حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو زد ۴ (Moto z4) رسما معرفی شد: دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | موتورولا

بالاخره موتورولا موتو زد 4 (Motorola Moto Z4) رسما معرفی شد و کاملا منطبق بر شایعات است. موتورولا موتو زد ۴ (Moto z4) با دوربین تکی ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۷۵ معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتو زد ۴ (Moto Z4)

پس از افشاگری‌های مختلفی که طی هفته‌های گذشته در مورد گوشی جدید موتورولا انجام شد این کمپانی سرانجام از گوشی موتورولا موتو زد 4 به عنوان نسل جدید موتو زد 3 پرده برداری کرد. خبر خوب اینکه زد 4 نیز مانند نسل پیشین خود از موتو مودها پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با وصل کردنشان به قاب پشتی گوشی عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید، از فناوری شارژ بیسیم بهره‌مند شوید یا حتی عکس‌های 360 درجه‌ای بگیرید.

موتو زد ۴ در قامت یک میان‌ رده

از نظر طراحی موتو زد 4 تفاوت زیادی با موتو زد 3 ندارد. در واقع این گوشی از اندازه و استایل مشابهی با نسل پیش خود برخوردار است؛ بنابراین شما می‌توانید همچنان موتو مودهای خریداری کرده‌ی خود را نگه‌دارید و در گوشی جدیدتان نیز از آن استفاده کنید.

پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه است و پین‌های معروف POGO برای اتصال موتو مودها در قاب پشتی دیده می‌شود. موتورولا همچنین تمایلات اخیر بازار موبایل را نیز در گوشی جدید خود در نظر گرفته و حاشیه‌های اضافی دور نمایشگر گوشی خود را با ایجاد حفره‌ای در بالای صفحه و استفاده از یک پنل اولد 19:9 حذف کرده است.

هر دو طرف پشت و جلویی گوشی با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و برآمدگی دوربین همانند نسل پیشین بزرگ و عمیق است. البته در اینجا تفاوت کمی نسبت به نسل پیش وجود دارد، اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی دیده نمی‌شود. موتورولا این اسکنر را حالا به زیر نمایشگر گوشی برده است. موتورولا موتو زد 4 با ابعاد 158 در 75 در 7.35 میلی‌متر خود ضخیم‌تر از نسل پیشین خودش است.

این ضخامت بیشتر باعث حضور یک باتری بزرگ‌تر 3,600 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 15 وات شده است که می‌تواند با یک بار شارژ کامل٬ تا دو روز صفحه‌ی گوشی شما را روشن نگه دارد. جک 3.5 میلی‌متری به این گوشی بازگشته است٬ اما این گوشی عملا یک گوشی ضد آب نیست. هرچند سازنده از یک قاب با پوشش مقاوم در برابر پاشش آب در پشت این گوشی استفاده کرده است.

در قاب جلویی موتورولا موتو زد 4 یک نمایشگر 6.4 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس قرار دارد و یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای صفحه دیده می‌شود. ضمن آنکه یک اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان زیر صفحه یافت. تراشه‌ی اسنپدراگون 675 در قلب تپنده‌ی گوشی جدید موتورولا قرار دارد که با 4 گیگ رم همراه است.

دوربین دوگانه پشتی جای خودش را به یک دوربین تک لنزی 48 مگاپیکسلی داده است که با بهره‌گیری از فناوری Quad Pixel می‌تواند عکس‌های 12 مگاپیکسلی بگیرد. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال تصویر و هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد. یک دوربین 25 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel و توانایی تهیه‌ی عکس‌های 6.25 مگاپیکسلی نیز در بریدگی بالای صفحه نمایش گوشی جای دارد. این دوربین ارائه کننده‌ی حالت پرتره و زیباسازی‌های قدرت گرفته از هوش مصنوعی است.

سیستم عامل اندروید ۹ برای موتو زد ۴ یک انتخاب معمول است و با تمامی موتو مودها سازگار است که شامل موتو مود 5G موتورولا نیز می‌شود.

نظر شما درباره موتورولا موتو زد ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

یک گوشی فوق میان رده بی نقص به امید موفقیت بیشتر موتورولا
سلام جناب عطایی قیمت و تاریخ عرضه نگفته؟

afsoongaregisoo

امروز شیایمی گوشی می ۹ رو تخفیف بهش زد و قیمت گذاری جدید فقط ۳۶۹ دلار هست .اونوقت یه برند مرده میاد اینجوری قیمت میزاره روی میانرده هایش.

Mamad_zed terul

خوب شما نخر کسی مجبورت کرده بخری برو همون شیا بخر چه چقدر پرو هستن مردم قرار نیست که هر چی ارزون باشه مردم بخرن بای در ضمن تا سال ۲۱۰۰ جمعیت نیجریه و هند از هند پیش میگیره

afsoongaregisoo

هند از هند میزنه جلو 😂🤣باشه تو خوبی .مردم احمق نیستند پول بدن به برندی که مرده هست .تازه از اینها گذشته موتورلا زیر مجموعه لنوو هست و چینی حساب میشه .دیوانه باشه کسی که اینقدر پول میده برای همچنین گوشی ای .شما برو بخر 🤣😂ما چینی ها رو می‌خریم و حال میکنیم .ما پول این گوشی پرچمدار تمام عیار می‌خریم

Amir galaxy

ما؟؟؟؟؟؟؟؟
بزور بتونی ردمی ۷ بخری
پرچمدار تمام عیار😂

The Destroyer

نه میگه ما با این پول به پرچمدار تمام عیار میخریم

amer

افسونگر چقدر تبلیع شیائومی میکنی خسته نشدی.مردم خودشون عقل دارن میدونن کدوم برند خوبه کدوم برند بنجل
لزوم نداره اینقدر شبیه پیام بازرگانی بیای تبلیع برند محبوبت کنی خجالت هم خوب چیزیه

_V_

راستی گیسو کمند امروز راهپیماییه برو عزیزم برو قشنگ فیض ببر برای افطار در عوض دوتا ساندیس میدم بت برو

amer

دقیقا.لایک داری جناب محمد ضد ترول.ایول

The Destroyer

نسبت به قیمت اصلأ ارزش خرید نداره

_V_

یعنی من هرچی درباره سیاست های قیمت های کم این چینیا بگم شما شیرفهم نمیشید!
باشه اقا شما برو شیائومی بخر،اصن برو کل گوشیاشو بخر به برند محبوبت کمک کن،بقیه هم میرن سامسونگ و سونی و نوکیا و الجی و هواوی و هرچی بخوان میخرن
شما هیچکدوم نمیتونید رو خرید هم اثر بذارید مگه اینکه طرف خودش بین دوتا چیز قرار بگیره و اونوقت رو اون گزینه ها اثر بذارید

The Destroyer

دقیقاً

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)