حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ۲۰۱۹ هواوی مدیاپد ام ۶ (MediaPad M6) در دو اندازه ۸ و ۱۰ اینچ معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

هوآوی امروز و در جریان مراسمی در سرزمین مادری که در آن از گوشی‌های سری هواوی نوا ۵ رونمایی کرد، تبلت جدید خود؛ MediaPad M6 را نیز معرفی کرد. این تبلت در دو نسخه 8.4 اینچی و 10.8 اینچی معرفی شده و به غیر از اندازه، تنها تفاوت اساسی آنها در ظرفیت باتری‌شان است. تبلت ۲۰۱۹ هواوی مدیاپد ام ۶ (MediaPad M6) در دو اندازه ۸ و ۱۰ اینچ معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات تبلت MediaPad M6 هوآوی

هواوی مدیاپد ام ۶

هواوی مدیاپد ام ۶

هر دو نسخه مدیاپد ام6 دارای نمایشگر LCD با رزولوشن 2560×1600 پیکسل و حاشیه‌های نازک (در مقایسه با تبلت‌های دیگر و نه گوشی‌ها) می‌باشند. نسخه بزرگتر، یعنی 10.8 اینچی دارای باتری 7500 میلی آمپرساعتی است، در حالیکه نسخه کوچکتر یک باتری 6100 میلی آمپرساعتی خواهد داشت.

دوربین سلفی این تبلت‌ها 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب آنها 13 مگاپیکسلی می‌باشد. هوآوی امسال برای تبلت‌های بزرگتر خود از بلندگوهای چهارطرفه Harman Kardon استفاده کرده است تا کاربران از تجربه صدای فراگیر در دستگاه‌های خود بهره ببرند. چیپست تعبیه شده در تبلت‌های 8.4 و 10.8 اینچی Kirin 980است که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. رابط کاربری EMUI 9.1 این دستگاه بر پایه اندروید 9.1 می‌باشد. هوآوی همچنین برای افزایش بهره‌وری این تبلت امکان اتصال به کیبورد را نیز در این دستگاه فراهم کرده است. مدیاپد ام6 دارای پورت‌های USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت حافظه می‌باشد.

هواوی مدیاپد ام ۶

هواوی مدیاپد ام ۶

قیمت و زمان عرضه تبلت MediaPad M6

پیش‌فروش تبلت MediaPad M6 نسخه 10.8 اینچی از امروز آغاز می‌شود و از تاریخ 10 جولای در بازار موجود خواهد بود. نسخه پایه این تبلت با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه که تنها اتصال وایفای خواهد داشت 335 دلار است، بالاترین نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه که سیم‌کارت خور هم می‌باشد، 510 دلار قیمت دارد.

نسخه 8.4 اینچی از روز 7 جولای پیش فروش خواهد شد و بیستم همان ماه به بازار خواهد آمد. قیمت پایه این دستگاه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه و اتصال وایفای 290 دلار است. نسخه 4+128 گیگابایتی و با امکان استفاده از سیم کارت 392 دلار قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره تبلت های جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

هنوز درک نکردم چرا تبلت ها ساخته میشن .من که یکی خریدم صرفا بخاطر نمایشگر بزرگ تر واسه فیلم دیدن و گشت و گذار در اینترنت اما یک هفته بعد خاموش کردم دیگه استفاده نکردم

_V_

برا گیمم بهتره،،ولی در کل گوشی بهتره خریدش

Farcry

برا گیم آدم میره با همین پول یه Ipad mini 5 میخره که با سیستم عامل ios و پردازنده قدرتمند A12 تا پنج سال دیگه هم بروز رسانی میشه و بهترین بازی ها رو با کیفیت بالا اجرا میکنه.

_V_

بله اینکه صحیح من در کل درباره تبلت ها حرف زدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)