حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) شباهت زیادی با گلکسی A60 خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ قصد دارد تا به نحو جدی تعدد گوشی‌های سری M و A را افزایش دهد. چند روز پیش اطلاعاتی در مورد یک گوشی با نام Galaxy M40 منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ در حال تدارک برای معرفی این گوشی با مشخصاتی میان رده رو به بالاست. به صورت کلی می توان خلاصه کرد که سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) شباهت زیادی با گلکسی A60 خواهد داشت. می دانیم که تاریخ سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) مشخص شده و ۲۱ خرداد خواهد بود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

امروز و در ادامه روند لو رفتن اطلاعات، مشخصات مربوط به این گوشی نیز در وبسایت Android Enterprise منتشر شده که نشان از یک گوشی با نمایشگر دارای حفره از نوع Infinity-O دارد که حفره آن در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر قرار دارد. اگر بخواهیم در مورد این نمایشگر بیشتر از آن صحبت کنیم باید بگوییم که یک نمایشگر 6.3 اینچی ذکر شده که نوعش نامشخص است ولی با توجه به ساختار گوشی‌های سری M از این رده باید منتظر نمایشگری از نوع AMOLED باشیم.

این گوشی همچنین در بخش حافظه نیز مشخصات قابل توجهی دارد. برای مثال می‌توانیم به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد استفاده از نسخه اندروید 9.0 هستیم که مسلماً میزبان رابط کاربری One UI شرکت سامسونگ خواهد بود. با این مشخصات این گوشی را می‌توان تا حد بسیار زیادی مشابه گوشی Galaxy A60 دانست که مدت زمان زیادی از رونمایی آن نمی‌گذرد و به صورت اختصاصی برای بازار چین عرضه شده است.

یکی دیگر از مشخصاتی که می‌توانیم در مورد این گوشی به آن اشاره کنیم چیپست داخلی آن از نوع Snapdragon 675 است و در بخش دوربین نیز میزبان یک ماژول سه گانه خواهد بود. در این وبسایت به دوربین 32 مگاپیکسلی اصلی، سنسور دوم از نوع زاویه عریض 8 مگاپیکسلی نیز اشاره شده و به احتمال فراوان سنسور سومش هم 5 مگاپیکسلی از نوع عمق میدان خواهد بود.

نکته نهایی این است که این گوشی دارای دکمه ویژه برای دستیار بیکسبی است و می‌توان آن را نشانه بارزی برای هوش مصنوعی به نحو قدرتمند در یک دستگاه میان رده دانست.

نظر شما درباره گلکسی ام ۴۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

گوشی که واقعا دوسش دارم.

_V_

چرا دکمه هاش اینطوریه😐

_V_

انگار عکس قرینه شده!دکمه پاور یدونه اونوره،،،،اونوقت سمت راستش ولوم و بیکسبیه🤔🤨

Ebinem

خود سامسونگ هم فهمیده که چیپ ست های اگزینوس اصلا در حد اسنپ دراگون نیستند و روی آورده به اسنپ دراگون.

_V_

جناب عطایی گویا پیکسل بعدی هم طراحی مشابه با آیفون ۱۱ داره😐
https://www.instagram.com/p/Byif5bvgDbN/?igshid=1y145a11uddm8
آیس یونیورس

_V_

خواهش میکنم

amer

سلام جناب عطایی
مثل اینکه سونی در حال ساخت موبایل با 6دوربین در پشت گوشی هست لطفا پوشش بدین
فون ارنا

vahid

والا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)