حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هتل‌های پنج ستاره مشهد را بیشتر بشناسید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هتل‌های پنج ستاره مشهد هتل‌هایی با امکانات بالا هستند که اغلب‌شان نیز به حرم نزدیکند. از آنجایی که تعداد هتل‌های مشهد خیلی زیاد است و تنوعشان بسیار بالا، بهتر است پیش از رزرو هتل تحقیق کنید. اگر دنبال هتل پنج ستاره در مشهد هستید با ما همراه باشید. در این مطلب درباره چند هتل پنج ستاره در مشهد صحبت کرده‌ایم.

هتل قصرالضیافه مشهد

 

هتل‌های مشهد علاوه بر امکانات و خدمات بر سر نزدیکی به حرم نیز با هم رقابت دارند. بیشتر مسافران مشهد برای زیارت راهی این شهر شده‌اند و ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که به حرم نزدیک‌ترند و هرچه نزدیک‌تر، بهتر. هتل قصرالضیافه مشهد از این نظر در موقعیت منحصربه فردی است. در واقع بخشی از این هتل در حرم قرار دارد. این هتل در بخش شرقی حرم و در قسمت ورودی صحن هدایت واقع شده است و با پنج دقیقه پیاده‌روی از آن به حرم می‌رسید.

علاوه بر نزدیک بودن به حرم، هتل قصرالضیافه از لحاظ امکانات نیز یکی از بهترین هتل‌های مشهد است. امکانات این هتل چنان  که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود در سطح بالایی است. صبحانه هتل قصرالضیافه هم از لحاظ تنوع و هم از لحاظ کیفیت در سطح خوبی است. کیفیت غذاهای رستوران هتل نیز بالاست. حواستان باشد که اگر قصد اقامت در این هتل را دارید باید شناسنامه همه مسافران را همراه داشته باشید.

سوئیت یک خوابه دو تخته فدک ارزان‌ترین واحد اقامتی هتل قصرالضیافه مشهد است. برای رزرو این سوئیت باید ۴۹۰ هزار تومان

بپردازید. سوییت دو خوابه چهار تخته رویال شمس، گران‌ترین واحد اقامتی این هتل است. هزینه رزرو این سوئیت ۱ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان است.

 

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد ، آخرین هتلی است که در این مطلب درباره‌اش صحبت می‌کنیم. این هتل پنج ستاره مثل بسیاری از دیگر هتل‌های خوب مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل بین‌المللی قصر، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با امکانات و نظافت رضایت‌بخش دارد. از لحاظ کیفیت صبحانه و غذا نیز این هتل توانسته نظر مثبت مسافرانش را جلب کند.  در هتل بین‌المللی قصر امکانات تفریحی و ورزشی نیز به راه است. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر، سونا و سالن ورزشی‌اش اشاره کرد. هتل بین‌المللی قصر سرویس رایگان فرودگاه به هتل نیز دارد. برای استفاده از سرویس رایگان از فرودگاه به هتل باید هنگام رزرو اطلاعات روازتان را در بخش درخواست‌های ویژه ثبت کنید.

هزینه رزرو اتاق یک تخته در هتل بین‌المللی قصر ۳۳۰ هزار تومان است. سوئیت یک خوابه دو تخته پرزیدنت رویال گران‌ترین

واحد اقامتی هتل بین‌المللی قصر مشهد است. برای رزرو این سوئیت باید ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان پرداخت کنید. 

هتل الماس ۲ مشهد

الماس ۲ یکی دیگر از بهترین هتل‌های مشهد است که در خیابان امام رضا و در فاصله کمی از حرم قرار دارد. این هتل پنج ستاره هتلی نسبتا نوساز محسوب می‌شود و در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل الماس ۲ یکی ازهتل‌های مجلل و لوکس مشهد است که امکانات بالایی دارد و امکانات تفریحی‌اش نیز متنوع هستند. روف گاردن، رستوران گردان، مجموعه آبی مخصوص کودکان و بزرگسالان، مرکز خرید و سالن ماساژ دارد. صبحانه هتل الماس ۲ نیز تنوع و کیفیت بالایی دارد. هم‌چنین رستوران و کافی‌شاپ از دیگر ویژگی‌های مثبت این هتل هستند.

هتل الماس ۲ مشهد اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد. هزینه رزرو اتاق یک تخته در این هتل ۳۹۴ هزار تومان است. سوئیت دو تخته پرزیدنت به سبک ایران باستان گران‌ترین واحد اقامتی این هتل است. رزرو این سوئیت علاوه بر صبحانه با ناهار و شام (منوی انتخابی) نیز همراه است.  برای رزرو این سوئیت باید ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بپردازید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)