حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی می گوید اگر سرویس های گوگل و فیسبوک قطع شود، پول کاربران را پس می دهد و موبایل ها را پس می گیرد

نوشته

4 سال قبل | 64 دیدگاه | هواوی

همانطور که در مطالب قبل اشاره کردیم ماجراهای اخیر و تحریم هوآوی از سوی آمریکا باعث شده تا شرکت های بزرگی چون گوگل و فیسبوک تصمیم به عدم ارائه سرویس های خود در محصولات هوآوی بگیرند و این برای شرکت هوآوی گران تمام شده است. این باعث نگرانی کاربران شرکت شده و آن ها برای رفع این نگرانی می گویند اگر سرویس های گوگل و فیسبوک قطع شود، پول کاربران را پس می دهد و موبایل ها را پس می گیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی

هواوی

در همین مدت کوتاه تحریم ها و تا قبل از تحریم کمپانی های فیسبوک و گوگل، شاهد سقوط این شرکت چینی بوده ایم و این شرکت ضرر شدیدی را تا این لجظه متحمل شده است. اما در همین راستا هوآوی اعلام کرده که  محصولات فعلی خود را با وارانتی ارائه خواهد کرد و اگر سرویس های گوگل و فیسبوک قطع شوند محصولاتی که اخیرا در این تحریم ها فروخته شده باشند را پس خواهد گرفت. در ادامه جزییات این خبر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

گوشی ها را پس می گیریم و پولتان را پس می دهیم!

انتظار می رود شاهد افت ۳۰ میلیارد دلاری سود باشیم و این افت تقریبا یک افت ۴۰ درصدی بوده است که اتفاق بدی برای هوآوی محسوب می شود. اما این شرکت برای اینکه مجددا مشتریانش را بدست آورد تصمیم گرفت تا محصولاتش را با وارانتی ارائه دهد. بر اساس گزارش های منتشر شده ظاهرا هوآوی به مشتریانش وعده داده که در صورت عدم دسترسی کاربران به سرویس های گوگل و فیسبوک حاضر است تا تمام پول مشتریان را پس دهد و محصولات خود پس گیرد.

باید اشاره کنیم که این تحریم ها برای گوشی هایی که تاکنون فعال شده اند مشکلی ایجاد نخواهد کرد و کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی از سرویس های مختلف بهره ببرند. از سویی احتمالا این شرکت ها از ارائه سرویس های از پیش نصب شده خودداری خواهند کرد و شاید تحریم ها به همین موضوع خلاصه شود.

نکته جالب این است که این تحریم ها فشاری را بر مردم چین وارد نخواهد کرد زیرا اغلب از سرویس های بومی استفاده می کنند. از سوی دیگر از آن جایی که گوشی های هوآوی در اختیار بسیاری از کشورهای جهان قرار می گرفت در نتیجه کاربران خارجی با مشکلات بیشتری روبرو خواهند بود و در واقع هوآوی مشتریان خارجی خود را کاملا از دست خواهد داد. امیدواریم این پیشنهاد جدید هوآوی به مشتریانش او را از این منجلاب نجات دهد.

نظر شما درباره این اظهار نظر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
64 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اوه شت

majidbolhasani

اوه شت رو برای خودت گفتی آره دیگه.خجالت هم خوب چیزیه.لامصب بی مصب اینو تو گوشت فرو کن هر چی رقابت بیشتر بشه به نفع من و شمای >>> بی مصرف ،مصرف کننده هستش.اوه شت یعنی چی از واژه های فیلم های پورن استفاده نکن.سایت رو زیر سوال نبر

afsoon

مشتری مداری

chalton

اقای ع.طا.یی پوشش بدید
هوآوی دنباله رو سامسونگ
https://mspoweruser.com/huawei-mate-x-2-may-fold-the-other-way/

Arrow

این دقیقا برعکس سامسونگه که 🤣🤣🤣

جالبه که سری جدید فولد قراره مثل میت ایکس باشه که خبرشم اومد 🤣🤣

_V_

شهریور ۹۷

amer

چی میگی.دلم اخ دلم

The Destroyer

این می‌تونه این مژده رو بده که هواوی در صدد توافق با گوگل و امریکا هست که این قدر مطمئن یه همچین وعده ای رو میده

