حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو ساعت جدید شیائومی امیزفیت (Amazfit) با نام های Smart Watch 2 و Health Watch رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

همانطور که انتظار می‌رفت شیائومی روز گذشته در کنار دستبند جدید خود یعنی می بند ۴ (Mi Band 4) از ساعت‌های هوشمند Amazfit نیز رونمایی کرد. دو ساعت هوشمند این شرکت Smart Watch 2 و Health Watch نام دارند که ساعت دوم مجهز به سنسور ECG یا همان الکتروکاردیوگرام در کنار سنسور ضربان قلب بهینه مشاهب به آنچه در اپل واچ 4 دیدیم، می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ساعت های هوشمند جدید امیزفیت Smart Watch 2 و Health Watch آشنا شویم.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Smart Watch 2

ساعت شیائومی امیزفیت

ساعت شیائومی امیزفیت

از نظر ظاهر این گوشی شبیه ساعت Verge با گوشه‌های گرد به نظر می‌آید، اما از نظر ابعاد و کیفیت داستان کمی متفاوت است. اسمارت واچ 2 امیزفیت دارای نمایشگر 1.39 اینچی OLED  با رزولوشن 454×454 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر هر اینچ است (Verge: نمایشگر 1.30 اینچی با رزولوشن 360×360 پیکسل). این نمایشگر اولد با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

امیزفیت اسمارت واچ ۲ دارای چیپست Snapdragon Wear 2500 می‌باشد. این تراشه با 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه شده است. این چیپست کوالکام از 4G در eSIM و VoLTE پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای سیستم عامل Amazfit OS که با گوشی‌هایی با اندروید 4.4 و iOS 10 به بالا سازگار است. ظرفیت باتری این ساعت 420 میلی آمپرساعت است و در حالت 4G تا 28 ساعت دوام خواهد داشت. داخل این دستگاه میکروفون و اسپیکر و GPS می‌باشد.

سنسور ECG تنها برای نسخه ECG Edition این ساعت در دسترس است که می‌تواند به مدت 60 دقیقه اطلاعات کاردیوگرافی کاربر را ذخیره کند. البته این ساعت یک نسخه Avenger Limited Edition نیز دارد که دارای بندها و تم‌های مخصوص این بازی است. تنها 5000 نسخه از این ساعت به فروش خواهد رسید.

جنس قاب این ساعت از سرامیک زیرکونیوم است و تا 5 ATM در برابر آب مقاوم می‌باشد. Amazfit Smart Watch 2 دارای قیمت 145 دلار در نسخه استاندارد است. نسخه ECG Edition به قیمت 190 دلار و نسخه Avengers Limited Edition به قیمت 215 دلار به فروش خواهد رسید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Health Watch

دیگر ساعتی هوشمند که روز گذشته معرفی شد مربعی شکل و مشابه با BIP دارای نمایشگر رنگی 1.28 اینچی با رزولوشن 176×176 پیکسل می‌باشد. باتری این ساعت 200 میلی آمپرساعت است و برای 7 روز مصرف عادی دوام خواهد داشت. در مقایسه با دیگر ساعت‌های هوشمند این عالی به نظر میرسد، به غیر از BIP که با یک بار شارژ بیش از یک ماه دوام میاورد.

تمرکز این ساعت هوشمند برروی سنسور ECG و ضربان قلب است. مانند Smart Watch 2 ترکیب این دو سنسور می‌تواند به تشخیص بیماری‌هایی مانند آرتیمی قلبی و فیبریلاسیون دهلیزی کمک کند. این ساعت بسیار سبک است و بدون بند تنها 25 گرم وزن دارد و تا 3 ATM در برابر آب مقاوم است. بنابراین نیاز نیست در زیر دوش این ساعت را باز کنید. حاشیه‌های این ساعت دارای بدنه فلزی در اطراف شیشه نمایشگر می‌باشد. Amazfit Health Watch با قیمت 100 دلار از ماه آینده در بازار چین به فروش خواهد رسید.

نظر شما درباره این ساعت های هوشمتد فوق العاده شیائومی با قیمت مناسب چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سلام مصطفی خوبی؟
داداش می ۹ آبی(همون که رنگ گرادیانت داره) رام گلوبال جایی سراغ داری قیمت مناسب؟ برا یکی از اقوام میخوام

m.b

سلام نیما جان
سهاتجارت یا موباز یا flagships.ir
تازگیا خودش یا اقوام به خارج از کشور سفر کردن؟
چون فکر کنم برای رجیستری به صورت مسافری باید کسی که به نامش ثبت میشه گوشی، طی چند ماه اخیر به خارج از کشور سفر کرده باشن…
حالا باید تحقیق کرد که ببینید وضع رجیستری الان چطوریه دیگه…
میتونید تو سایت سهاتجارت تو صفحه mi 9 نظر بنویسید راجب رجیستری که راهنمایی کنن که الان چطور باید رجیستر کرد و شرایطش چیه…
راستی قیمت mi 9 هم از 5900 تا 6700 هست…
گرون نخرید یوقت…

نیما عرفانی

ممنون داداش نه والا کلاً از حومه ی تهران اون ورتر نرفته!!!
گارانتی که نداره ، نه؟
به نظرت فروشگاه فیزیکی برم تهران تقاطع جمهوری-حافظ می ۹ همین مدلش که گفتم موجود دارن؟

m.b

والا من تو فروشگاه های فیزیکی تهران زیاد تخصص ندارم…
اما سهاتجارت که بهت گفتم، 18 ماه گارنتی تأمین قطعه میکنه…
همه فروشگاه های اینترنتی هم گارانتی تعویض 7 روزه دارن…

m.b

راجب رجیستری هم اگر خودت واردی که هیچی اما اگه راجب طریقه جدید رجیستر کردن مشکلی هست، میتونی تو سهاتجارت و صفحه mi 9 بپرسی که طریقه رجیستری چطوریه این روزا…
سه تا سایتی که دادم هم از سهاتجارت و هم از موباز دوستام همین چند وقت پیش خرید داشتن…
flagships.ir هم نماد اعتماد داره…

نیما عرفانی

بابت راهنمایی و اطلاعات ممنون مصطفی جان 🙂

m.b

خواهش میکنم نیما جان…
دوستی باهات برام افتخاره…🙂
در خدمتت هستم…

نیما عرفانی

⁦☺️⁩🌹⁦♥️⁩💙

alirezza

سلام داداش به سایت بای می هم سری بزن قیمت گارانتی رلم گلوبال همه چیش عالیه

نیما عرفانی

سلام ممنون علیرضا جان سپاس برادر

m.b

یکم گرون نیست قیمتاش برادر؟
mi 9 نسخه 6-64 رو آخه زده 7600…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)