حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت پراید و عبور دوباره از مرز ۵۰ میلیون تومان

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

در حالی که پراید در روز پنجشنبه به قیمت ۴۹ میلیون تومان معامله شد، امروز بار دیگر با عبور از مرز ۵۰ میلیون تومان به قیمت ۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره افزایش قیمت پراید و عبور دوباره از مرز ۵۰ میلیون تومان بیشتر صحبت کنیم.

افزایش قیمت پراید در اواخر خرداد ۹۸

افزایش قیمت پراید در اواخر خرداد ۹۸

افزایش قیمت پراید در اواخر خرداد ۹۸

در حالی که بیش از ۱۰ روز بازار خودرو سقوط مداوم قیمت را شاهد بود اما از اولین ساعات صبح امروز ورق برگشت و قیمت ها بار دیگر روندی افزایشی را تجربه کرد. این افزایش در خودروهایی با قیمت کمتر از ۷۰ میلیون تومان در محدوده یک تا دو میلیون تومان و برای خودروهایی با قیمت بیش از صد میلیون تومان حتی در محدوده ۱۰ میلیون و بالاتر بوده است.

امروز پراید 151 نیز 44 میلیون و پانصد هزار تومان تا 45 میلیون و 500 هزار تومان قیمت خورد.  فعالان بازار عدم رعضه خودرو همزمان با ثیت نام جدید از سوی خودروسازی ها را مهمترین دلیل ایجاد این وضعیت در بازار می دانند.

سستی بازار خودرو سبب شده است کوچکترین تلنگری زمینه ساز افزایش نرخ ها در بازار باشد. نظر شما درباره این قیمت پراید برای بازار آزاد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حس میکنم به زودی با ارزش پولمون با حقوق یه ماه موز بدن بهمون😅😂

Shiral

واقعا به جز افرادی که بدلایل بسیار ویژه نیاز به اتوموبیل دارند اسم مابقی خریداران را چی باید گذاشت؟
بابا مردم عزیز عرضه داشته باشید خرید خودرو بنجل را تحریم کنید بخدا میبرند افغانستان یک سوم قیمت میفروشند شما برید همون رو وارد کنید با گمرکی ۱۰۰ درصد هم باز ارزون تر پاتون میفته😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)