_V_

از این زاویه نگاه نکرده بودم

chalton

باید اینکترو بکنی چون وظیفه هر برندی هست،مشتری مداری رو دست سامسونگ ندیدم حاظره ضرر کنه ولی حق مشتری رو پایمال نکنه.
هوآوی تو چند تا از بازارهای جهانی که توزیع گوشی‌هاش رو متوقّف کرده و به کم کم کمبود قطعات پیدا کرده.👏👏عاقبت برند دزد همینه.
ترول هوآوی هوآوی یه کم وا.ق وا.ق کنید این رفیقم ببینه باورش نمیشه.

The Destroyer

خب پس رفیقت هنوز تو رو درست نشناخته

RS.R

به فرض الان این پهباد داخل میشود. هدفی میزد. همین امثال شما فاز دیگه میگرفتین. دیدید ایران فعلا. حاجی. عزیز. این پهباد اخرین تکنولوژی هوایی آمریکا بوده. چی میگی تو. یعنی تو بیشتر از آمریکا یی ها میفهمی. تو هم مثل مهناز افشار جهان صلح دوستی انگار ما وارد خاک اونا شودیم اصلا اونا تو تنگه هرمز چیکار دارن. خدایی یه عده مردم کشورمون ستون پنجمه.سال 2017 رتیه ایران 21 بوده الان رتبه 13 داره سایت گلوبال

The Destroyer

من جایی گفتم نبوده؟
من گفتم ارتش ایران اون چیزی که همه فکر می کنیم نیست.سیستم موشکی اش قویه و شاید حتی رتبه اش تو 5 تای اول باشه ولی یه ارتش که فقط موشک نیست. کلی چیزای دیگه هم هست مثل ناو یا جنگنده . برای مثال شما یه نمونه از هواپیما های ارتش ایران رو بیار که مثل f35 باشه.

Arrow

بقیه توی این سایت انسان هستن مثل تو نیستن که

majidbolhasani

من جای آقای عطایی بودم کامنت های شما رو بلاک میکردم.چون به جای نظر علمی و منطقی دادن فقط و فقط باعث تنش توی سایت شدید

RS.R

پهباد 222 ملیون دلاری جاسوسی امریکا رو زدن با موشک 30 ملیون تومنی که گوگل با هواوی توافق کنه دورباره 😂😂😂😂. کامنت فن. جهت خنده بود😂😂😂

afsoon

پدافند های هوایی از راکت استفاده نمیکنن از موشک استفاده میکنن اونم هوشمند و رادار دار .هزینه این موشک ها بالای یک میلیارد تومان برای هر عدد هست حتی بیشتر .مگه راکت هست که سی ملیون پولش باشه یا پنجاه ملیون .اگر همین موشک رو از هر کشوری بخوای بخری باید بالای صد هزار دلار پول براش بدی .اما دم سپاه گرم در کل نشون داد که قدرت دست کیه توی منطقه و امپراتوری ایران رو به رخ دنیا کشید .

RS.R

حاجی گفتم. فن جهت خنده. جدی نگیر 30 ملیون رو

RS.R

اینایی تیک قرمز. میزنن یعنی ناراحتن چرا پهباد جاسوسی آمریکا. ایران زده

afsoon

بعضیا که کلا کدخدا پرست هستن .بعضی ها هم با نظام مشکل دارند و حماقتشون وطن رو نادیده میگیره و میگن چون این نظام هست پس بزار شخممون بزنن .بعضیا هم که ژنتیکی وطن فروش هستن .

