حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۳ و وان پلاس 3T رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر به یاد داشته باشید ۴ ماه پیش بود که آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۳ و وان پلاس 3T در بنچمارکی دیده شد. این بنچمارک ها امید ارایه آپدیت اندروید ۹ این دو پرچمدار ۳ سال پیش وان پلاس را برای کاربران آن ها زنده کرد و حالا می بینیم که آپدیت اندروید ۹ وان پلاس ۳ و وان پلاس 3T رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس

آپدیت اندروید ۹ وان پلاس

وان پلاس ۳ به همراه وان پلاس 3T آپدیت اندروید ۹ را دریافت کردند و این آپدیت دارای وصله امنیتی ماه آوریل است. ماه گذشته شاهد عرضه نسخه بتا اندروید پای برای گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T بودیم. امروز این شرکت چینی، نسخه پایدار اندروید 9.0 را برای کاربران این گوشی های هوشمند منتشر کرده است. این محصولات به OxygenOS 9.0.2 بروزرسانی می شوند.

همانطور که انتظار می رود، این آپدیت دارای رابط کاربری جدید اندروید پای است. در این آپدیت شاهد چندین ویژگی جذاب مانند امکان شخصی سازی حالت Do Not Disturb، پشتیبانی از Google Duo در بخش تماس ها و پشتیبانی از گوگل لنز در اپلیکیشن دوربین هستیم.

این آپدیت اندروید ۹ وان پلاس باگ های گذشته این دو گوشی هوشمند را رفع کرده و همچنین عملکرد آن ها را بهبود می دهد. این آپدیت جدید پچ امنیتی ماه آوریل را به گوشی های وان پلاس ۳ و وان پلاس 3T اضافه می کند. در این بروزرسانی شاهد حضور حالت Gaming Mode 3.0 نیز هستیم.

امروز این آپدیت به صورت OTA و در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار می گیرد. در روزها و هفته های آینده، افراد بیشتری قادر به نصب اندروید پای روی محصول خود خواهند بود. در صورتی که این بروزرسانی دارای باگ های زیادی باشد، احتمال توقف عرضه آن توسط وان پلاس وجود دارد.

در حالی که عرضه این سیستم عامل برای گوشی های وان پلاس ۳ و 3T دیر انجام می شود، باید به این نکته اشاره کرد که اندروید پای سومین نسخه اصلی اندروید برای این محصولات است.

این گوشی های هوشمند در زمان عرضه اولیه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۶ بودند. در سال های گذشته وان پلاس برای آن ها بروزرسانی اندروید ۷ و ۸ را عرضه کرده بود. در حالی که وان پلاس 3 به پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده، قدرت نسخه 3T آن را چیپست اسنپدراگون 821 تامین می کند.

نظر شما درباره این بدعت وان پلاس برای ارایه سه آپدیت اساسی سیستم عامل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

ایول ۳ سال آپدیت اندروید

در حالی که خود گوگل ۲ سال آپدیت میکنه
با اندروید ۶ اومدن ۹ هم گرفتن
در حالی که شرکتی مثل HTC هنوز u12 پلاس رو آپدیت نکرده به اندروید ۹

امیدوارم آپدیت اندروید همه شرکتها ۳ ساله بشه

این وسط هم سلامی بکنیم به mi a1 که اندروید Q رو هم میگیره

afsoongaregisoo

سه سال آپدیت مشتری مداری نمره ۲۰ وان پلاس

zanyar

۴ سال.

Pouya

دمش گرم👌

Milad7

واقعا برای 3T هم اپدیت داده؟ 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)