حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حدود تاریخ معرفی آیفون ۲۰۱۹ و گلکسی نوت ۱۰ به همراه گوگل پیکسل ۴ از برنامه های اپراتور ورایزن لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

گاهی اوقات اطلاعاتی لو می رود که مجموعه ای از داده های ارزشمند را درون خود دارد. مثلا امروز برنامه تبلیغاتی اپراتور ورایزن لو رفته که در آن حدود تاریخ معرفی سه دستگاه مهم در سال جاری میلادی مشخص می شود. در حقیقت امروز حدود تاریخ معرفی آیفون ۲۰۱۹ و گلکسی نوت ۱۰ به همراه گوگل پیکسل ۴ از برنامه های اپراتور ورایزن لو رفته که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی نوت ۱۰ پرو

گلکسی نوت ۱۰ پرو

اطلاعات جدید به رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در اواخر ماه آگوست و آیفون های 2019 در اواخر ماه سپتامبر اشاره می کند. ما ۵ روز پیش در ترنجی خواندیم که احتمالا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ تاریخ ۱۹ مرداد رسما معرفی شود اما درباره تاریخ معرفی آیفون های ۲۰۱۹ اطلاعات دقیقی نداشتیم، همین وضعیت برای پیکسل ۴ برقرار بود.

در نیمه دوم سال، شرکت هایی مانند سامسونگ و اپل از پرچمداران جدید خود رونمایی می کنند. در حالی که در سال های گذشته شاهد معرفی گوشی های سری نوت در اوایل ماه آگوست و آیفون های جدید در اوایل سپتامبر بودیم، در سال جاری میلادی تغییراتی در این برنامه اعمال می شود.

به تازگی برنامه بازاریابی ورایزون فاش شده است که به تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و آیفون های 2019 اپلاشاره می کند.

بر اساس اطلاعات جدید، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ در هفته سوم آگوست از راه می رسد. در گذشته شایعات به رونمایی از گوشی های سری نوت 10 در تاریخ 10 آگوست اشاره کرده بودند. در صورتی که تصویر فاش شده حقیقت داشته باشد، گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو در فاصله 18 تا 24 آگوست بازاریابی خواهند شد که کاملا منطقی است.

علاوه بر سامسونگ، اپل نیز قصد دارد آیفون های 2019 را با تاخیر معرفی کند. در حالی که در سال های گذشته شاهد رونمایی از آیفون های جدید در هفته اول سپتامبر بودیم، اطلاعات جدید خبر از معرفی آیفون 11 و برادران آن در هفته سوم و یا چهارم سپتامبر می دهد.

رندر پیکسل ۴ گوگل طراحی شبیه به آیفون ۲۰۱۹ را نشان می دهد

بر اساس تصاویر فاش شده، گوشی های سری گوگل پیکسل ۴ در اواسط ماه اکتبر از راه می رسند. انتظار می رود گلکسی نوت 10 در نسخه های استاندارد و پرو وارد بازار شود که البته هر یک دارای نسخه 4G و 5G خواهند بود.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی بودیم. مدل استاندارد این دستگاه به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود و نمونه پرو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می برد. اطلاعات منتشر شده به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در آیفون های 2019 اشاره می کنند. قدرت این محصولات توسط چیپست اپل A13 تامین می شود.

نظر شما چیست؟ از این ۳ دستگاه منتظر کدام یک هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

با اینکه فن سامم اعتراف میکنم منتظرم ببینم اپل بالاخره میخواد یه تکونی بده به بخش موبایلش یا همچنان میخواد از بازار عقب باشه و تو قیمت همرو رو سفید کنه؟
🤔

_V_

البته الان یادم اومد که منتظر نوت۱۰ هم هستم ببینم شیوه استفاده چیپست تو اس و نوت عوض میشه یا باز همون شیوه قدیمیه

_V_

چرا رفت تایید😐

mostafa3

حتما اسم نویسنده رو آوردی که رفته بررسی
روی اسمش حساسه سری میره برای بررسی

_V_

نه باو،،،فقط یه تکون رو شک دارم اون وسط

_V_

*تکونی

_V_

اه درست بود😂

Milad7

به شدت منتظر آیفون 11 هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)