حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاخیر در عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به دلیل نمایشگر منعطف

نوشته

4 سال قبل | 44 دیدگاه | هواوی

حدود ۴ ماه پیش بود که گوشی تاشو 5G هواوی میت ایکس (Mate X) با قیمت ۲۳۰۰ یورو رسما معرفی شد اما به نظر می‌رسد که شرکت‌های سامسونگ و هواوی برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار کمی عجله کرده‌اند و این گوشی‌ها آن‌جوری که باید برای عرضه به بازار آماده نیستند. پس از بلاتکلیفی‌های فراوان در خصوص تاریخ عرضه گلکسی فولد، حال به تازگی هواوی اعلام کرده است که گوشی تاشو میت ایکس با تاخیر سه ماهه به بازار عرضه می‌شود. گزارش از تاخیر در عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به دلیل نمایشگر منعطف می رسد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاخیر ۳ ماهه در عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس

دوربین چهارگانه گوشی تاشو هواوی میت ایکس

دوربین چهارگانه گوشی تاشو هواوی میت ایکس

هواوی قصد داشت تا اولین گوشی تاشو خود یعنی میت ایکس را در ماه جاری میلادی به بازار عرضه کند، اما به گزارش وال استریت جورنال عرضه این گوشی تاشو تا ماه سپتامبر به تاخیر افتاده است. اخیراً هواوی به دلیل تحریم‌های مختلف آمریکا و برخی از شرکت‌های تولید کننده قطعات گوشی‌های هوشمند، در عرضه محصولات خود با مشکلاتی مواجه شده است و به ناچار تاریخ عرضه برخی از آن‌ها را تغییر داده است.

اما به گفته یکی از مدیران هواوی، تاخیر گوشی تاشو ارتباطی با تحریم‌های آمریکا ندارد و شرکت هواوی در حال کار بر روی صفحه نمایش تاشو این محصول به منظور بهبود عملکرد آن است؛ به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که با صفحه نمایش گوشی تاشو خود مشکل دارد و ظاهرا این مشکل گریبان گیر هواوی هم شده است. به گفته وینسنت پنگ، نمونه‌هایی از گوشی تاشو هواوی برای اپراتورها به منظور دریافت تأییدیه‌ها ارسال شده است و انتظار می‌رود که تا ماه آگوست سال جاری روند بهینه سازی این محصول به پایان برسد.

پیش از این سامسونگ تصمیم خود را برای عرضه مجدد گلکسی فولد تغییر داده است و عرضه این محصول را تا زمان نا مشخصی به تعویق انداخته است، زیرا سامسونگ هنوز موفق به حل مشکلات صفحه نمایش گلکسی فولد نشده است. در مجموع به نظر می‌رسد که این دو شرکت بزرگ برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو خود کمی عجولانه عمل کرده‌اند و این دو محصول از نظر فنی برای عرضه تجاری آماده نیستند.

نظر شما درباره تاخیر در عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به دلیل نمایشگر منعطف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
44 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

هواوی و سامسونگ باید فقط معرفی می‌کردند و می‌گفتند فعلا به بازار نخواهیم داد .کاری که شیائمی کرد .هنوز زود هست مشکلات زیاد هست نمیشه بی نقص تولید کرد .

_V_

شیائومی اصن معرفی نکرد ک،،یه ویدیو همینجوری پخش شد،،تز نده

Soheil Rezayiha

دم الجی گرم
خوب شد معرفی نکرد تو ام دبلیو سی امسال
شانس آورد

Amir galaxy

چه کاریه وقتی کامل نیست معرفی میکنین و پیش فروش هم میزارید….

