حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس دارای نمایشگر را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | حق اختراع، مایکروسافت

اطلاعات حق اختراع جدید مایکروسافت لو رفته که بر اساس این پتنت، کارایی قلم محبوب Surface Pen افزایش پیدا می کند. تبلت های سرفیس پرو و سرفیس گو مایکروسافت از قلم سرفیس پن پشتیبانی می کنند. به تازگی اطلاعات پتنت جدید مایکروسافت لو رفته که از افزایش کارایی سرفیس پن خبر می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس دارای نمایشگر را ببینید.

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس

این پتنت دارای عنوان «Dynamic Interaction Adaptation of a Digital Inking Device» بوده و در دسامبر 2017 به ثبت رسیده است. بر اساس این پتنت، قلم Surface Pen به یک استاتوس بار مجهز می شود که اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نمایشگر لمسی به کاربر اجازه می دهد تا ضخامت قلم را انتحاب کند. علاوه بر ضخامت، امکان تغییر رنگ نیز توسط آن وجود دارد.

این نمایشگر علاوه بر امکان تغییر وضعیت قلم، نوتیفیکیشن ها را نیز به نمایش می گذارد. به نظر می رسد سمت دیگر این قلم می تواند میزان باتری باقی مانده آن را به نمایش بگذارد. بر اساس اطلاعاتی که از این پتنت در اختیار رسانه ها قرار گرفته، اطلاعات روی نمایشگر سرفیس پن بر اساس نحوه نگهداری آن توسط کاربر، زاویه و فاصله آن از دستگاه تغییر می کند. به نظر می رسد این نمایشگر از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی می کند.

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس

حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس

شرکت های مختلف سالیانه چندین پتنت را به ثبت می رسانند؛ با این حال تنها تعداد کمی از آن ها وارد دنیای واقعی می شوند. در این میان برخی از آن ها برای تجاری شدن به چندین سال زمان نیاز دارند، در حقیقت یک ایده خام اولیه باید تبدیل به ایده ای کاربردی شود. با توجه به محبوبیت بالای قلم سرفیس پن و همچنین فروش بالای تبلت های سری سرفیس مایکروسافت، انتظار می رود در آینده نزدیک این شرکت از پتنت جدید خود استفاده کند.

نظر شما درباره حق اختراع جدید مایکروسافت برای قلم سرفیس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

مگه این نوع قلما نیومده بودن بیرون😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)