنیده بودم تو نتم نیومد سرچ کردم😐
خودمم تاحالا نه دیدم و نه تجربه کردم!
چی بهش بگم؟🤨

نیما عرفانی

ایشون آقا هستن یا خانم ؟
اگه خانم باشن که قطعاً هرچی بگی سامسونگ یا فلان برند اندرویدی بگیر ، بازم رو تصمیمش پافشاری می‌کنه و همون آیفون رو میگیره !! (البته بین خانم ها ، کاربر افسون استثناء هستن!!!).
ولی اگه آقا هستن که راحت بدونِ تعارف بگو ببین داداش ریسکش ۶۰ به ۴۰، یا در خوشبینانه ترین حالت ریسکش ۵۰-۵۰ هستش چون پول کمی رو نمی‌خواد خرج کنه .
به خاطر اینم که گفتی یسری مشکلات به وجود اومده و متقاعد کردنش سخت شده ، بهش بگو برای کسب اطلاعات بیشتر با کاربر افسون در ارتباط باشه.

_V_

کسب اطلاعات بیشتر😂
پسره😐🤔

Mahdi.L

سلام
اگر طرفتون مشکل مالی نداره، میتونه Note 10 Pro (Plus) 5G رو بخره
اگر میخواد افت قیمت کم داشته باشه و سرمایش حفظ بشه آیفون Xs Max یا از آیفون های 2019 بگیره

Milad7

ویوو به خدا که مسلمون نیستی 😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)