Mahdi.L

اینجاست که میگن: از هول حلیم افتاد تو دیگ ^_^

ronin

دقیقا
مار جفت برندا مسخره بود
به نظر سال دیگه ام نباید باز گوشی تاشو جدید معرفی کنن و یه‌گوشی بی ایراد بدن

Amir galaxy

(مار) جفت برند ها😂👊

ronin

کار😂😂
بخش کامنت چرا ویرایش نداره

سجاد

سلام.
دوستان بنده واقعاً قصد مزاحمت ندارم، فقط یه سوالی دارم که خواهش میکنم از دوستانی که تجربه و اطلاعات کافی و مستند دارن بهم جواب بدن تا با خیال راحت تری توی این گرونی حاصل از رجیستری و گرونی دلار بتونم خرید کنم.
راستش قصد خرید نوت 9 سامسونگ یا OnePlus 7 Pro رو داشتم، اما از چند روز پیش که به یاد یه مشکل بزرگ افتادم، واقعا دو دل شدم.
اون چیزی که من رو از خرید نوت 9 (مخصوصا گوشی های سامسونگ) و گوشی هایی که از صفحه نمایش AMOLED یا OLED منصرف کرده، مشکل Burn-in یا همون سایه افتادن روی نمایشگر گوشی هست.
حقیقتش به مزایای نوت 9 یا OnePlus 7 Pro تقریباً واقف هستم، اما 11 میلیون مبلغ کمی نیست که بشه هدر داد.
راستش میترسم که بعد از 1 سال یا 1 سال و نیم روی صفحه نمایش گوشی سایه بیفته و این موضوع من رو اذیت میکنه؛ و دوستان حتماً تأیید میکنن که تقریباً یه مسئله ی تو مخی حساب میشه و تحمل گوشی توی این حالت سخت میشه و یه جورایی رو اعصاب میره.
میخوام یه گوشی ای بگیرم که حداقل تا 4 سال بدون دردسر و مشکل اساسی باهاش کار کنم و اذیتم نکنه.
گزینه ی جایگزینی که انتخاب کردم آیفون 8 پلاس 256 هست.
از دوستانی که تجربه و اطلاع کافی از این موضوع دارن، خواهش میکنم که کمکم کنید.

CAT

بدون تردید و تعصبی بهتون نوت ۹ رو پیشنهاد میدم چرا چون آشنایانم دارن و سامسونگ برند مورد اعتمادی هست مثل وان پلاس نیست که چندساله وارد عرصه گوشی شدن و وان پلاس نمایندگی نداره که بخواد ازش پشتیبانی بکنه بی شک پنل های سامسونگ یکی از بهترین های دنیا هستن و زبان زد عام و خاص و هم پشتیبانی عالی داره تو ایران بازهم خودتون میدونید دوست گرامی ولی همینطور که گفتم یکی از آشنایانم یک سال هست داره بدون مشگل

سجاد

خیلی ممنونم از پاسخگویی تون، لطف کردید دوست عزیز.
اما مشکل من انتخاب بین نوت 9 و وان پلاس 7 پرو نیست، چون تقریبا انتخابم توت 9 هست. (برای مثال وان پلاس رو نام بردم)
چون خودم با چشم های خودم دیدم که صفحه نمایش s9 Plus سامسونگ سایه افتاده و خیلی ذهن کاربر رو اذیت میکنه. (شاید هم S9 بود که دیدم)
——اما تجربه ی شما هم قابل احترام و قابل اعتماد هست.
ولی راستش اگه بعد از حدود 1 سال و نیم سایه بیفته و موعد گارانتی و بیمه هم تموم شده باشه چی؟ اون موقع که دیگه تقریبا نمیشه کاری کرد با این قیمت هایی که صفحه نمایش گوشی های سامسونگ دارن.
من پول زیادی ندارم که بخوام ریسک کنم.
وجداناً اگه خودتون جای من بودید چی کار میکردید؟