Arrow

داداش فرزندان ترامپ زیادن🤣🤣

afsoon

داداش؟؟؟ 😂😂بگذریم .فرزندان ترامپ ایول خوب گفتی 😂😂🤣

Arrow

کامنتم جواب rs.r بود برا همین گفتم داداش😁

vahid

یعنی الان شما فکر میکنید پهباد با موشک ساخت سپاه مورد هدف قرار گرفته؟؟؟؟
خدا روسیه رو از اینا نگیره

afsoon

پدافند سوم خرداد کاملا بومی هست هیچ قطعه ای داخلش از جایی گرفته نشده .چی‌گیرت میاد که قدرت نظامی کشورت رو ضعیف میبینی ؟ هدف قرار دادن همچنین پهبادی کار هر کشوری نیست ایران هزینه های زیادی در امر دفاعی انجام داده .قدرت نظامی ایران مانند یه کوه یخ هست که فقط یک سومش معلوم هست اصل پنهان هست .کشوری که بتونه چنین پهبادی رو شکار کنه به راحتی می‌تونه اف۳۵ و اف۲۲ رو هم شکار کنه .یکم تحقیق کنی میبینی که سطح راداری این پهباد خیلی کمتر از یه جنگنده رادارگریز هست .

The Destroyer

آقا وحید این خانوم از همونایی هست که اربعین با پای پیاده می‌ره کربلا که غذای مجانی بگیره. بحث با ایشون هیچ نتیجه ای نداره

RS.R

خوشگل پسر عزیز دل موشک بومی بود خود سایت هایی روسی اعلام کردن ایران از رئسیه فقط اس 300 خریده همزمان. 14هدف تو هوا میزنه اگه موشک روسی بود فکر میکنی امریکا الان ساکت بود

RS.R

از روسیه اس 300 خریده

_V_

اره عزیزم از رتبه ۱۳ اومدیم ۱۴
😑

afsoon

اگر کمی منو میشناختی هرگز چنین تصوری از من نداشتی .عقاید دیگران هم واسه خودشون هست و باید بهش احترام بزاری .وطن فروش نباش ……

The Destroyer

والا شما خودت گفته بودی که آبان میری کربلا به علاوه شما مدافع حقوق چین هستی و برای آمریکا آرزوی مرگ می کنی . پس از من انتظار داری چه برداشتی بکنم؟
هرچند واقعا فکر نمی کردم آنقدر آروم و منطقی جوابمو بدی. عذر میخوام اگر یه ذره تند رفتم

The Destroyer

جناب واعظی ارتش ایران طبق آخرین آمار در سال ۲۰۱۹ حتی توی ۲۰ تای اول هم نیست و این در صورتیه که اونی که باهاش سر جنگ داریم بهترین ارتش جهان رو داره اونم با اختلاف زیاد از رتبه دوم که روسیه هستش.

The Destroyer

در ضمن اونی وطن فروشه که همش دنبال جنگ با دنیاست. به نظر شما اگر جنگ بشه چند نفر از هم وطنان کشته می شن آقا/خانوم وطن دوست؟
به نظر شما رابطه خوب با بقیه کشور ها بهتره یا این که همش دنبال زدن تو دهنی بهشون باشیم؟ من نمی‌گم وابسته به بقیه باشیم ولی باهاشون سر جنگ هم نداشته باشیم

_V_

توی global firepower چهاردهم بودیم که

The Destroyer

نه مثل این که ۱۴ درسته

afsoon

ما سر جنگ نداریم اما وقتی تهدید بشیم و حمله کنند بهمون دنیا رو به آتیش میکشونیم و تر و خشک رو با هم میسوزونیم .چیه توقع داری آمریکا هر حرفی زد و هر کاری کرد بگیم آفرین ؟ بگیم چشم؟ نه آقا من یکی که واسه بستن بند کفشم پام رو میارم بالا هیچ وقت زانو نمیزنم در مقابل یه بیگانه .

The Destroyer

من گفتم اون هر چی گفت شما گوش بده؟ من میگم ما چرا باید همش یه دشمن داشته باشیم مشت بکوبونیم تو دهنش؟ میگی ما رو تهدید می کنند. خب چرا ما رو تهدید میکنن؟ حتما یه غلطی کردیم دیگه. از اول انقلاب تا حالا هی میگیم مرگ بر آمریکا یا مرگ بر اسرائیل. انتظار داری اون بشینه سر جاش و بگه آفرین ادامه بدین؟

Taktaz

سیاست هواوی اینه که فعلا تا خودکفا شدن کامل از نظر سخت افزاری و نرم افزاری یجور کژدارو مریض با آمریکا توافق کنه تا کم کم و به مرور زمان وابستگی خودشو به شرکت‌های آمریکایی کم کنه چون در حال حاضر نمیتونه به یکباره با آمریکا قطع رابطه کنه.

