حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ۱۲ گیگابایت رم ردمی کی ۲۰ پرو ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | ردمی

سه روز پیش بود که در ترنجی دیدیم ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۳۷۱ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه در نسخه ها و قیمت های متفاوتی ارایه شد که نسخه پایه عبارت است از مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 2499 یوان (معادل 361 دلار) و بالاترین مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 2999 یوان (معادل 434 دلار) است. امروز اما با توجه به تاییدیه های صادر شده برای ردمی می بینیم که شاید نسخه ۱۲ گیگابایت رم ردمی کی ۲۰ پرو ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی کی ۲۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

ردمی کی ۲۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

ردمی کی ۲۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

در اطلاعیه ی رسمی ردمی K20 Pro آمده بود، که گوشی Redmi K20 Pro همراه رم 8 گیگابایتی دارد، اما حالا صحبت از مدل دیگری با رم 12 گیگابایتی به میان آمده است. این مورد امروز در فهرست رسمی TENAA چین که دستگاه ها را قبل از فروش بررسی می کند، افشا شد.

در این فهرست رم های 6، 8 و 12 گیگابایتی برای K20 Pro ذکر شده است. دو انتخاب اول عادی است اما رم سوم سورپرایز است. هرچند این روزها رم 12 گیگابایتی در گوشی های پرچم دار مثل OnePlus 7 Pro امری معمول است. می توان حدس زد که ردمی ورژن K20 Pro را آماده ی عرضه کرده و طرفدارانش بی صبرانه منتظر آمدن آن به بازار هستند.

سازمان TENNA پا را فراتر نهاده و رنگ بندی این گوشی را نیز منتشر کرده است: صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری. شاید رنگ های مشکی، قرمز و آبی هم به این فهرست اضافه شوند. می دانیم که احتمالا ردمی کی ۲۰ پرو در بازار جهانی با نام Pocophone F2 Pro و یا Xiaomi Mi 9T Pro عرضه شود؛ شاید هم گوشی دوم گوشی دیگری با طراحی متفاوت باشد. نظر شما چیست؟

فکر می کنید ۱۲ گیگابایت حافظه رم برای نام ردمی کی ۲۰ پرو باشد یا مثلا شیائومی می ۹ تی (Mi 9T) ؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

حقیقتا ۱۲ گیگ رم نیاز نیست
فقط برای تیغ زدن ملت هست
هر شرکتی نه فقط شیائومی

afsoongaregisoo

یه روزی هم امثال تو میگفتن پردازشگر چهار هسته ای بدرد چی میخوره رم سه گیگابایت بدرد چی میخوره .دنیا رو به پیشرفت هست ده سال دیگه رم های پنجاه گیگابایتی هم میبینیم .بیل گیتس یه سی سال پیش می‌گفت هیچ آدمی بیشتر از ۶۹ کیلوبایت حافظه لازم نداره امروز حتی فکر کردن به حرفش هم خنده دار هست .بعدشم این گوشی با ۱۲ گیگ رم هم نصف قیمت بقیه پرچمدار. هاهست و تیغ زن بقیه هستن نه برند های چینی

Amir galaxy

امثال من؟؟؟؟
منو به بقیه نچسبون
من گفتم چند سال اینده نیازی به رم ۱۲ نیست؟؟یا گفتم الان
اون چشماتو باز کن و متنو بخون بعد چرت و پرت بده بیرون
بله اصلا هواوی تیغ زن نیست

_V_

#قبل _سس_گفتن_کمی_مخ_خود_را_به_کار_بیندازیم

Mahdi.L

دوستان چرا اینقدر بد باهم بحث میکنید
خب ایشون نظرشونو گفتند که ۱۲گیگ رم لازم نیست در جواب میشد گفت، فکر میکنم با توجه به روند روبه جلو پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز پردازش های گوشی ها مثل بازی های جدید COD Mobile و استفاده از نرم افزار های متعدد در گوشی، که به فضای رم بیشتری نیاز دارن
نیاز بعضی کاربران بیشتر از نسخه ۶گیگ رم (که اکثر کاربران نیازشون رفع میشه) هست و همین افزایش رم و قدرت CPU و GPU باعث باز شدن دست برنامه نویسا و بازی سازها برای ساختن محصولات با کیفیت تر و بهتر برای گوشی های هوشمند میشه
اینطوری واقعا بهتر نیست؟!
نمیدونم چرا دوست داریم بین خودمون سر هر چیز کوچیک و بزرگی جنگ راه بندازیم.

_V_

من با این داداشه نبودم داش با گیسو کمند بودم

chalton

خط تولید گوشی های هوآوی متوقف شد.

خبرها حاکیست که هواوی تحت تاثیر کاهش تقاضای بازار و مواجهه با تحریم‌های تجاری آمریکا خط تولید گوشی‌های هوشمند این برند را متوقف کرده است.
.
⏺️هواوی که بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، دومین شرکت تولیدکننده و عرضه کننده موبایل در جهان به شمار می‌رفت، حالا در طول یک سال گذشته بخصوص اخیراً، از سوی دولت ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و کشورهای هم پیمانش به اتهام جاسوسی از کاربران، نقض حریم خصوصی و همکاری با دولت چین تحت فشارهای سیاسی و تجاری متعددی قرار گرفته است و با اینکه بارها تمامی اتهامات وارده را رد و تکذیب کرده، نتوانسته جلوی بدبینی کاخ سفید و برخی از متحدانش را بگیرد.

afsoongaregisoo

قاتل پرچمدار ها 😍😍😍🥰🥰🥰🥰رنگ قرمزش رو میخرم به زودی

_V_

مبارکت باشه حاج خانوم واقعا رنگ قرمزش سسکیه

ARMTIN

شیاومی اگه با همین منوال پیش بره ، میتونه بازار موبایل قبضه کنه 😑
.
.
.
.
شرایط ارزی و عدم قدرت خرید مردم ایران به سمت این برند سوق داده …
اگه به بازار موبایل سر بزنید متوجه میشید گوشی ها شیاومی پشت ویترین مغازه به وفور موجود هست …
(نظر شخصی )
بنظرم شیاومی پتانسیل کنار زدن هواوی و سامسونگ در رتبه نخست فروش موبایل در بازار بی در پیکر ایران داره 👍

Milad7

یکی از سایت های سفارش از چین موجودش کرده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)