m.b

من اگر همچین هزینه ای داشتم، یا اس 10 پلاس و یا وانپلاس هفت پرو رو انتخاب میکردم چون بروزتر هستن…
ضمناً اسنپدراگون 855 و رابط کاربری زیبا و کاربر پسند و نمایشگر بسیار حساس 90 هرتزی وانپلاس اون رو به یکی از بهترین گوشی های امسال تبدیل میکنه…
میتونم بگم که دوربین اصلی وانپلاس هم از نوت 9 بهتره و شاید در سلفی کمی کم فروغ تر از نوت 9 باشه…
من زیاد نگران مشکل برن این نیستم چون تو پرچمدار های فعلی کم پیدا تر شده…
حالا چرا میخواید اینهمه هزینه کنید؟
یازده میلیون پول یک گوشی؟
در هر صورت زیبا ترین صفحه نمایش رو در حال حاضر وانپلاس داره که بدون هیچ بریدگی و ناچ هست و نسبتش به بدنه هم بعد اس 10 5g بیشترین نسبت صفحه به بدنه رو داره وانپلاس…
همچنین در آپدیت دهی هم میتونم تضمین بدم که هم در سرعت آپدیت دهی و هم طول مدت آپدیت دهیش بیشتره…
همین الان تو توییتر داره تبلیغ هفتگی ویژگی های جدیدی که قراره بیاد رو میکنه…

Mahdi.L

سلام
بنده تا حالا ۳تا از پرچمدارای سامسونگ داشتم، روی ۳تاشون رد افتاده
الانم گوشی فعلیم هم سامسونگ و اینم همین مشکلو داره منتها مراتب هر مشکلی راه حلی داره و راه حل این موضوع پیشگیریِ
البته از نظر بنده وانپلاس ۷پرو هم هیچ چیزی کم نداره به خصوص نمایشگر فول و ۹۰Hz عالیه و از لحاظ قدرت و سرعت از نوت۹ سرتر
ولی خب خودم هم کاربر نوت سامسونگم و یک جورایی باهاش خو گرفتم
تا همین ۲سال پیش هم اصلا متوجه مسئله سوختگی پیکسلا نمیشدم با اینکه رو گوشیم بود، چون اصلا توجه و اهمیتی برام نداشت
ولی خب بعدش که به چشمم اومد فکر راه چاره افتادم
الانم گوشیمو کلا نایت مود میذارم و از والپیپر های مشکی استفاده میکنم و یا هر چند روز والپیپر عوض میکنم، نور اوتومات رو فقط وقتی که واقعا نمایشگر قابل رویت نباشه استفاده میکنم( ۹۹٪بقیه موارد بین نور ۰ تا ۷۰درصد استفاده میکنم بسته به شرایط نوری محیط) و اسکرین تایم اوت روی ۳۰ثانیس و سعی میکنم رو یک صفحه ثابت تا جای ممکن نمایشگر رو نذارم، با تمام این کارا تقریبا محاله بازم رد بیوفته
البته شاید انجام همه این کارا یکم زیاد و سخت باشه ولی بعد یک مدت عادی میشه و ارزششو داره

_V_

مشکل burn in
دوست عزیز مشکل burn in در اثر پخش شدن محتوای ثابت با نور زیاد در طولانی مدت بدون تغییر ایجاد میشه و همینجوری الکی پیش نمیاد اگرم تو نمایندگی دیدید برا اینه که اونجا به مدت زیاد صفحه گوشی بدون حرکت و با نور زیاد قرار میگیره و این مشکل براش پیش میاد
اما نسل جدید پنل های اولد که سامسونگ ساخته(که تو اس۱۰ پلاس و وان پلاس ۷ پرو رو مطمئنم که استفاده شده) از این اتفاق تا حد زیادی جلو گیری میکنه
پس اصلا این مورد رو حساب نکنید
____________________________________
میرسیم به خود گوشی،،،
۱_عزیز شما چرا اس۱۰ نمیخری با این قیمت؟
۲-قیمت وان پلاس تو جهانی فقط کمه تو ایران به دلایلی قیمتش خیلی گرونه مث بقیس
۳-وان پلاس نمایندگی و اینا نداره و از لحاظ پیدا کردن قطعات و وسایل جانبی و غیره به مشکل میخورید(چون پر فروش هم نیست)
۴-اگه اون اس۱۰ پلاسی که گفتم بخرید دیگه هیچ ضعفی نداره به وان پلاس ۷ پرو جز پنل ۹۰ هرتز و شارژر سریعتر وان پلاس(البته کمی هم تو سخت افزار ضعیفتره)
۵- سعی کنید اگر سامسونگ میخرید از نمایندگی بگیرید

