حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) مشخص شد: ۲۱ خرداد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

می دانیم که قرار است محبوب‌ترین عضو خانواده گلکسی ام (Galaxy M) تا کنون ارایه شود و آن دستگاه نامی ندارد جز گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40). اگر مشتاق دیدن این عضو تاثیرگذار خانواده گلکسی ام هستید باید به شما بگویم که تاریخ سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) مشخص شده و ۲۱ خرداد باید منتظر رونمایی از آن باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره دستگاهی با سوراخ نمایشگر و چیپستی از خانواده اسنپدراگون ۶۰۰ صحبت کنیم.

گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

گلکسی ام ۴۰

گلکسی ام ۴۰

سامسونگ در سال جاری میلادی از سه گوشی هوشمند از سری گلکسی M رونمایی کرده و حال قصد دارد چهارمین عضو این خانواده را در معرض دید عموم قرار دهد. گوشی سامسونگ گلکسی M40 در تاریخ 11 ژوئن در کشور هند معرفی می شود.

این شرکت کره ای به تازگی تیزری از این محصول منتشر کرده که در آن خبر از معرفی گلکسی M40 در تاریخ 21 خرداد می دهد. سامسونگ برای فروش این گوشی هوشمند در کشور هند، با آمازون همکاری خواهد کرد.

بر اساس این تصویر، قدرت محصول آینده سامسونگ را چیپست کوالکام اسنپدراگون سری ۶ تامین می کند. در حالی که نام این پردازنده مشخص نشده، انتظار می رود سامسونگ گلکسی M40 دارای پردازنده اسنپدراگون 675 باشد.

گلکسی M40 اولین گوشی هوشمند سری M سامسونگ محسوب می شود که به‌جای پردازنده اگزینوس، از چیپست اسنپدراگون بهره می برد. این گوشی هوشمند به 6 گیگابایت رم مجهز شده و همچنین دارای سوراخ نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی است.

روی پنل پشتی گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) دوربین اصلی سه گانه قرار می گیرد که انتظار می رود با توجه به قیمت، کیفیت عکاسی مناسبی داشته باشد. این دستگاه گران ترین گوشی از سری گلکسی M سامسونگ محسوب می شود.

گوشی های سری گلکسی M سامسونگ تنها به صورت آنلاین در کشور هند به فروش می رسد. این محصولات برای رقابت با گوشی های چینی موجود در بازار هند مانند شیائومی، Realme و اوپو توسعه یافته است.

گوشی های گلکسی M سامسونگ به موفقیت مناسبی در بازار هند دست پیدا کرده اند، بنابراین رونمایی از مدل جدید آن منطقی به نظر می رسد. در حال حاضر گلکسی M30 قدرتمندترین گوشی از این سری محسوب می شود.

نظر شما درباره گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

میتونه بسیار خوب باشه به شرطی که قیمت زیر 300 یورو داشته باشه چون از 300 یورو به بالا هم mi 9 se هست هم redmi k20 پرو

afsoongaregisoo

می ۹ اس ای فقط دویست و پنجاه دلار هست توی آسیا .تازه ردمی کی ۲۰ هم معرفی شد ۲۹۰ یورو .چجوری میگی این خوبه قیمتش ۳۰۰ یورو باشع؟ یه گوشی که احتمال صد در صد بدنه تمام پلاستیکی داره و اسنپ دراگون ورژن ۶ که احتمالا با توجه نسخه پایین تر نمیتوان نسخه بروز رو بهش داد و شاید اسنپ۶۳۶ و ۶۶۰ باشه چجوری داری ازش خوب میگی؟ بشدت بی ارزش هست .دویست دلار واسش خوبه اگر اسنپ ۶۷۰ داشته باشه

The Destroyer

دوست عزیز من خودم فن شیائومی هستم ولی این رو میدونم که mi 9 se قیمتش 300 یوروئه. میتونید یه سر به aliexpress بزنید و خودتون ببینید ولی در مورد redmi k20 بله حق با شماست و توی رنج زیر 300 یورو واقعا رقیب خفنیه

amer

مشخصات سخت افزاریش عالیه .سلفی هم سمت چپ اورده مثل نوکیا x71شده
اگه این باشه حرف نداره و جزء گوشی های فوق میان رده محسوب میشه قیمت350دلار داشته باشه عالیه.

Marshal

دوست عزیز من خودم فن سامسونگم ولی اگه قیمتش 350 دلار باشه، به لطف برندهای چینی، گزینه های خیلی بهتری هستند برای خرید! مثلا k20 pro صد در صد از همه لحاظ از این بهتره بعد چرا باید برم اینو بگیرم!؟

amer

تو کشورهای دیگه بله 200دلار با 300دلار فرق داره
ولی تو کشورمون 200با 300دلار هیچ فرقی نداره و همه رو با یه قیمت میدن با اختلاف 100تا200تومن

_V_

😅😅 عزیز جز سری اس ۱۰ هر گوشی پانچ هول سامسونگ که اومده سمت چپشه سلفی و اولینشم ای۸اس بود

amer

یادم رفت درسته،البته نوکیا x71هم سلفیش سمت چپه

Amir galaxy

هنوز بالا رده های سری m مونده
میتونه با قیمتی رفابتی بزنه

ronin

جلوش قشنگه‌
ولی کیفیت ساخت و جنس بدنه و پردازنده مناسب مهمتره
ببینیم‌ چه‌ میکنه

amer

پردازنده تو متن نوشته شده 675که حرف نداره

_V_

اینکه مشخصاتش مث ای۷۰😑😑فکر نکنم اینجوری باشه وگرنه دیگه فروش ای۷۰ کم میشه ک

amer

ابعاد و طراحی و باتری با هم فرق دارن و شاید دوربین، فقط پردازنده اشون یکی هست

علی شیخ زاده

شیائومی با سری ردمی نتنها بقیه برند رو در بازار میانرده ها کنار زده بلکه کار رو واسه پرچمدارها هم سخت کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)