حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل پایه آیفون XI با حافظه ۱۲۸ گیگابایت ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

امروزه بسیاری از پرچمداران و حتی میان رده های اندرویدی، در مدل‌های پایه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. در این بین، پرچمداران کنونیاپل یعنی دو گوشی آیفون XS و XS Max، حتی مدلی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ندارند و به جای آن، نسخه پایه ۶۴ گیگابایتی و سپس نسخه بعدی ۲۵۶ گیگابایتی است. اما به نظر می‌رسد این شرایط در عرضه آیفون‌های امسال تغییر خواهد کرد و تمامی مدل‌های آیفون XI با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حداقل حافظه داخلی آیفون XI

منظورمان از تمامی مدل‌های آیفون XI این است که هم آیفون XI، هم آیفون XI مکس و هم گوشی که جایگزین آیفون XR می‌شود، در نسخه پایه، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارند. دو برابر شدن حافظه داخلی نسخه پایه، احتمالا به فروش بیشتر آن خواهد انجامید و افراد بیشتری سراغ این مدل می‌روند به جای مدل‌های گران‌تر که حافظه داخلی بیشتری دارند.

آیفون ۲۰۱۹ که در حال حاضر با نام آیفون XI شناخته می‌شود و انتظار داریم آیفون ۱۱ تلفظ شود، قرار است دارای سه دوربین باشد و این دوربین‌ها در یک محفظه مربعی شکل در بخش پشتی گوشی قرار می‌گیرند. این اولین بار است که شاهد چنین تغییر بزرگی در بخش پشتی آیفون هستیم و عکس‌های زیر نیز به خوبی طراحی جدید آیفون XI را نشان می‌دهند.

قاب آیفون ۲۰۱۹

قاب آیفون ۲۰۱۹

قاب آیفون ۲۰۱۹

قاب آیفون ۲۰۱۹

قاب آیفون ۲۰۱۹

قاب آیفون ۲۰۱۹

در هر صورت، این افزایش حافظه داخلی نسخه‌های پایه، خبرهای خوب دیگری را هم به همراه دارد. این یعنی احتمالا رده بالاترین آیفون XI قرار است با حافظه داخلی یک ترابایتی عرضه شود! در حال حاضر و بین محصولات اپل، تنها آیپد پروهای جدید هستند که مدلی با حافظه داخلی یک ترابایتی دارند اما این تبلت‌ها همچنان مدل‌های ۶۴ گیگابایتی نیز دارند. در هر صورت، چیزی حدود چهار ماه تا معرفی آیفون‌های بعدی باقی مانده است. نظر شما درباره آیفون XI چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
RS.R

من احتمالا میدم اپل امتیاز 114. تو بخش دوربین و در بخش بنچمارک 420 یا بیشتر دس بیاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)