سجاد

از دوستان عزیز m.b و mahdi.L و V و amir026 خیلی ممنونم بابت کمکی‌ که بهم کردید.
راستش نوت 9 رو به خاطر باتری بهتر و قلمش نسبت به S10 Plus ترجیح دادم. در ضمن از سوارخ دوربین سلفی که در صفحه نمایش ایجاد شده زیاد خوشم نمیاد.
و یه نکته ی دیگه اینکه فعلا حس زیاد خوبی نسبت به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش زیاد خوشم نمیاد و نمیدونم که در طولانی مدت تاثیر منفی روی صفحه نمایش داره یا نه.
با این تفاسیر فقط یه سوال میمونه، اونم اینکه با رعایت این نکات آیا گوشی برام 3 سال بدون مشکل سایه افتادن برام کار میکنه؟

_V_

سجاد جان
کامنت جدید من درباره اسیب پنل اولد رو بخون(زیر کامنت دانیال سند کردم)
_____
در خصوص اس۱۰ پلاس و نوت۹

تنها بدیی که اس۱۰ پلاس داره نسبت به نوت۹ سوراخ و نبود قلم هست!
اس۱۰ پلاس باتری بهتر
پرفورمنس بهتر
طراحی جدیدتر
دوربین بهتر
وزن خیلی کمتر از چیزی که فکر میکنی!
انواع تکنولوژی های جدید تر و غیره رو داره

درباره اثر انگشت زیر صفحه
اون مشکل که گفتید بله هست ولی برای سنسور های اپتیکال هست که کل گوشیای بازار که سنسور زیر نمایشگر دارن جز اس۱۰ و اس۱۰ پلاس اپتیکالن و طرز کارشون تابونده شدن نور خیلی زیاد در لحظه به انگشته تا کامل روشن شه و یک دوربین زیر نمایشگر یک عکس با کیفیت بالا از انگشت ثبت میکنه و اگر همخوانی داشت باز میشه گوشی
ولی اولتراسونیک که توی اس۱۰ و اس۱۰ پلاس استفاده شده با امواج صوتی(تو سونوگرافی و غیره هم استفاده میشه) کار میکنه و اساس کارش فرستادن امواج به انگشت و برگشتن اونها به سنسوره(در ضمن این سنسور ساخت شرکت آمریکایی کوالکام هست) و سرعت بیشتری هم از بقیه سنسورا تو شناسایی داره(ولی به دلایلی کلا همه گوشیای سامسونگ رو با یه گوشی دیگه کنار هم بذاری و تو هردو سنسور یکسان استفاده کنی سامسونگ دیرتر باز میشه و منم نمیدونم هنوز چرا!)

در کل به نظر من گوش بدید و اس۱۰ پلاس رو انتخاب کنید چون حتی تو بخش سوختگی پنل یا همون burn in هم حتی به علت تکنولوژی جدیدتر جلو تر هست
و اینکه اس۱۰ پلاس دو نسخه شیشه ای و سرامیکی داره برای پشت دستگاه که سرامیکی هم گرونتره هم سنگین تر ولی مقاوم تره اما به نظر من اگه قاب خوب میذارید شیشه ای بخرید

بنده هم خودم قلم اس پن دارم اما باید بگم در حدی ویژگی هاش نیست که اونهمه برتری اس۱۰ رو ول کنم

👑در آخر ایشالا هر گوشیی گرفتی کار کنه👑

_V_

👑هرگوشیی گرفتی چندین سال کار کنه👑

_V_

بنده تو اینستا با اسم ngmembers
و تل با آی دی Vngboss
حضور دارم اگر صرفا از بنده سوالی داشتید!تو یکیشون بهم بگید(ترجیحا اینستا چون بیشتر چک میشه)

