حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندورید ۹ نوکیا ۱ (Nokia 1) رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

شرکت HMD Global در اوایل ماه جاری میلادی آپدیت اندروید ۹ را برای دستگاه نوکیا ۳ عرضه کرد. حالا نوبت به گوشی پایین‌رده نوکیا ۱ رسیده است تا نسخه Go اندروید پای را دریافت کند. Juho Sarvikas، مدیر ارشد تولید شرکت ضمن اعلام این خبر در توییتر، اضافه کرده است که حالا نوکیا در هر رنج قیمتی محصولی برای مخاطب دارد تا به وسیله آن اندروید ۹ را تجربه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۱

اندروید ۹ نوکیا ۱

اندروید ۹ نوکیا ۱

نوکیا ۱ در فوریه سال گذشته عرضه شد و یکی از گوشی‌های نوکیا برای طرح Go بود. در این طرح نسخه‌ای سبک از اندروید برای گوشی‌های پایین‌رده و ضعیف استفاده می‌شود که برنامه‌هایی مخصوص به مانند گوگل گو، مپس گو و غیره را نیز به همراه دارد. انتشار آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۱ برای این محصول آغاز شده و در هفته‌های پیش رو در تمامی مناطق در دسترس خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری نوکیا 1 (Nokia 1) عبارت است از یک چیپست 1.1 گیگاهرتزی مدیاتک، 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 4.5 اینچی 480*854 و در نهایت دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی!

نظر شما درباره ارایه آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۱ چیست؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

سلطان هنگ .به هیچ عنوان نوکیا ۱ و ۲ رو نخرید واقعا افتضاح .کاملا پر از گیجی لگ و هنگ .هرچند ۶۵۰ هزار تومن و یک ملیون تومان قیمت دارن اما واقعا حتی ارزش همون پول رو هم ندارند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)