حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) با گزینوس ۹۶۱۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه ماه پیش بود که گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با دوربین سه گانه و نمایشگر سوپرامولد با ناچ قطره طور به قیمت ۲۱۲ دلار رسما معرفی شد. این ارایه در ادامه راهبرد جدید این شرکت که سال گذشته با هدف گسترش بازار میان رده‌ها در کشور هندوستان و رقابت با برندهای چینی تصمیم گرفت تا از سری جدید خود تحت عنوان Galaxy M رونمایی کند؛ میان رده‌های خانواده گلکسی M به شکل اینترنتی در هندوستان به فروش می‌رسند و استقبال خوبی از آن‌ها صورت گرفته است. حال به تازگی نسخه جدید گلکسی M30s در بنچمارک Geekbench با سخت افزار بروزرسانی شده مشاهده شده است. سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) با گزینوس ۹۶۱۰ ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

اوایل سال جاری میلادی سامسونگ میان رده‌های جدید گلکسی M را به بازار کشور هند عرضه کرد و در بین محصولات خانواده گلکسی M مدل‌های M40 و M30 به شکل ویژه‌ای مورد توجه کاربران قرار گرفتند و در همین راستا سامسونگ تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته از گلکسی M30 را با اسم M30s به بازار عرضه کند، اما تا به امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری آن منتشر نشده بود.

حال به تازگی مشخصات اولیه این میان رده در بنچمارک Geekbench با شماره مدل SM-M307F به ثبت رسیده است. در این بنچمارک میان رده گلکسی M30s با تراشه اگزینوس 9610 ظاهر شده است و از اندروید 9 پای به عنوان سیستم عامل خود استفاده می‌کند، در حالی که نسخه گلکسی M30 از اندروید 8 استفاده می‌کند و فعلاً بروزرسانی اندروید 9 را دریافت نکرده است.

میان رده اقتصادی گلکسی M30 که اوایل سال جاری میلادی با شماره مدل SM-M305F معرفی شده بود از تراشه اگزینوس 7904 استفاده می‌کرد، اما نسخه بروزرسانی شده این محصول از تراشه اگزینوس 9610 استفاده می‌کند که پیش از این بر روی میان رده گلکسی A50 مورد استفاده قرار گرفته بود؛ همچنین در بنچمارک منتشر شده شاهد استفاده از حافظه رم 4 گیگابایتی در گلکسی M30s هستیم،. تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات سخت افزاری از جمله دوربین این میان رده جدید منتشر نشده است.

اخیراً برخی از منابع خبری معتبر مدعی شده‌اند که سامسونگ نسخه جدید میان رده گلکسی M30 را در دو نسخه با حافظه 64 و 128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد کرد، اما اطلاعاتی در خصوص قیمت آن منتشر نشده است. در حال حاضر نسخه پایه گلکسی M30 با حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 215 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن با قیمت 258 دلار در کشور هندوستان به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره گلکسی ام ۳۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

داره تلاش میکنه برای بازار چین🤔

afsoon

با بدنه پلاستیک؟ با دوربین چرت ؟ با سخت افزار داغون؟ با قیمت زیاد؟ خخخ چینی های نصف قیمت اینم سخت افزار خیلی قویتر و بقیه چیزا هم بهتر هست وای بحال هم قیمت هاش

_V_

باشه شما راست میگید🙏

_V_

با بحث کردن با جناب عالی فروش سامسونگ تو ایرانم تغییر نمیکنه
چه برسه این گوشی که مال چینه
پس باید بگم باشه! شما راست میگید!

Soheil Rezayiha

گزینوس ۹۶۱۰ 😂😂😂😂😂😂😂😂
مردم از خنده 😆😆😆😆😆😆😆😆

_V_

😂😂😂

afsoon

با این سخت افزار داغون ؟ حتی کایرین هم بشدت قویتر عمل می‌کنه .سامسونگ باید از اسنپ۷۳۰ در میانرده استفاده کنه تا بتونه توی بازار بمونه .این چیپ خیلی ضعیف هست و باید توی پایین رده ها استفاده بشه .کایرین۸۱۰ داره ۲۴۰ هزار آنتوتو میاره اونوقت این نهایت ۱۳۸ هزار .شکاف بسیار بزرگی هست

_V_

این چیپ از ۷۱۰ قویتره که!
پس اون رو چی میگی؟
حالا چون هواوی نسل جدید رو معرفی کرد یعنی بقیه باختن؟خب وایسا کوالکام و سامم معرفی کنن بعد تز بده

CAT

نظرت راجب پردازنده هلیو چیه

_V_

نظری ندارم
به نظر جالب نیستن در برابر رقباشون

CAT

مای من هستم دختر چینی بسیار ظریف اصن نگو. اسمم افسونه دست به گردی هام بزنی جیغ میزنم چون شکستنی هستن حسود های پلاستیکی ایشششش نیایید اصن ترن+جی مال منه ترنج+ی
برند محبوبم شیاومی هست که مردم نفهمیده میخرن میره تو پاچشون چون توی شیاومی پر از تبلیغات هست دهنت سرویس میشه
خدا نگهدال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)