حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5) رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

می دانیم که هواوی روز جمعه ۳۱ خرداد ماه، از گوشی های سری نوا ۵ (Nova 5) رونمایی خواهد کرد و این روزها مشغول تبلیغ کردن آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. تازه‌ترین خبر تایید شده در مورد ویژگی‌های هواوی nova 5 اینکه مجهز به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سلفی هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5)

دوربین سلفی هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5)

دوربین سلفی هواوی نوا ۵ (Huawei Nova 5)

تصویری تازه‌ای که کمپانی چینی در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته؛ گوشی هواوی نوا ۵ (Nova 5) را با یک ناچ قطره ای طور نشان می‌دهد و برخلاف تصورات قبلی، خبری از صفحه نمایش حفره‌دار نیست. همچنین در آن، به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دستگاه هم اشاره شده است که انتظار می‌رود با سنسور GD1 سامسونگ همراه باشد.

پیش‌بینی وجود یک حفره روی نمایشگر LCD هواوی نوا 5 آی، کماکان به قوت خود باقیست. از طرفی هواوی نوا ۵ پرو، با یک ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش توصیف شده است و ظاهرا گوشی دیگری موسوم به نوا 5i پرو، یک ناچ پهن‌تر مشابه سری هواوی P20 خواهد داشت.

در حالی که انتظار وجود چیپست کایرین ۷۱۰ در نوا 5i می‌رود، مدل استاندارد هواوی نوا 5 باید از کایرین 980 قدرت بگیرد. این موضوع از طریق نتایج بنچمارک‌ دستگاهی با شماره مدل SEA-AL10 در گیک‌بنچ هم به تایید رسیده؛ چرا که امتیازهای ثبت شده در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، بسیار نزدیک به سایر گوشی های قدرت گرفته از کایرین 980 است.

نظر شما درباره دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی احتمالی هواوی نوا ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

انر۲۰ رکورد شکنی کرده توی فروش لطفاً پوشش بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)