حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا موتو زد ۴ پلی با دوربین اصلی تکی و بریدگی نمایشگر قطره طور دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | رندر، موتورولا

موتورولا موتو زد ۴ پلی دستگاهی خواهد بود که برای این شرکت تحت تملک لنوو می تواند یک موبایل مهم باشد. نسل های پیشین موتو زد X پلی فروش خوبی داشته و موتورولا هم این را خوب می داند. امروز رندر موتورولا موتو زد ۴ پلی با دوربین اصلی تکی و بریدگی نمایشگر قطره طور دیده شده و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتو زد ۴ پلی

موتو زد ۴ پلی

این نما از رندر موتو زد ۴ پلی خیلی مهم است. دوربین تکی را ببینید، بلندگوی تکی لبه بالا، خطوط متعدد آنتن و البته ماژول لبه پایین و لوگو M موتورولا روی قاب پشتی. این ها نماهای مهمی است چون مواردی نو و خلاقانه را به ما نشان می دهد.

در بازاری که شما و من شاهد موبایل هایی پر‌دوربین هستیم و دوربین پنج گانه کم کم در حال ورود هستند، اینکه یک موبایل که نسل قبلی اش دوربین دوگانه داشته بیاید و با دوربین تکی ارایه شود می تواند جالب باشد. همچنین قالب کلی طراحی با موتو زد ۲ برای سازگاربودن با ماژول ها، را شاهد هستیم.

اجازه بدهید یک گالری تصاویر از رندر موتو زد ۴ پلی (Moto Z4 Play) ببینیم:

جالب این است که جک ۳.۵ میلی متری صدا روی لبه پایین دیده می شود و برجستگی دوربین نیز به دلیل همان سازگاری با ماژول ها زیاد است.

برای نمایشگر موتو زد ۴ پلی (Moto Z4 Play) یک بریدگی نمایشگر قطره طور را می بینیم که حاشیه کمی دارد. این به موتورولا کمک می کند تا دستگاه ترندی تری ارایه کند. هنوز اطلاعات زیادی درباره مشخصات موتور زد ۴ پلی وجود ندارد اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری ارایه می شود.

نظر شما درباره موتو زد ۴ پلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

بسیار زیبا و لوکس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)