حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اصلی شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می CC9 یک گوشی هوشمند متمرکز روی قابلیت‌های دوربین موبایل خواهد بود. امروز در ترنجی خواندیم که رزلوشن دوربین سلفی شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9) مشخص شد و ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. حالا بر اساس جدیدترین اخبار، داشتن دوربین اصلی با قابلیت ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی یکی از ویژگی‌های شیائومی می سی سی ۹ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین اصلی شیائومی سی سی ۹ (Xiaomi CC9)

چندی پیش اعلام کردیم گوشی شیائومی می CC9 با دوربین سلفی قدرتمند در راه است. حال انتشار خبری دیگر درباره دوربین این گوشی نشان می‌دهد با محصولی متمرکز بر قابلیت‌های دوربین رو به رو خواهیم بود. انتظار می‌رود شیائومی می سی سی 9 در روز دوم جولای (یازدهم تیر) به صورت رسمی رونمایی شود.

دوربین اصلی شیائومی می CC9 سه گانه خواهد بود. بر اساس اعلام شرکت سازنده، سنسور اصلی آن سونی IMX586 بوده و قادر است تصاویری با حداکثر رزولوشن 48 مگاپیکسلی به ثبت برساند. از طرفی طبق اخبار پیشین می‌دانیم دوربین سلفی گوشی قادر به گرفتن عکس‌هایی 32 مگاپیکسلی است. به این ترتیب، این محصول میان‌رده، نظر تعداد زیادی از علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را به خود جلب خواهد کرد.

بر اساس دیگر شایعات، تراشه شیائومی می CC9 اسنپدراگون ۷۱۰ بوده و به نمایشگری امولد با اندازه 6.39 اینچ و رزولوشن FHD+ مجهز خواهد شد. گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید ۹ عرضه شده و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به لطف سیستم شارژر سریع ۲۷ واتی شیائومی با سرعت بالایی شارژ می‌شود.

پایین‌ترین نسخه گوشی دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی است. میزان حافظه رم در نسخه میانی به 8 گیگابایت افزایش پیدا می‌کند. در بهترین نسخه گوشی شیائومی می سی سی 9 شاهد وجود 8 گیگابایت حافظه اصلی در کنار 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهیم بود.

نظر شما درباره شیائومی سی سی ۹ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اون عکس که گذاشتی دیروز از سی سی هم فیک درامد و وان پلاس ۷ پرو بود که فتوشاپ کرده بودنش و به نام شیائمی اخبار جعلی ساخته بودن .

mostafa3

دوربین 64 پر

m.b

مجید جان دلبندم اون میکس 4 بود …
اینی که افسون میگه cc بود که کاملاً معلوم بود عکس نمای جلوش فیکه…

m.b

https://www.gsmarena.com/xiaomi_pushed_an_ota_update_that_bricks_some_mi_9_se_devices-news-37774.php
پیشاپیش خبری رو که فردا تمام سایتای ایرانی احتمالاً میخوان بگن و بگن که اُف بر شیائومی بخاطر این حجم از بی دقتی و شیائومی بدترین در آپدیت دهیه و… رو بگم که بعداً نگن ما خودمون رو زدیم به ندیدن…
منتهی فردا از کاه کوه ساختن رو میبینیم تو یه سری سایتا…
—————————————————————————————–
ولی خداوکیلی سوتی رو حال کردید…
برید به برنداتون بگید اگر سوتی میخوان بدن اینطوری سوتی بدن که مو لا درزش نره…😅😂

_V_

کاش یه فکر به حالش بشه

MohammadFarhaadi

نمیگم تو آپدیت دهی بهترینه ولی خداوکیلی یکی از بهتریناست.جالبه که یکی از سایتا این آپدیتهای شیائومی رو بد توصیف کرده و گفته که توآپدیتاش تغییرات زیادی نداره!!!بعدش سامسونگ به علت شیتیل آپدیتاش خوبن ماهن حتی تغییر نکردنش میشه مزیت!!!ولی شیائومی با آپدیتای چهار پنج ساله بده اوفه!بعدش مشخصه وقتی ده تا آپدیت برا یه گوشی میدی تغییرات تقسیم بر ده میشن و هر آپدیت تغییرات کمتری داره.البته خداییش آپدیتای شیائومی به روز میکنن مثل مصرف باطری و سرعت برعکس یه سری فقط آپدیت میدن که داده باشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)