سجاد

آقای واعظی گرامی ممنونم از وقتی که برای پاسخ گویی گذاشتید.
اما طبق بررسی های جی اس ام آرنا و فون آرنا باتری نوت ۹ بهتر از اس ۱۰ پلاس هست و سوراخ نمایشگر رو هم نداره. (آخه احساس میکنم که اون سوراخ نمایشگر خیلی جلب توجه میکنه)
فقط دو تا سوال دارم، آیا صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو واقعاً از نوت ۹ بهتره؟ (از لحاظ burn-in)
سوال دوم اینکه سنسور زیر نمایشگر وان پلاس ۷ پرو مشکلی برای صفحه نمایش پیش نمیاره در طولانی مدت؟
بعدش آیا گلس و قاب محافظ برای وان پلاس پیدا میشه؟

_V_

تستهای جی اس ام آرنا و غیره در بخش باتری درست نیست و هیچ تستی جز بنچمارک(پرفورمنس) رو نمیشه به این جور منابع اعتماد کرد و باید تو دنیای واقعی دید و برای دیدن مقایسه باتری اس۱۰ پلاس و نوت ۹ کافیه تو یوتیوب سرچ کنید
S10+ VS NOTE9 battery test
هیچ تستی نوت۹ برنده نمیشه،،در خصوص حفره درسته رو مخه ولی بهتر از ناچ و غیره هست و البته که تمام صفحه بودن وان پلاس بهتره
در خصوص سنسور زیر نمایشگر باید بگم وان پلاس هم اپتیکاله و بعد مدتی احتمال مشکل وجود داره ولی اس۱۰ و اس۱۰ پلاس اولتراسونیکن و مشکلی پیش نمیاد
در خصوص قاب و غیره هم که تازگیا نگشتم ولی فکر میکنم طبق معمول قطعات و لوازمش گرون و کمیاب باشه!
اما در هر صورت چه وان پلاس ۷ چه اس۱۰ پلاس رو انتخاب کردید به خرید نوت۹ فکر نکنید!(دقت کنید فقط قلم و نبود حفره برتریشه!)
علاوه بر چیزایی که قبلا گفتم که اس۱۰ پلاس بهتره نسبت به نوت۹،،اینم اضافه کنید که یه اندروید بیشتر میگیره و محافظ گوریلا گلس نسخه بالاتری داره و گوشی بهینه تری هم هست!

CAT

من میرفتم پاساژ چهارسو و از نمایندگیش سامسونگ میخریدم و اگه هم سایه بیوفته خدایی ناکرده هزینش بین 4 تا ۵ میلیونه یا کمتر ولی من هرگز ندیدم دست اشنایان سایه افتاده باشه

vahid

جناب سجاد و mehdi Lدر مورد سایه افتادن روی گوشی بگم که تا اس 8این مشکل بود و وقتی نور صفحه آخرین حدش باشه به دلیل گرمایی که تولید میکنه باعث میشه رد ی برنامه خاص که احتمالا رو اون برنامه نور صفحه زیاد بوده رو پلاریزه گوشی بیفته،، و جناب سجاد مطمئنن اون گوشی که دیدی نه اس 9بوده نه اس 9پلاس یا اس 8 بوده یا اس 8 پلاس چون این مشکل از سری اس 9حل شده،
دلیل این مشکل هم این بود که صفحه نمایش گرما رو نمیتونست به پشت گوشی منتقل و این اتفاق میفتاد،، بیشتر هم این اتفاق زمانی میفتاد که تو نور زیاد بخوای با گوشی کار کنید،
مطمئن باشید نوت 9 این مشکل رو نداره و با خیال راحت ساعتها با نور زیادم کار کنی این اتفاق نمیفته

ahmad

اصلا نوت نگیر من داشتم وانپلاس نداشتم ولی اونم نکیر چون خدمات و قطعاتش ضعیفه شیائومی یا هواوی بگیر همه چیزشون محشره با قیمت مناسب

