حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار چت تصویری گوگل Duo امکان چت تصویری گروهی تا ۷ نفر و حالت نور کم را ارایه خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل، نرم افزار

گوگل سرویس های الو (Allo) و دو (Duo) را حدودا همزمان با هم معرفی و به بازار ارایه کرد. مانند شکست های قبلی گوگل در پلتفرم پیام رسان های متنی، الوو یک شکست دیگر بود و پس از عدم استقبال از گوگل الو (Google ALLO) توسط کاربران شاهد خداحافظی با الو بودیم. گوگل دو (Google Duo) اما در مقابل عملکرد درخشانی داشت و به بیش از یک میلیارد نصب دست پیدا کرد. حالا خبر می رسد که نرم افزار چت تصویری گوگل Duo امکان چت تصویری گروهی تا ۷ نفر و حالت نور کم را ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اگر بخواهیم گوگل دو را با فیس تایم مقایسه کنیم، فیس تایم به تازگی ویژگی چت ویدیویی تا ۳۲ نفر همزمان با پشتیبانی از Animoji و Memoji را ارایه کرده است که همچنان ماه ها و حتی سال ها از رقبا جلوتر است. گوگل دو اما تلاش خود را دارد تا روی همه شبکه های اینترنتی به خوبی اجرا شود، پس شاید ویژگی های نمایشی را کنار بگذارد و بیشتر به کارایی بپردازد.

گوگل دو یا فیس تایم

گوگل دو یا فیس تایم

گوگل دو (Duo) که روی پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است به زودی پشتیبانی از مکالمه ویدیویی ۷ نفره را اضافه خواهد کرد که ارزشمند خواهد بود. همچنین دوربین سلفی اکثر موبایل ها به دلیل سخت افزار پایین، حتی در شرایط نوری اتاق نیز خروجی خوبی را ندارند. به همین دلیل گوگل احتمالا کمی از جادوی پردازش تصویرش را به دو (Duo) نیز بیافزاید و مکالمه تصویری در شرایط نوری ضعیف در گوگل دو ارتقا پیدا کند.

به این ترتیب گوگل دو می تواند از آن چه که هست، مفیدتر واقع شود، نظر شما چیست؟ از گوگل دو (Google Duo) استفاده کرده اید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Komeil

خدایی همین الانشم خیلی تماس تصویریش با کیفیته نسبت ب واتساپ و ایمو و اینستا هم از نظر صدا هم از نظر تصویر و رابط کاربری خودم همیشه از دیو استفاده میکنم واسه تماس تصویری
البته ک تو گوشی های اندروید بیشترشون خودکار نصبه دیو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)