حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) نشان می دهد که همان کی ۲۰ پرو خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می ۹ تی (Xiaomi Mi 9T) در نقش نسخه پرو این پرچمدار با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ارایه خواهد شد. پس از معرفی ردمی کی ۲۰ اما شایعه ای به ما گفت پوکوفون اف ۲ و شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) همان ردمی کی ۲۰ برای بازارهای دیگر خواهند بود. امروز تصویری منتشر شده که نشان می دهد جعبه شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) نشان می دهد که همان کی ۲۰ پرو خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جعبه شیائومی می ۹ تی (Mi 9T)

جعبه شیائومی می ۹ تی (Mi 9T)

جعبه شیائومی می ۹ تی (Mi 9T)

شیائومی هفته گذشته به صورت رسمی از ردمی K20 و K20 پرو رونمایی کرد و طبق اعلام این شرکت شاهد عرضه ردمی K20 با نام شیائومی Mi 9T در بازارهای جهانی هستیم. اکنون تصویری از جعبه شیائومی Mi 9T توسط یک خرده فروش در دبی به بیرون درز کرده است که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده ردمی کی ۲۰، شیائومی Mi 9T و پوکوفون اف ۲ هر سه اشاره به یک گوشی دارند که فقط با نام‌های مختلف در بازارهای متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. آن طور که پیداست این هندست در چین همان k20 نامیده می‌شود و احتمالا در خاورمیانه، آفریقا و اروپا با نام شیائومی Mi 9T عرضه خواهد شد.

طبیعتا برای نام گذاری ردمی k20 پرو در سایر کشورها به جز چین، شاهد افزوده شدن پرو به نام‌های گفته شده یعنی Mi 9T Pro و Pocophone F2 Pro هستیم. البته لازم به ذکر است هیچ تضمینی وجود ندارد که هر دو مدل عادی و پرو در تمامی بازارهای جهانی عرضه شوند. ردمی k20 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 و شارژ سریع 27 واتی است و در مقابل نسخه k20 از اسنپدراگون 730 قدرت می‌گیرد و با شارژ 18 واتی عرضه خواهد شد.

نگاهی به جعبه شیائومی Mi 9T


حال برویم سراغ تصویر لو رفته از جعبه شیائومی Mi 9T که به جنس کربن سیاه است پس در این جعبه شاهد یک گوشی با رنگ قرمز یا آبی هستیم و در جعبه فیبر کربن نیز نسخه خاص ردمی k20 قرار دارد.

طبق مشخصاتی که در انتهای جعبه دیده می‌شود، این هندست 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. ردمی k20 همچنین دارای نسخه‌هایی با حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی نیز هست اما شاید برای نسخه مخصوص بازارهای خارج از چین، خبری از تنوع در نسخه‌ بر اساس حافظه نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که دلیل این نام گذاری متفاوت چیزی به جز برندینگ بهتر در بازارهای متفاوت است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به نظرم mi 9t اسم زیباتری هست و برای عرضه جهانی مناسب تره…
دوستان دقت کنن که سریعترین حسگر انگشت جهان هم احتمالاً مال همین mi 9t باشه چون خود mi 9 که از نسل پنجم استفاده میکرد، یکی از سریعترین ها و شاید سریعترین بود ولی فیلم k20 pro رو که دیدم تقریباً سرعتش با حسگر خازنی برابر بود و حسگرش دو نسل بالاتر از mi 9 یعنی نسل هفتمیه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)