RS.R

the desttr

به فرض الان این پهباد داخل میشود. هدفی میزد. همین امثال شما فاز دیگه میگرفتین. دیدید ایران فعلا. حاجی. عزیز. این پهباد اخرین تکنولوژی هوایی آمریکا بوده. چی میگی تو. یعنی تو بیشتر از آمریکا یی ها میفهمی. تو هم مثل مهناز افشار جهان صلح دوستی انگار ما وارد خاک اونا شودیم اصلا اونا تو تنگه هرمز چیکار دارن. خدایی یه عده مردم کشورمون ستون پنجمه.سال 2017 رتیه ایران 21 بوده الان رتبه 13 داره سایت گلوبال

The Destroyer

اولا : لاشه پهباد توی آب های بین المللی افتاده پس در حال حاضر ایران محکومه که پهبادی رو که داشته توی آب های بین المللی پرواز می کرده زده. البته در این مورد باید توجه داشت که این پهباد ها سرعت و ارتفاع زیادی دارن پس ممکنه در هنگام برخورد موشک پهباد تو خاک ایران بوده باشه و بعد که داشته سقوط می کرده از مرز ایران خارج شده.
دوما : پهباد هنوز وارد تنگه هرمز تشده بوده و محل سقوطش در دریای عمان و در نزدیکی امارات هست

afsoon

اگر سایت گلوبال شجاعت و وطن پرستی ایرانی ها رو در نظر می‌گرفت و اگر از تسلیحات محرمانه خبر داشت ایران رو جز چهار قدرت نظامی دنیا نام میبرد .یه قطره از قدرت ایران در یمن ببین چیکار کرده که کل اعراب با هم شدن زورشون به یمنی های پابرهنه نمی‌رسه که هیچ خودشون دارن ضربه های شدید میخورن و با چشم باز میخابن .قبلاً میگفتم با خودم چجوری ایرانی ها نیمی از دنیا رو فتح کرده بودن و اینقدر کشور گشایی میکردن امروز بهش میرسم که با این شجاعت و وطن پرستی و ….. باید هم اینجوری میشد

_V_

چه ربطی داره

یجوری میگی تسلیحات مخفیانه انگار امریکا روسیه چین هند انگلیس فرانسه غیره تسلیحاتشونو ریختن تو خیابون قشنگ مردم همرو میشناسن
همین الان چیزایی دارن که ۸ سال بعد تازه معرفی میکنن،،این قانون نظامیه،،فکر کردی فقط ایران مخفی داره؟
بعدم مگه اعراب ملخ خور چین که مینازی؟فقط پولن پول،،،هیچی ندارن جز پول و نفت
عربستانشون که شاخشونه له له میزد که از بیستا کشور برتر بیاد بالا تر اونوقت ایران ۳ بود،،بماند که من توقع داشتم امسال ۱۰ کشور برتر شه و رای گیری هم کردم تو تل ۱۴ نفر مث من بودن ۵ نفر گفتن نه یکم میره بالا یه نفر گفت نه اتفاقا میاد پایین،،مام همه تعجب کردیم ولی بعد فهمیدیم درست میگفت

من نه وطن فروشم نه به قول اون کسی ک براش میمالی بچه ترامپم نه مث خودت کو*ونیستم جهت اطلاعت
بیشتر از تو و این دور و بریاتم اخبار نظامی ایرانو دنبال میکردم و الانم گه گاهی میکنم😂

The Destroyer

اولا شجاعت و وطن پرستی موقعی هست که ملت از امکانات حداقلی برخوردار باشن نه این که برای نون شبشون هم دغدغه داشته باشن . بعدشم مگه بقیه کشورها میهن پرست ندارن ؟ فقط ایران داره؟
دوماً: ایرانی ها موقعی نصف دنیا رو فتح کردن که تنها جایی که باهاش مشکل داشتن امپراطوری روم بود که اون هم چون نصف اروپا رو داشت خیلی اذیت نمی کرد . به علاوه دنیای ۲۰۰۰ سال پیش با دنیای الان قابل مقایسه نیست. الان دیگه تیر و کمون حرف اول رو نمیزنن اقتصاد و تکنولوژی خیلی چیزا رو تعیین میکنن

