حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل Duo به زودی امکان ارسال تصویر را فراهم می کند

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مطالب ترنجی

نرم افزار چت ویدیوی گوگل یعنی Google Duo همراه با نرم افزار چت متنی گوگل الو (Google Allo) ارایه شد. هر چند گوگل الو بسته شد و دیگر توسعه نیافت اما گوگل دو (Google Duo) با قدرت ادامه می دهد. در همین راستا امروز ویژگی جدیدی به اپلیکیشن گوگل Duo اضافه شده است. کاربران در آینده می توانند توسط این برنامه برای یکدیگر عکس بفرستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت ارسال تصویر در گوگل Duo صحبت کنیم.

ارسال تصویر در گوگل Duo

گوگل Duo

گوگل Duo

همانطور که بالاتر گفتیم، گوگل در گذشته نه چندان دور توسعه اپلیکیشن Allo را متوقف و آن را از دسترس خارج کرد با توجه به این موضوع، شاهد اضافه شدن برخی ویژگی های این برنامه به گوگل Duo هستیم. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی 9to5Google منتشر شده، گوگل در آینده برای این اپلیکیشن یک آپدیت عرضه می کند که در آن امکان ارسال تصاویر برای کاربران فراهم می شود. این ویژگی با آنچه در اپلیکیشن های پیام رسان دیدیم، متفاوت است.

به نظر می رسد عملکرد این قابلیت مشابه با اسنپ چت باشد. در همین راستا، تصاویر تنها برای 24 ساعت قابل دسترسی هستند. به صورت کلی، اپلیکیشن های پیام رسان امکان ارسال و دریافت عکس را برای کاربران فراهم می کنند. با توجه به این موضوع که گوگل Duo یک اپلیکیشن برای تماس های تصویری است، این امکان وجود دارد که ویژگی یاد شده در آن مورد استفاده قرار نگیرد.

گوگل الو توسط کاربران با استقبال بالایی مواجه نشد؛ با این حال برادر آن توانست محبوبیت خوبی را کسب کند. اضافه شدن قابلیت های جدید به اپلیکیشن Google Duo می تواند کارایی آن را افزایش دهد و در نهایت محبوبیت آن در میان کاربران را بیشتر کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران نمی توانند به صورت مستقیم در اپلیکیشن Duo گوگل تصاویر خود را برای دیگران ارسال کنند، بلکه باید برای این کار از ویژگی قرار گرفته شده در گوگل فوتوز و Files استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این ویژگی ارسال تصویر در گوگل دو (Google Duo) با در نظر گرفتن اینکه این یک بستر چت ویدیویی است، می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)