حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۲ (Galaxy Watch 2) تغییرات بزرگی خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ از گلکسی واچ در کنار Galaxy Note 9 رونمایی نمود و از این رو انتظار می رود که از نسل جدید ساعت هوشمند خود یعنی گلکسی واچ ۲ در کنار Galaxy Note 10 و در تاریخ ۱۶ مرداد رونمایی کند. اطلاعات موثقی در مورد ساعت هوشمند آینده ی سامسونگ تا امروز ارائه نشده، اما در مورد آن می توان به برخی از ویژگی های احتمالی اشاره نمود. گفته می شود ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۲ (Galaxy Watch 2) تغییرات بزرگی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن ها صحبت کنیم.

کدنام گلکسی واچ ۲ را “رنسانس” انتخاب کرده اند

به این اطلاعات در چندین وب سایت اشاره شده که در مورد کد نام ساعت هوشمند گلکسی واچ ۲ بوده که سامسونگ آن را ”رنسانس” تعیین کرده و از آنجایی که کد نام پروژه گلکسی نوت ۱۰ ” داوینچی ” است شباهتی خاصی با یکدیگر دارند ، شباهتی که نمی تواند تصادفی باشد. البته این اسامی اطلاعات خاصی را در مورد مشخصات فنی ارائه نمی کنند اما چرا سامسونگ آنها را انتخاب کرده؟

خب با یک جستجوی ساده می توانیم متوجه شویم که واژه ی رنسانس به معنای ”تولد دوباره” یا ”احیا” می باشد. اگر بخواهیم به معنای نخست توجه داشته باشیم که کمی هنری هم هست و آن را با داوینچی تلفیق کنیم ، شاید بتوانیم بگوییم که قلمی که با نوت 10 ارائه خواهد شد از ویژگی خاصی برخوردار خواهد بود تا اثرات هنری اصیلی را توسط آن بتوان طراحی نمود.

شاید هم این شباهت اسمی به کارایی نزدیک نوت و واچ اشاره داشته باشد که امکان طراحی را ساده تر نموده و یا اینکه برنامه هایی مشترک بین آنها قرار گرفته تا بتوانند کاربرد بیشتری داشته باشند. تغییر دوم قابل وقوع تر خواهد بود که قطعا می تواند کارایی گلکسی واچ ۲ را تغییری اساسی دهد. گلکسی واچ که سامسونگ سال گذشته آن را ارائه نمود از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و شاید غول کره ای بخواهد نسل دوم آن را کمی ارتقاء داده یا حتی به کلی یک ساعت هوشمند تازه را روانه ی بازار کند.

البته ”تازه” به این معناست که بخواهد طراحی و یا ظاهر آن را تغییر دهد نه اینکه محصولی متفاوت به عنوان مثال ساعتی با صفحه ی انعطاف پذیر ا ارائه کند. به زودی اطلاعات کاملتری در مورد این ساعت هوشمند در فضای مجازی منتشر خواهد شد تا تصویری واضح تر از ساعت هوشمند آینده سامسونگ داشته باشیم.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ فکر می کنید که گلکسی واچ ۲ می تواند سهم بازار را برای سامسونگ افزایش دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چقدر اسم رمزاشون جذابه😅
رنسانس و داوینچی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)