Amir026

سلام دوست عزیز،من خودم بین گوشی ها بیشتر از همه عاشق سری نوت سامسونگ هستم،یعنی طرف دار سرسختشم
من 3 تا از نزدیکام نوت 8 دارن،همشون هم همون اوایل که اومد خریدن(2تاشون پیش خرید کردن) یعنی تقریبا بیشتر از یک سال و نیمه که دارن استفاده میکنن
تو این 3تا یکیشون بعد از 8 ماه سایه کیبوردش افتاد رو صفحه،اونم بخاطر نور زیاد صفحه و استفاده بیش از حد از کیبورد بود ولی اون 2تای دیگه تا الان اصلا هیچ مشکلی نداشتن و بعیدم هست پیش بیاد چون درست استفاده میکنن،مثلا من خودم جز زیر آفتاب یا نور خیلی شدید تو بقیه شرایط نور صفحه رو زیاد نمیکنم،طرز استفاده و همه اینا شرطه
من و خونوادم هم چندین ساله که سامسونگ داریم(البته میان رده ولی سوپرامولد هست)ولی تا حالا اصلا این مشکل رو نداشتیم ولی اینکه بخوام با اطمینان 100درصد بگم این مشکل برات پیش نمیاد رو نمیشه تضمین کرد
الان نوت 9 بدون گارانتی 9500 اینطوراس و با گارانتی دیجی.کالا زده 12500،تو این قیمتا با گارانتی دیجی.کالا S10 رو 10800 و +S10 رو 12تومن زده که اونام گزینه های خوبی هستن و اصلا تا حالا هیچ خبر و گزارش خاصی از خرابی یا سایه انداختن صفحه نداشتن

Amir026

من چون Mahdi.L ریپلای نداشت(که خیلی عجیبه) خودم رو ریپلای کردم
Mahdi.L دقیقا درست میگی،اگه یه تصویر ثابت مثل کیبورد یا نوتیفیکیشن بار مدت زیادی رو صفحه نمونه یعنی زمان خاموش شدن صفحه خیلی زیاد نباشه اینجور مشکلات پیش نمیاد،خیلی بعیده که اینارو رعایت کنی و بازم سایه بیوفته رو صفحه،من خودم هم به نور کم و رعایت کردن اینا عادت کردم و اتفاقا سختم نیستش و طول عمر دستگاهتو بالا میبره
حتی نور کم مخصوصا تو محیط های تاریک خیلی بهتر و کم ضررتره برای چشم

سجاد

خیلی ممنونم آقا امیر، لطف کردید که وقت گذاشتید.
ممنونم

vahid

البته گارانتی صفحه نمایش نداره ها

danial

سلام دوست عزیز منم یه همچین مشکلی رو داشتم من عاشق سامسونگ بودم و هنوز هم ولی متاسفانه مجبور شدم بخاطر همین مشکل برند گوشیم رو عوض کردم من از اس۴ تا اس۸پلاس همشون رو داشتم کلا سری اس رو بیشتر دوست داشتم همشون هم این مشکل برام پیش اومده و واقعا برای من که اعصاب خورد کن بودش تا اینکه الان آیفون ۷ پلاس گرفتم که خدارو شکر همچین مشکلی رو نداره ولی اگه میخوای سامسونگ بگیری چند تا روش من خودم یاد گرفتم که مشکل رو دیرتر نشون میده و یا شاید هیچ وقت همچین مشکلی رو نبینی اول این نور گوشی رو باید کم کرد و دوم میتونی رزولوشن گوشی رو کم کنی که ثأثیرش رو واقعا دیدم و تم و والپیپر تیره و مشکی کامل این روش ها تقریبا باعث میشه این مشکل رو نبینی اما اگه میخوای خیالت بابت همه اینا راحت بشه یه گوشی که صفحه نمایش آی پی اس داری انتخاب کن که تقریبا پیدا کردنش تو پرچمدارهای الان غیر ممکنه مگر همین آیفون ۸ پلاس که گفتی که گوشی واقعا خوبی هستش و از دوستانم هم دارنش اگه تونستی میتونی آیفون Xr بگیری که اونم آی پی اس هستش امیدوارم کمکت کرده باشم و هر چی گرفتی امیدوارم برات خوب کار کنه واقعا تو این وضع گوشی پرچمدار گرفتن هم کار سختی شده

