حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز از گوشی های سامسونگ، تاییدیه رگولاتوری امریکا را دریافت کرد و حالا مشخص شده که گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4S) بوده است. مشخصات و تصاویری هم به بیرون درز کرده تا بدانیم که چه انتظاری باید از آن داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s) را ببینید.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s)

سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s)

سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s)

پس از صدور تاییدیه FCC در هفته گذشته، تصور می‌شد که نام این دستگاه گلکسی ایکس کاور ۵ باشد. اما طبق تازه‌ترین اطلاعات، سامسونگ نام گلکسی ایکس کاور 4 اس را روی آن خواهد گذاشت؛ گوشی هوشمند مقاومی که از استاندارد نظامی MIL-STD 810G برخوردار است.

این محصول یک پوشش لاستیکی خواهد داشت تا نه تنها بهتر در دست جای بگیرد، بلکه نسبت به ضربه خوردن هم مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. استاندارد IP68 (ضد آب و گرد و غبار) نیز عامل دیگری برای افزایش دوام‌پذیری آن است.

گلکسی Xcover 4S یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 1280 در 720 و تراکم پیکسلی 294ppi خواهد داشت. در پایین این صفحه نمایش، کلیدهای ناوبری فیزیکی و در بالای آن، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار می‌گیرد. در پنل پشتی هم دوربین 16 مگاپیکسلی F/1.7 را خواهیم یافت.

کناره سمت چپ دستگاه، محل تعبیه دکمه‌های کنترل صدا و یک کلید نارنجی رنگ Xcover است که با آن می‌توان هر اپلیکیشن یا عملکردی را اجرا کرد. کلید پاور هم در سمت دیگر جای خواهد داشت.

اما درباره سخت افزار داخلی دستگاه، باید به تراشه اگزینوس 7885 و رم 3 گیگابایتی اشاره کنیم. ظرفیت حافظه داخلی هم 32 گیگ است؛ اما می‌توان با کارت microSD آن را ارتقا داد. این گوشی هوشمند با وزن 172 گرمی خود، از یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌‎گیرد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. ظاهرا سامسونگ، گلکسی ایکس کاور ۴ اس را از تاریخ 22 خرداد و با قیمتی در حدود 250 یورو به فروش خواهد رساند.

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۴ اس (Galaxy Xcover 4s) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

سامسونگ همیشه محشر بوده و هست و خواهد بود،دلایل خیلی خیلی زیادی هست که ثابت میکنه سامسونگ همیشه بهترینه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)