حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر جدید و دقیق گوگل پیکسل ۴ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | گوگل

گوگل پیکسل ۴ در یک رندر جدید به نمایش گذاشته شد. بر اساس این رندر، پرچمدار آینده گوگل دارای المان مربعی شکل روی پنل پشتی خود است. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا رندر جدید و دقیق گوگل پیکسل ۴ را ببینید.

گوگل در گذشته به صورت رسمی رندری از گوشی پیکسل 4 منتشر کرد که پنل پشتی آن را به نمایش می گذاشت. علاوه بر این رندر، شاهد انتشار تصاویر و رندرهای دیگری از این محصول بودیم. به نظر می رسد این دستگاه در سه رنگ وارد بازار می شود. امروز رندر جدید گوگل پیکسل 4 به اینترنت راه پیدا کرده که آن را درون یک قاب شفاف نمایش می دهد.

این رندر اطلاعات جدیدی را در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد و تنها حضور المان مربعی شکل روی پنل پشتی آن برای دوربین اصلی را تایید می کند. این المان، ضخامت بخشی از این گوشی هوشمند را افزایش می دهد. بر اساس اطلاعات گذشته، ضخامت این دستگاه در اکثر بخش ها برابر با 8.2 میلی متر و در قسمت دوربین برابر با 9.3 میلی متر است.

در این رندر شاهد حضور گوگل پیکسل 4 سفید رنگ و مشکی رنگ هستیم و نمونه نعنایی رنگ در آن غایب است. یکی از تفاوت های این گوشی هوشمند با گذشته، عدم استفاده از دکمه پاور رنگی برای آن است. با توجه به عدم حضور سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی این گوشی هوشمند در رندرهای منتشر شده، گوگل مانند سایر شرکت های مطرح این اسکنر را به زیر صفحه نمایش منتقل می کند.

این گوشی هوشمند به همراه برادر بزرگتر خود به چیپست کوالکام اسنپدراگون 855 مجهز می شود و در نسخه پایه خود احتمالا دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. گوگل برای این پرچمداران سیستم عامل اندروید Q را در نظر می گیرد.

نظر شما درباره پیکسل ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAT

خیلی خوشگله

نیما عرفانی

قاعدتاً براساس زبان طراحیِ گوگل ، حتی اگه ضخامت رو به ۱۰ میلی متر برسونه اما دوربین بیرون زده از بدنه نخواهد داشت.

MohammadFarhaadi

تو عکسای بالا دوربینای گوشی دو سه میلیمتر بیرونن.چطور نتیجه گرفتین بر اساس طراحی پیکسلا ضخامت ده میشه و در نتیجه دوربین بیرون نمیزنه؟!واقعا دیگه این بیرون زدگی دوربین بحث خزیه.اگر کیفیت دوربین میخای بیرون زدگی هم باهاشه.

نیما عرفانی

تا الان کدوم یکی از پیکسل ها دوربین بیرون زده از بدنه داشتن؟
از نظر کیفیت هم با وجود دوربین تکی کیفیت بسیار خوبی ارائه میدادن.
پس دور از انتظار نیست که طراحیِ دوربین های پیکسل ۴ هم از این قائده مستثنی نباشه.

_V_

یعنی الان الجی جی۸ با توجه به نظر شما شاهکاره دیگع؟

نیما عرفانی

جی ۸؟؟؟ الان چه ربطی به جی ۸ داشت؟ اگه منظورت طراحیه ، بله اینکه دوربیناش کاملاً در زیرِ سطح شیشه ی گوریلاگلسِ ۶ قرار گرفتن شاهکاره و نظیر نداره اما اگه منظورت خروجیه دوربیناش هست, خب نباید هیچ شرکتی رو در زمینه ی پردازش تصویر با گوگل مقایسه کرد .
گوگل قوی ترین(نه کامل ترین) بخش نرم افزار دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی رو داره که پردازش تصویرش فوق العادست که باعث شده طبیعی ترین تصاویر به همراه عملکرد عالی در محیط های کم نور رو داشته باشه فقط به جهت نرم افزار قوی.
ایشون گفتن اگه کیفیت میخوای باید دوربین بیرون زده باشه ، من گفتم یعنی تا الان دوربینای پیکسل ها که هیچ کدوم بیرون زده نبودن و با وجود دوربین تکی عملکرد ضعیفی داشتن؟؟!
امتیازی که بقیه پرچمدارها در بخش دوربین اوردن اگه به صورت پیش فرض از نرم افزار دوربین گوگل استفاده میکردن کیفیت خروجی که میدادن چندین برابره نرم افزار دوربین خودشون بود.

_V_

جناب عرفانی بنده با شما نبودم😅
ایشون گفت دوربین خوب میخوای باید حتما بیرون زده باشه منم گفتم پس جی۸ که هم دوربینش عالیه هم زیر شیشه جاش محفوظه اعجوبس پس😅

نیما عرفانی

اوه بله درسته عذر میخوام
بد متوجه شدم

_V_

نه خواهش میکنم من برای خدتون ناراحت شدم که سر حرف من انقدر تایپ کردید😅

نیما عرفانی

🙂🌹💙⁦♥️⁩

_V_

خوشگلتر از آیفون های ۲۰۱۹ هست چیدمانش

MohammadFarhaadi

الان چه ربطی داشت چرا دوربین بیرون زده آیفون رو مثال نزدی؟یا گوشیای سامسونگ یاهواوی!؟در ضمن کی گفته دورببن جی هشت بده دی ایکس او؟قول میدم شما تفاوت عکسها و فیلم گوشی پی سی رو از جی هشت نمیتونی از روی کیفیت تشخیص بدی.

_V_

ببخشیدا ولی الان کامنت شما دقیقا چه ربطی به کامنت من داشت؟😅😐

The Destroyer

من که خیلی خوشم اومد. به نظرم بعد مدت ها گوگل یه گوشی با طراحی خوب زده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)