حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان انتشار آپدیت iOS 13 به همراه Watch OS 6 و iPad OS 6

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS

دیشب و در جریان کنقرانس WWDC 2019 از سیستم عامل iOS 13 رونمایی شد. در این نسخه جدید، حالت تیره (Dark Mode که مدت‌ها کاربران منتظر آن بودند و چندین ویژگی جدید به آیفون‌ها اضافه خواهد شد. با کسب امتیاز 97 درصدی رضایت مشتریان، سیستم عامل آی او اس از محبوبیت زیادی بین کاربران برخوردار بوده است. با این حال، شگفت‌انگیزترین چیز درباره آی او اس نه تنها ویژگی‌ها بلکه سرعت و تعداد دستگاههایی است که از آن پشتیبانی می‌‌کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره زمان انتشار آپدیت iOS 13 به همراه Watch OS 6 و iPad OS 6 و دستگاه های سازگار با این سیستم عامل ها صحبت کنیم.

در کنفرانس WWDC، اپل اعلام کرد که 85 درصد دستگاه‌های فعلی که سیستم آی او اس در آن‌ها نصب شده است از جدیدترین نسخه iOS پشتیبانی می‌کنتد که با 10 درصد قابل دسترس بودن نسخه اندروید ۹ مقایسه می‌شود. در نسخه iOS 13، این روند پشتیبانی نرم‌افزاری ادامه خواهد یافت و این نسخه جدید در دستگاه‌های قدیمی مثل آیفون ۶ اس هم منتشر خواهد شد و بعدها آیفون‌های دیگر نیز این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. فهرست دستگاه‌هایی که از این آپذیت جدید بهره‌مند خواهند شد بدین قرار است:

دستگاه‌های سازگار با iOS 13

آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس
آیفون SE
آیفون ۷ و ۷ پلاس
آیفون ۸ و ۸ پلاس
آیفون X
آیفون Xs – آیفون Xr و آیفون Xs مکس

دستگاه‌های سازگار با iPadOS 6

تمام مدل‌های آیپد پرو
آیپد ایر 2 و نسخه های بعدی
آیپد نسل پنجم و نسل‌های بعدی
آیپد مینی 4 و مدل‌های بعدی

دستگاه‌های سازگار با WatchOS 6

اپل واچ سری 1 و سری‌های بعدی

همانند سال‌های گذشته، بعد از رونمایی سیستم عامل موبایل جدید در کنفرانس WWDC، انتشار اولین نسخه بتای آن با فاصله چند روز آغاز می‌شود. این نسخه مختص توسعه‌دهندگان است. یک ماه بعد، اولین نسخه بتای عمومی نیز منتشر خواهد شد تا کاربران مشتاق و علاقه‌مند به کمک به اپل به منظور باگ‌گیری سیستم عامل جدید، بتوانند طعم iOS 13 را بچشند. طبق سنت دیرینه اپل، انتشار نسخه عمومی نرم‌افزارهای جدید اپل از جمله آی او اس 13، واچ او اس 6، آیپد او اس 6 و مک او اس کاتالینا برای فصل پاییز و اواسط ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

شما برای کدام یک از این سیستم عامل ها انتظار می کشید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)