_V_

صرفا به خاطر یه برن این فکر نمیکنم کسی به اجبار نیاز باشه مهاجرت کنه به ال سی دی!
طبق همین روش هایی که گفتید میشه عمل کرد و چیزی هم نشه
۱-سعی کنن هیچ موردی تو صفحه برا مدت طولانی ثابت نباشه
۲-نور کم استفاده کنن
۳-دارک مود(تو سامسونگ اندروید ۹ قابل دسترسه)
۴-والپیپر های تیره رو فکر نمیکنم نیاز باشه چون کسی زیاد تو بخش هوم اسکرین نمیمونه،،اما اگر خیلی محکم کاری میخوان بکنن یه والپیپری بریزن که مثلا وسطش یه گله و در عوض پس زمینش سیاه!
۵-نسل جدید آمولد ها(داینامیک آمولد) تو بحث عمر پیکسل ها و مقاومتشون پیشرفت کرده(علاوه بر همه پیشرفت هایی که سامسونگ بولد کرده) اگر اس۱۰ پلاس ( و فکر کنم وان پلاس ۷ پرو هم شامل شه) بگیرن باز احتمال کمتر میشه
۶- در آخر هم اینکه معتاد گوشی نشن😹😹(باور کنید خیلی تاثیر داره بدون انجام اون موارد حداقل سه سال دووم میاره(دیدم ک میگم))

دوست عزیز سجاد سعی کن اگر سام میخری حتما از سری اس ۱۰ انتخاب کنی (که قاعدتا بهترینشون هم اس ۱۰ پلاسه)

به شیائومی هم یه نگاه میتونی بندازی

سجاد

خیلی ممنونم آقای واعظی.
راستش به خاطر اینکه باتری وانپلاس 7 پرو بهتر از اس ۱۰ پلاس هست و دوربین سلفی جزئی از صفحه نمایش رو اشغال نکرده (سوراخ نمایشگر)؛ وانپلاس ۷ پرو رو ترجیح میدم به اس ۱۰ پلاس.
در ضمن دوستمون آقای دانیال خیلی پر بیراه هم نمیگه، مشکل burn-in مشکل کمی نیست که بشه در طولانی مدت ازش به راحتی رد شد.

_V_

بله میدونم و گفتم ک اگه پیشگیری کنید هیچی نمیشه!
برای مقایسه کامل اس۱۰ پلاس و وان پلاس ۷ پرو به سایت gsmarena مراجعه کنید و اونارو باهم compare کنید!
این هم یادتون باشه وان پلاس تو ایران هم قیمت سامسونگ درمیاد!
برای اینکه ممکنه به مشکل بخورید اینم لینکش!
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9535&idPhone2=9689
در نظر بگیرید موقع دیدن این مقایسه وان پلاس ۷ پرو با قیمتی نزدیک اس۱۰ پلاس و مشکلاتی نظیر نبود گارانتی معتبر و سخت پیدا شدن قطعات و لوازم جانبی(و در صورت پیدا شدن گرونتر بودن اونها مواجه هست)
مقایسه رو با این دید نگاه کنید

سجاد

خیلی ممنونم آقای واعظی از وقتی که گذاشتید.
اما طبق بررسی های فون آرنا و جی اسم آرنا باتری نوت 9 از اس ۱۰ پلاس بهتره و سوراخ نمایشگر رو هم نداره.
اما آیا انتخاب اس ۱۰ پلاس توی مشکل burn-in چقدر فرق میکنه با نوت ۹؟ یعنی چقدر تأثیر داره در به وجود نیومدن مشکل burn-in؟

