حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات حالت تاریک (Dark Mode) سیستم عامل iOS 13 را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | iOS

کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل ۲۰۱۹ (WWDC 2019) هفته آینده روز دوشنبه ۱۳ خرداد کار خود را آغاز می‌کند که در این مراسم شاهد رونمایی از اولین نسخه بتا iOS 13 باشیم. در همین زمینه، سایت 9To5Mac اسکرین‌شات‌هایی از iOS 13 منتشر کرده که حالت تاریک این سیستم‌عامل را نشان می‌دهند. ظاهرا این حالت اپلیکیشن‌هایی مانند موزیک و ابزار ثبت اسکرین‌شات را هم در بر می‌گیرد. گفته می‌شود در کنترل سنتر یا بخش تنظیمات، گزینه‌ای برای فعال‌سازی حالت تاریک ارائه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اسکرین شات حالت تاریک (Dark Mode) سیستم عامل iOS 13 را ببینید.

حالت تاریک آی اواس ۱۳ (iOS 13 Dark Mode)

در کنار این موضوع، اپلیکیشن Reminders هم قرار است دچار تغییر و تحولات اساسی شود. در iOS 13 این اپلیکیشن از بخش‌های جداگانه‌ای تشکیل شده و کاربران می‌توانند بین موارد مختلف ایجاد شده جستجو کنند. در ضمن باید بگوییم که اپل اپلیکیشن‌های Find my Friends و Find my iPhone را در iOS 13 یکپارچه می‌کند.

iOS 13

iOS 13

از دیگر امکاناتی که نسخه جدید iOS به ارمغان می‌آورد، می‌توانیم به بازطراحی اپلیکیشن Health، ارائه‌ی امکانات بیشتری برای Maps و امکان استفاده از آیپدها به‌عنوان نمایشگر ثانویه برای کامپیوترهای مک اشاره کنیم. اما در نهایت، پر سروصداترین تغییر ظاهری این سیستم‌عامل، ارائه‌ی حالت تاریک است که روزبه‌روز به محبوبیت این مشخصه افزوده می‌شود و بسیاری از اپلیکیشن‌ها از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و اندروید Q هم قرار است این مشخصه را ارائه دهد.

یک کارشناس و متخصص باتری معتقد است که وجود حالت تاریک در یک برنامه کاربردی یا گوشی هوشمند، موجب صرفه‌جویی در مصرف باتری آن هندست می‌شود. زیرا پنل‌های اولد در گوشی‌های امروزی به خودی خود، مصرف باتری کمتری در مقایسه با پنل‌های معمولی دارند و اگر حالت تاریک نیز در این گوشی‌ها اضافه شود، صرفه‌جویی زیادی در مصرف باتری به عمل خواهد آمد.

به عنوان مثال، در حالت تاریک نقاط روشن کمتری در نمایشگر وجود دارند که همین موضوع باعث می‌شود تا باتری برای روشن نگه‌داشتن این نقاط تحت‌ فشار نباشد و انرژی کمتری برای این موضوع صرف کند. در حال حاضر حالت تاریک (Dark Mode) در سیستم‌عامل مک اپل موجود است و پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت برای آیفون‌ها و آیپدها نیز معرفی و عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حالت تاریک iOS 13 را دوست داشته باشید؟ من؟ بله!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A.m.a

بنده هم بله!

Dr.Nazer

سلام دوستان. یه سوال داشتم. من در حال حاضر گوشی S8 سامسونگ رو دارم اما میخوام با اپل تعویضش کنم. (پیشنهاد گوشی دیگه ای ندین اگه نظری دارین بگین فقط!) به‌نظرتون ارزش داره که 15 میلیون داد برای یه iPhone X 6، یا برم سمت iPhone 8؟ چون خودم هم Touch ID و دکمه هوم و اون رنگ Gold آیفون ۸ رو بیشتر میپسندم و از طرفی با فرق اندک کیفیت دوربین و همون پردازنده آیفون 10، قیمت مناسب‌تری داره‌. حالا قضاوت با شما…

Dr.Nazer

منظورم iPhone X 64 گیگ هست

HiKa

دوست عزیز توی بخش کامنت ها، جای مناسبی برای مشاوره گرفتن نیست.
اما در کل، شما خودتون جواب خودتون رو دادید. این بحث سلیقه هست.
در خوب بودن آیفون تن شکی نیست و قابلیت های خودش رو داره (مثل صفحه اولد کم حاشیه و دوربین دوم تله) و میشه به راحتی اگر مشکل مالی نداشته باشید تن رو انتخاب کنید.
اما اگر از لحاظ مالی یکم واستون سخته میتونید همون آیفون 8 رو انتخاب کنید.

Milad7

به نظر من آیفون ایت و ایکس با توجه به قیمت و امکاناتی که دارن ارزش خرید ندارن‌.اگر بتونی ایکس اس بخری بهتره 👍

Dr.Nazer

داداش ما تو همون X موندیم XS پیشکش😐😂

Milad7

چه عجب اپل یه تنوعی به رابط کاربری داد 😐👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)