حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک رندر جالب از هواوی میت ۳۰ پرو (Mate 30 Pro) با سوراخ نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | رندر، هواوی

ماه گذشته اطلاعات اولیه در مورد مشخصات سخت افزاری پرچمدار بعدی خانواده Mate هواوی یعنی میت ۳۰ پرو منتشر شد که در آن به وجود صفحه نمایش 6.71 اینچی AMOLED اشاره شده بود. امروز اما یک رندر جالب از هواوی میت ۳۰ پرو (Mate 30 Pro) با سوراخ نمایشگر منتشر شده که با هم در ادامه به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی‌ همراه باشید.

رندر هواوی میت ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

به تازگی یک منبع آگاه چینی با انتشار رندری از این محصول مدعی شده است که میت 30 پرو مانند وان پلاس 7 پرو از صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی تصویر 90 هرتز بهره می‌برد.

در سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند توجه ویژه‌ای به نرخ بروزرسانی تصویر صفحه نمایش محصولات خود داشته‌اند؛ در ابتدا شیائومی و Razer گوشی‌های هوشمند گیمینگ خود را با صفحه نمایش 90 هرتز روانه بازار کردند و پس از مدتی شرکت‌هایی مانند وان پلاس تصمیم گرفتند تا نرخ بروزرسانی تصویر را بر روی پرچمدارهای خود افزایش دهند.

در رندرهای منتشر شده از پرچمدار میت 30 پرو هواوی شاهد صفحه نمایش با لبه‌های خمیده هستیم؛ همچنین در سمت چپ قسمت بالایی صفحه نمایش یک بریدگی نقطه‌ای برای قرار دادن دو دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی دستگاه شاهد یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ هستیم که بر روی آن 4 لنز دوربین با یک فلاش LED بزرگ به رفته است که سه لنز پایینی از ترتیب قرارگیری V شکل بهره می‌برند؛ برخی از منابع خبری مدعی شده‌اند که دوربین این گوشی از زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیجیتالی بهره می‌برد.

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

رندر هواوی پی ۳۰ پرو

در رندر منتشر شده شاهد سه رنگ آبی، قرمز و مشکی از میت 30 پرو هستیم، اما در خصوص ترکیب رنگی این محصول نمی‌توان به رندرهای منتشر شده متکی بود. گفته می‌شود که میت 30 پرو به همراه تراشه قدرتمند Kirin 985 و مودم 5G مدل Balong 5000 به بازار عرضه خواهد شد و هواوی برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر پرسرعت 55 واتی استفاده کرده است.

به گفته این منبع خبری، هواوی پرچمدار میت 30 پرو را در ماه اکتبر معرفی خواهد کرد، اما با توجه به تحریم‌های آمریکا و محدودیت‌های ایجاد شده برای هواوی، این شرکت دیگر نمی‌تواند لایسنس اندروید را برای گوشی‌های جدید خود به ثبت برساند و باید دید که هواوی برای عرضه پرچمداران خانواده میت 30 چه برنامه‌ای دارد.

نظر شما درباره این رندر هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

چندان هم جالب نیست

amer

جلوش شبیه s10پلاس هست.پشت گوشی جایگاه دوربین مستطیلی شده و شبیه 6دوربین رندر اکسپریا شده فقط اون در گوشه هست ولی این در وسط هست

_V_

قشنگ معلومه الکیه
۱-روزنه سلفی دوگانه انقدر کوچیک نمیشه مگر اینکه این گوشی خیلییی بزرگ باشه که اینا انقدر جوجه به نظر بیان
۲-ضایعه که پشتش رو همون میت۲۰ پرو رو برداشته و یه دوربین فقط اضافه کرده زیرش!و شکل عقلانی هم نداره،،،،وقتی فلش میره اون گوشه و حالت نامتقارن بین دوربینا و فلش بوجود میاد که تعداد دوربین فرد باشه،،،وقتی زوجه یه کاری میکنن تقارن حفظ شه قطعا(تو این مدل طراحی)
۳-تو یه عکس رنگ آبیش گرادینته تو یه عکس دیگه(عکس مطلب) دو رنگس پشتش!