_V_

فکر نمیکنم ایندفعه جنگ به نفع ما پیش بره 😊😅

Mohammad 13759

نه انقدر ساده اید که تمام حرکات امریکا رو ساده گرفتید امریکا به اگاهی خودشو هواپیمای بدون سرنشین رو وارد مرز ایران کرده تا ایران اون هواپیما رو مورد هدف قرار بده و امریکا در جوامع بین‌الملل بگه ایران در منطقه بین المللی اب های خلیج فارس هواپبمای مارو زده تا بتونه تحریم هارو افزایش بده ودلیلی برای شروع جنگ از چهار طرف ایران داشته باشه .هه

_V_

وات د فاک

The Destroyer

بله این هم میتونه باشه. به هر حال ترامپه دیگه. هر لحظه یه تز داره. دو روز پیش می گفت ممکنه این کار ایران عمدی نباشه بعدش گفت ما باید به ایران حمله کنیم دوباره فرداش گفت ما حاضر هستیم با ایران مذاکره کنیم

afsoon

ترامپ می‌ترسه .

The Destroyer

تو باز خواب دیدی؟ برای چی باید بترسه؟ ۲۰ درصد اقتصاد دنیا دستشه. این همه متحد داره و قوی ترین ارتش دنیا رو هم داره برا چی باید بترسه؟ سیستم کشورش هم جوری هست که تا ابد نخبه پروری می‌کنه

_V_

بعد میگیم دختر است دیگر برمیخوره😂

afsoon

یبار با خودت فکر نکردی چرا بروز ترین و جدیدترین و گران ترین پهبادشون رو فرستادن واسه منهدم شدن؟ میتونستن راحت از پهباد های دویست برابر ارزان تر استفاده کنن .پهبادی که اوج تکنولوژی یه ابر قدرت هست و رادارگریز ترین شی ساخته شده توسط بشر و قیمتی تا چهار برابر گران تر از اف۱۶ .خخخخ .بالا بری پایین بیایی ایران منهدمش کرد چه توی مرز ایران چه بیرون مرز ایران اصلا مهم نیست مهم این هست که توان دفاعی اش آنقدر بالا هست که اف۳۵ و ۲۲ هرگز جرات نزدیک شدن هم نداشته باشند .وحشت در حرف های ترامپ و بقیه آمریکایی ها موج میزد .ترامپ از اباما هم بیشتر هول کرد و گفت حتما یه سربازی اشتباهی زده 😂🤣تمام دنیا به آمریکا و ترامپ میخندن این سه ماه اخیر بازیچه ایران شده و دنیا فهمید که امریکا قدرتی پوشالی هست و نهایت برای افغانستان و عراق و سوریه و یمن و لیبی قدرت نمایی می‌تونه کنه .ایران مهد دلیران هست تاریخ نشان میده که چی بودیم و چه کارهایی کردیم .

_V_

با یه پدافند چرت اگه میشه همچین پهپادی که تو میگی!از اف ۲۲ و اف ۳۵ رادارگریز تر،،،بزنن
پس حتما امریکا و روسیه و حتی چینی که صب تا شب براش ضعف میکنی هم موز خورن که همش دارن سیستمای دفاعی جدید و خفن تر از قبل میدن بیرون😅

