حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۵ (Nova 5) با نمایشگر OLED و چیپست کایرین ۹۸۰ در کنار باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری و شارژر ۴۴ واتی عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

شرکت هواوی در حال آماده‌سازی مدل‌های جدید نوا بوده که نام آن‌ها نوا ۵ و نوا ۵ آی (Nova 5i) است. این دو دستگاه که یک میان رده لوکس و یک پرچمدار اقتصادی به شمار می روند، در مناطق مختلف جهان با اسامی متفاوتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال، احتمال می‌رود که نوا ۵ با نام نوا ۵ پرو در بازار چین عرضه شود. در حال حاضر می دانیم که هواوی نوا ۵ (Nova 5) با نمایشگر OLED و چیپست کایرین ۹۸۰ در کنار باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری و شارژر ۴۴ واتی عرضه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هواوی نوا ۵ (Nova 5)

هواوی نوا ۵ (Nova 5)

هواوی نوا ۵ (Nova 5)

اطلاعات فاش‌شده جدید از یک خرده‌فروشی چینی با نام Sunning، از معرفی این دو گوشی در اواخر ماه جاری یعنی احتمالا اوایل تیر خبر می‌دهند. مدتی پیش نیز چند کیس و محافظ نمایشگر این دو دستگاه در اخبار فناوری مشاهده شدند. این تلفن دارای حاشیه‌های بسیار کم همراه با یک حاشیه بزرگ در قسمت پایین صفحه‌نمایش است. هم‌چنین، کیس‌ محافظ این تلفن بیانگر چینش عمودی دوربین اصلی دستگاه بوده و سوراخ که برای جک 3.5 میلی‌متری هدفون کوچک به نظر می رسد، نیز در سمت چپ پایین دستگاه مشاهده می‌شود.

قاب نوا ۵

قاب نوا ۵

برخی از ویژگی‌های فنی این گوشی دستخوش تغییراتی شده‌ است. در بخش نمایشگر تلفن، شاهد حضور یک صفحه‌نمایش 6.39 اینچی آمولد هستیم. در زیر این نمایشگر نیز اسکنر اثر‌انگشت قرار دارد. هواوی در بخش پردازش از چیپست اختصاصی خود با نام کایرین ۹۸۰ (Kirin 980) در این دستگاه استفاده کرده است. انتظار می‌رود که دوربین اصلی دستگاه دارای یک لنز 48 مگاپیکسلی باشد. در بخش تامین انرژی هم از یک باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر همراه با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 44 وات استفاده شده است.

نوا 5 و نوا 5i دستگاه جالب توجهی هستند، اما با این‌حال باید صبر کرد و دید که هواوی چه تصمیمی برای قیمت‌گذاری آن‌ها دارد. نظر شما درباره نوا ۵ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

بنظرم قیمت پایینی باید بزاره که مشتریاشو از دست نده

nima.1987

نوا 3 هنوزم قیمتش بالاس
دیگه این جای خود داره 😕

Amir galaxy

پرچمدار نوا…
هنوز نمیشه نوا 3 خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)