علی شیخ زاده

احتمال واقعی بودنش ناچیزه

Amir galaxy

اصن معلومه این نیست😐😂✌

Milad7

جلوش اس ده پلاس قرینه اس😐😅

afsoon

نوا۴ اولین گوشی با دوربین داخل نمایشگر بود .سامسونگ ازش کپی کرد

afsoon

احتمالا زوم‌ اپتیکال ده برابری و زوم هیبرید بیست برابری و زوم دیجیتال صد برابری میاره با این سیستم دوربین .چه شود

CAT

سامون هواوی نام جدید گوشی هواوی چطوره،

afsoon

نوا ۴ اولین گوشی با دوربین داخل نمایشگر بود .بی سوادی تقصیر خودت نیست .یکم تحقیق میکردی می‌فهمیدی این سامسونگ هست که از هواوی اسکی رفته نه هواوی از سامسونگ

_V_

چرا انقدر چرت و پرت تحویل مردم میدی
فهمیدیم دشمن خونی سامسونگی
فهمیدیم میخوای بکوبی
میخوای من اصن با گوشکوب برات بکوبم مچت خسته میشه دختر خوب
محض اطلاعت بگم نوا۴ هفده دسامبر معرفی شده ای۸اس ده دسامبر
چرت و پرت یاد بگیر از این ب بعد درباره سام نگی
😂

_V_

afsoon
لااقل میخوای چرت بگی درست چرت بگو😂
اون ویو ۲۰ بود که آنر گفت اولین گوشی با پانچ هول 😂 که اونم تو فوم گذاشته بودن حتی نمیذاشتن کسی قیافه گوشیو ببینه،،،فقطم مگاپیکسل دوربینشو گفتن😂😂که اونم یه ساعت قبل ای۸ اس بود😂

بعد چند روز بعد از ای۸ اس اومد تازه معرفی کرد گوشیو

حالا من نمیدونم تو منطق مغزت چیه😂

_V_

افسونگر غیب شدی😂

CAT

تو دیگه آب کدوم تخم!ی باوا تازه به دوران رسیده دهه 80_90# همرو برق میگیره مارو شیلنگ توالت

mehrdad_ma

آقای عطایی دردت به جونم این تبلیغات پاپ آپ ما را نمود کلی اد بلاکر و …. نصب کردم حتی لینک سایت رو گذاشتم تو بلاکر کروم بازم بالا میاد

طراحی میت ۲۰ پرو برای زمان خودش هم جلو بود که الان اپل و گوگل شبیه اونو میزنن
هیچوقت این طراحی میت ۳۰ نیست و نخواهد بود

majidbolhasani

دهن آدمو وا نکنید.تا به حال دیدید و شنیدید که سامسونگ از هواوی برای کپی و امثال این کپی شکایت کنه شاید اصلا نه و یا یکی دو مورد ولی بالای مرورگر گوشیتون بزنید شکایت هواوی از سامسونگ به خاطر استفاده از پتنت و طراحی های هواوی.قبلا گفتم بازم میگم و خواهم گفت که من خودم الان گوشی سامسونگ دارم ولی حرف حق رو که دارم میبینم و موثق میشنوم رو اینجا منعکس میکنم هواوی توی طراحی و نوآوری داره بدجوری گوی سبقت رو از سامی و بقیه اندرویدی ها و آیفون می ربایه.منطقی باشید.واقعا دمش گرم

majidbolhasani

ببخشید پست قبلی رو اصلاح و تکمیل کنم بالای گوگل کروم گوشی سرچ کنید شکایت هواوی از سامسونگ و برعکس یه بار سرچ کنید شکایت سامی از هواوی اونوقت مطمعنم که مثل خودم که رفتم و سرچ کردم بعد اومد کامنت نوشتم هواوی رو تایید میکنید و بقیه رو رد میکنید.

_V_

ای خدا😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)