حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بورد شارژر ۴۵ واتی سامسونگ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

شاید زمانی که حداکثر قدرت شارژر همان شارژر سوپرشارژ هواوی ۴۰ واتی بود، شنیدن خبر ارایه شارژر ۴۵ واتی سامسونگ جذاب می بود اما وقتی شارژر ۱۲۰ واتی ویوو تولید شده است نمی توان گفت این یک خبر فوق العاده است. به هر صورت اما اینکه بتوان بورد شارژر ۴۵ واتی سامسونگ را دید می تواند یک موضوع جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۴۵ واتی سامسونگ

شارژر ۴۵ واتی سامسونگ

شارژر ۴۵ واتی سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک بورد نسبتا بزرگ و با ابعاد قابل توجه به عناون شارژر ۴۵ واتی سامسونگ نشان داده می شود. هنوز مشخصاتی درباره میزان آمپر یا ولتاژ شارژر سریع ۴۵ واتی سامسونگ در دسترس نیست اما برای مثال شارژر ۴۰ واتی هواوی یک شارژر ۴ آمپر و ۱۰ وات است. شارژر فوق سریع ویوو که توان ۱۲۰ واتی دارد ۶ آمپر و ۲۰ ولت را ارایه می کند. برای شارژر سامسونگ شاید حدس بیراهی نباشد که خروجی ۵ آمپر و ۹ ولت را در نظر بگیریم.

همچنین هنوز درباره مدت زمانی شارژ کردن یک باتری مثلا ۴۰۰۰ میلی آمپری درباره آن اطلاعاتی در دست نیست اما شاید بتوان روی شارژ شدن دستگاه در مدت یک ساعت حساب باز کرد. نکته جذاب‌تر شارژرهای فوق سریع را می توان در شارژ شدن تا ۵۰ درصد حجم باتری دانست که همچنان شاید بتوان انتظار زمانی حدود ۲۰ دقیقه را داشت. البته این ها همه حدس و گمان است و اطلاعات تایید شده‌ای برای آن وجود ندارد.

نظر شما درباره شارژر ۴۵ واتی احتمالی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

گوشی فقط چین‌ 💪

_V_

شما که فن سونی بودی🤔🤔🤔
چرا جدیدا دکل نوردی مود شده
ترول بودن خیلی بده
ولی دکل نوردی به نظر من بدتره🤔🤔
الان مثلا چالتونو ببین سوپر تروله
ولی ماشی سوپر ترول+دکل نورده
نکنید این کارو

chalton

بچه بی نا.موس زیاد گ.وه منو میخوریا،هرکی کامنت میزاره میای زیرش ریپلای میکنی،ک.سخولی؟معلومه ازت سنت خیلی پایینه،نا.موس ج.نده کار دستت ندما،پس با ادب باش

The Destroyer

چه با ادب. همین نشونه شخصیت و شعور والای شماست. بنده خدا ازت تعریف کرده.

_V_

اه ببین درک میکنم ناراحتیتو چوچول خب رتبه دوم هم جایگاه خوبیه بالاخره
یکم دکل نوردی کن مثلا سعی کن از طریق شیائومی هواویو خراب کنی اونوقت احتمالا میری رتبه یک
“با ادب باش”
/////-:
WTF

The Destroyer

رقابت خوبه. هر شرکتی میخواد باشه باشه. حالا این میشه زنگ خطری واسه اپل که هنوز گوشیاش حتی درگاه type c ندارن با توجه به این که برگترین رقیبش داره قدرت شارژراشو می بره بالا

نیما عرفانی

(همچنین هنوز درباره مدت زمانی شارژ کردن یک باتری مثلا ۴۰۰۰ میلی آمپری درباره آن اطلاعاتی در دست نیست اما شاید بتوان روی شارژ شدن دستگاه در مدت یک ساعت حساب باز کرد.)
شارژر ۴۰ وات هواوی ، باطریِ ۴۲۰۰ میلی آمپر پی ۳۰ پرو درمدت زمان ۵۹ دقیقه و میت ۲۰ پرو با همین میزان ظرفیت باطری در مدت زمان ۶۴ دقیقه شارژ کامل می‌کنه .
بعد داخل متن اومده شارژر ۴۵ وات سامسونگ باطری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر رو شاید در مدت زمان یک ساعت شارژ کنه؟!!! درسته که ۴۵ وات با ۴۰ وات زیاد فرق ندارن اما قطعاً شارژر سامسونگ حدود ۱۰ دقیقه باطری رو زودتر شارژ می‌کنه به نسبت شارژر ۴۰ وات هواوی .
اما بازم از اون طرف شارژر ۵۵ وات هواوی عملکرد به مراتب بهتری نسبت به شارژر ۴۵ وات سامسونگ خواهد داشت .

afsoon

۴۵ وات؟ 😂🤣۱۲۰ واتی ها هم رسیدن

_V_

ترول

afsoon

خدایی فازت چیه؟ ترول هستم؟ دلیلت چیه؟ مگه چشم نداری ؟ هواوی امسال ۵۵ واتی میزاره .شیائمی احتمال خیلی زیاد ۱۰۰ واتی .بی بی کی هم زیر مجموعه هاش ۱۲۰ واتی .اونوقت سامسونگ تازه ۴۵ واتی .ترول تو هستی نه من .حقیقت رو بپذیر هرچقدر هم میخاد تلخ باشه .

The Destroyer

کلمه ترول رو تو گوگل جست و جو کن. بعد به دلخواه یک سایت رو باز کن و مقاله ش رو بخون. این جوری هم اطلاعات عمومیت میره بالا و هم خودتو بیشتر میشناسی

m.b

خخخخ
یارو 10 تا فوش پشت سرهم به مرده داده بعد تهش جمله رو با چی ببنده خوبه به نظرتون؟
پس با ادب باش (😂🤣)

نیما عرفانی

جالب تر از اون اینجاست که با وجود این همه الفاظ رکیک کامنتش نرفته برا تأیید.
بعد من تا یه نظری میفرستم سریع می‌ره برا بررسی!!!😂
بازم جالب ترش اینجاست که ۹۹ درصد کامنتاش با همین مضمون بوده و اینجوری شده ترنجِ خیلی رسیده😂😂👏🙌

The Destroyer

کاملا درسته. منم یه کامنت نوشتم راجع با بلند تر شدن لیست گوشی هایی از هواوی که اندروید q رو دریافت میکنن و کامنتم رفت برای تایید البته فکر کنم دلیلش این بود که اسم آ…ق..ا..ی ع..ط..ا..ی..ی رو تو کامنت آورده بودم. اما در کل خبر خیلی خوبی بود

Arrow

خسته نشه یوقت 45وات اونم هنوز گوشی معرفی نکرده همراهش

شرکت های چینی کجا سامسونگ کجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)