afsoon

پدافند سوم خرداد یه سه رادار جداگانه استفاده می‌کنه .این رادار ها با هم پوشش سیصد کیلومتری میدن و هر چیزی وارد این پوشش بشه کارش تمام هست .موشک های این پدافند همگی آرایه فازی هستن .قفل که بشن تا سوخت داشته باشن دنبال هدف میرن با سرعت دو ماخ .این پدافند کاملا بومی هست و هیچ ربطی به روسیه یا چین ندارد .پدافند اس۳۰۰ هم پانزده سال پیش خریداری شد و تحویلش دیر انجام شد بخاطر تحریم ها وگرنه اصلا نیازی بهش نداشتیم و ایران تقاضای غرامت کرده بود و به زور پوتین داد ایران ک غرامت رو نده .ایران چهارمین قدرت رادار ساز دنیاس .موشکی هم جز چهار تای اول هست .کمی هم تحقیق کنی میبینی که این پهباد پیشرفته ترین شی پرنده ساخت بشر هست و تکنولوژی اش از آف ۳۵ و اف۲۲ هم بیشتر هست و مقطع راداریش نزدیک به صفر .با پول این پهباد میشه یک اف۳۵ خرید یا ۴ تا اف۱۶ یا ۳ تا اف۱۸ .خبرگذاری های دنیا رو بخون .حرف های ترامپ رو ببین .این حرف های که میزنه سیاست نیست ترس هست .آمریکا خیلی وقته قافیه رو باخته و به زور رسانه ها و هالیود بود که کدخدای دنیا شناخته میشد .خیال کردی الان مردم دنیا بعد از این حوادث چه فکری در مورد قدرت نظامی ایران و آمریکا میکنن؟؟؟

afsoon

پدافند های آمریکایی که چرت هستن هم توی اسراییل شکست خوردن هم توی عربستان .حالا درست پدافند های روسی فوق العاده هستن و میشه بهش گفت بی رقیب اما ایرانی ها هم نشان دادن دست کمی از یه ابر قدرت ندارن .حتی اس۳۰۰ هم در هدف قرار دادن و منهدم کردن همچنین پهبادی کاری بسیار دشوار دارد

_V_

واقعا ترامپو صاحب اختیار و قدرت امریکا میدونی؟یعنی از اون بالا دستیای امریکایی چیزی نمیدونی که ترس یه ترامپ پشمک برات مهمه
بعدشم ب قول یکی از همین کاربرا اینا شاید نقشه داشتن،،هرچند که پهپادش خیلی گرون بود

_V_

دختر خانوم الان حرفت اینه که ایران میتونی در برابر امریکا،اعراب و اسرائیل مقاومت نظامی کنه؟فیلم نبرد خلیج فارس ۲ روت اثر گذاشته ها
😐

_V_

میتونه*

The Destroyer


تو واقعا فکر میکنی اون پدافندی که دست اسرائیل و کشور های عرب هست حداکثر تکنولوژی دفاعی امریکان ؟ شما خودت جای امریکا باشی بهترین و بروز ترین سامانه موشکی تو میدی دست یه کشور بیگانه؟ به علاوه اگر موشک های یمن از سیستم دفاعی عربستان ردشده مال عرب ها رد نشده؟ چرا. بار ها و بار ها پس یعنی سیستم دفاعی یمن هم که از ایران می گیره اونقد قوی نیست که تو فکر میکنی. در ضمن میتونی توضیح بدی که ایرانی ها چجوری نصف دنیا رو فتح کردن؟ نکنه گفتن مرگ بر فلان جا و از آسمون سند سرزمین براشون نازل شده. اون ایرانی که شما ازش حرف میزنی یه پادشاهی داشت که حتی یهودی های مقیم اسرائیل هم ازش به عنوان یه فرد عادل یاد میکنن.

_V_

The Destroyer
در ادامه حرفت اضافه کنم
______________________

نه یه رهبری که در حضور سران بقیه کشورا با دمپایی میره دیدار میکنه😂

The Destroyer


خخخخخ خیلی خوب بود

_V_

👐خنده داره😂ولی متاسفانه هم واقعیه هم تاسف بار😐

The Destroyer

حکومت ما مثال بارز “یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ، گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود” هست. دقیقا یه سری که تا به حال بویی از تمدن نبردن به حکومت رسیدن و حالا دارن غارت می کنن همش هم به اسم دین.
من دیگه بیش تر از این حرف بزنم میان منو تو گونی میکنن می برن

_V_

میان میکننت تو گونی،بعد تو گونی…..😵🤐
😅
خدا کمکمون کنه
میدونی بعد اون افریقاییا و یمنیا ما بدشانس ترین ادمای زمینیم که اینجا بدنیا اومدیم😂

_V_

ممنون میشم یکی بگه theokoles تو زوم یت اینجا اسمش چیه🤔
داداش فقط بگم هرجا هستی ایشالا همینجوری سرخوش باشی😅😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)