_V_

کامنت قبلی هم گفتم تست باتری رو اونجوری ملاک قرار نمیدن عزیز

در خصوص مشکل burn in باید بگم اس۱۰ و وان پلاس۷ از نوت ۹ خیلی بهترن (هم به لطف داینامیک امولد هم اینکه اندروید ۹ هستن پیشفرض که دارک مود داره اما اندروید ۸ هست نوت ۹ که دارک مود نداره و بایدچنتا اپدیت انجام بدید تا برسه به ۹)
این هم تست باتری اس۱۰+ و نوت۹ و آیفون ایکس اس مکس و هواوی میت۲۰ پرو
https://youtu.be/QgqinnFGqmQ

mega08

به عنوان ی تعمیرکار(نرم افزاری) و فروشنده چند مورده که باید بگم ، یکی اینکه الان اکثر پرچمدارا یا سوپر امولدن یا اولد .
دومین مورد باید از نظر پشتیبانی چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری باید در نظر داشته باشی ، که اگه وان پلاس بیوفته بشکنه صفحش و یا خراب شه مکافات داری برا پیدا کردن قطعاتش.
سومین مورد صفحاتشون چیزی نمیشه دست داداشم ی s7 خودمم s8 دارم تا الان هیچ مشکلی پیش نیومده .
بک گراندو بزاری حالت motion effect مشکل صفحه نمایشم نخواهی داشت
در کل 11میلیون به گوشی دادن اشتباس به نظر من

amer

همان طور که قبلا پیش بینی کردم عدم عرضه گوشی منعطف به دلایل زیادی هست که عمده مشکل این گوشی ها نمایشگر منعطف هست که احتمالا بیشتر همون چروکیده شدن در اثر انعطاف های زیاد و روزمره که ممکنه برای گوشی ایجاد بشه و عرضه این نوع از گوشی ها اوایل 2020هست

Amin B3DA

بهترین کار رو کرد بیرون نداد. خیلی زوده. باید کلی روش کار کنند بعد

m.b

بهترین کارو پس شیائومی که فقط گوشیش رو نشون داد و ال جی کردن که صبر کردن ببینن چالش های پیش رو چه چالش هایی هست…

_V_

درباره این پست بگم با اینکه جالب نیست ولی کجان اون فن های انواع برند ها که سامسونگو مسخره میکردن(گفتم انواع برند چون فقط هواوی فنا نبودن و هرکی ضد سامسونگ بود(ضد سامسونگ افرادین که برند خودشون هم رغیب سامسونگه و حالا به دلایلی که جای بحث داره دوست دارن هر برندی که میشه بیاد فقط سامسونگو تو زمینه های مختلف شکست بده)میومد مسخره و غیره میکرد

در کل،،امیدوارم مشکلات برطرف شه

_V_

خیلی دوست داشتم کامنت های گوهربار arrow و ماشی رو این زیر میدیدم!

Amin B3DA

حرص نخور ترول ها فقط زیر پستایی میان که به نفعشونه. وگرنه مشخص بود هوآوی هم زود بیرون نمیده. کلا باید خیییلی تست و بررسی بشه همچین نوآوری هایی

ronin

عزیر واکنشتند خیلیا ( از جمله خودم😂) واسه حرفای بی ارزش چالتون بود
تعصب احمقانه یه سری فن باعث نفرت بقیه از اون برند میشه

_V_

مگه کسی کامنتای چالتونو میخونه هنوز😂😐

_V_

جناب عطایی ظلم نیست که مشکلاتی که برای سام پیش میاد بولد میکنین تو پیج اول سایت ولی مشکل هواوی یه پست عادی هست؟

ronin

ای بابا اینم که خراب کرد
چرا آماده نیست معرفی میکنن آخه :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)