حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت بلید ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | Windows، آپدیت

هر چند دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می ۲۰۱۹ عرضه شد و امکان کنترل آپدیت های ویندوز را به شما می دهد اما مایکروسافت ساعتی پیش اعلام کرد که بلید ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰ را که با عنوان May 2019 Update نیز شناخته می‌شود در اختیار عموم کاربران قرار داده است و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به منوی Windows Update از سیستم عامل خود و لمس دکمه Check For Updates، آن را دانلود و نصب کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این آپدیت جدید ویندوز ۱۰ صحبت کنیم.

بلید ۱۹۰۳ ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ بیلد ۱۹۰۳

ویندوز ۱۰ بیلد ۱۹۰۳

آقای Mike Ybarra، که از مدیران ارشد مایکروسافت محسوب می‌شود امروز در حساب رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که نسخه ۱۹۰۳ از ویندوز ۱۰ هم اکنون در دسترس تمامی علاقه‌مندان قرار گرفته است و آن‌ها می‌توانند به صورت دستی بروزرسانی مربوط به آن را از طریق برنامه Settingsدریافت و بر روی سیستم خود نصب کنند.

انتشار بروزرسانی May 2019 Update، که سبب می‌شود نسخه قبلی از ویندوز ۱۰ به نسخه 1903 ارتقا پیدا کند، برای اولین بار در ماه قبل میلادی (آوریل) آغاز شد و طی آن گروه محدودی از کاربران توانستند سریع‌تر از دیگران، سیستم‌های خود را به این نسخه جدید مجهز کنند. تجربیات تلخ مایکروسافت از انتشار سریع این بروزرسانی‌ های بزرگ، سبب شد که این شرکت این بار کمی محتاط باشد و برخلاف قبل اجازه ندهد که گروه قابل توجهی از کاربران امکان دانلود و نصب آن را بر روی سیستم‌های خود داشته باشند.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود که اولویت برای دریافت این بروزرسانی، با سیستم‌هایی است که با آن سازگاری کامل داشته باشند و این شرکت این موضوع را با بررسی قطعات سخت افزاری و نرم افزارهایی که کاربران بر روی سیستم خود نصب دارند بررسی می‌کند.

 آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می ۲۰۱۹

آپدیت جدید ویندوز ۱۰ می ۲۰۱۹

با توجه به این اطلاعات جدید منتشر شده از سوی مایکروسافت، اگر هنوز نتوانسته‌اید سیستم خود را به نسخه 1903 از ویندوز 10 ارتقا دهید، می‌توانید با طی مسیرِ Settings، سپس Update & Security، سپس Windows Update و در انتها Check for updates آن را به صورت دستی دریافت کنید.

آپدیت بعدی ویندوز ۱۰ سه ماه دیگر و اواخر تابستان با عنوان 19H2 عرضه خواهد شد

مایکروسافت همچنین به تازگی اعلام کرده است که کار نهایی سازی آپدیت بزرگ بعدی از ویندوز 10 (19H2) در ماه سپتامبر پیش‌رو به پایان خواهد رسید و پس از تست و ارزیابی آن توسط کاربران عضو حلقه کند از برنامه Windows Insider و همچنین رفع باگ‌ها و مشکلات، در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. به تازگی اطلاعاتی در دسترس قرار گرفته است که نشان می‌دهد، این بروزرسانی که قابلیت جدیدی را به سیستم عامل ویندوز ۱۰ اضافه نمی‌کند و تنها سبب رفع مشکلات موجود و همچنین ارتقا تعدادی از قابلیت‌های در دسترس می‌شود. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد در طی ماه‌های آینده نباید انتظار حضور قابلیت‌های جدید را در نسخه‌های آزمایشی از این سیستم عامل داشته باشیم.

شما ویندوز ۱۰ خود را آپدیت کرده اید؟ معمولا ویندوز خود را به صورت OTA آپدیت می کنید یا به صورت کلی سیستم عامل را کاملا تعویض می نمایید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

یه هفته ای هست دانلودش کردم آپدیت خوبیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)