حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ۱ میلیون وان پلاس ۷ در ۵ روز در بازار چین

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | وان‌پلاس

طبق گزارش یکی از منابع توییتری معتبر نشان می‌دهند که بیش از یک میلیون دستگاه وان پلاس ۷ در کشور چین پیش‌فروش شده است. پیش‌فروش این خانواده پرچمدار ۲۰۱۹ وان پلاس فقط در وب‌سایت وان پلاس و JD.com صورت می‌گیرد. فروش ۱ میلیون وان پلاس ۷ در ۵ روز در بازار چین رقم جذابی است که در ادامه درباره این موفقیت وان پلاس صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

به گزارش خبرگزارس چینی My Drivers، بیش از 820 هزار دستگاه در سایت JD.com و بیش از ۲۲۰ هزار عدد از گوشی‌ وان پلاس در وب‌سایت این شرکت پیش‌فروش شده است. براساس این گزارش، می‌توان نتیجه گرفت که حدود ۱.۰۵ میلیون عدد از پرچمدار جدید وان پلاس در کشور چین به فروش رسیده است.

این آمار و ارقام فقط طی پنج روز به ثبت رسیده‌اند. یکی از نکات جالب و قابل توجه این موضوع، تقاضای صاحبان گوشی‌های گلکسی اس 10 برای خرید پرچمدار جدید وان پلاس است. برخی از کاربران گلکسی اس 10 سامسونگ، تلفن‌های خود را به فروش رسانده تا دستگاه جدید وان پلاس 7 را خریداری کنند. البته خب این که این تعداد چقدر است هم مهم بوده که درباره آن صحبت نشده است.

این تلفن هوشمند دارای نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1440 در 3120 است. علاوه‌بر رزولوشن عالی این دستگاه، نرخ رفرش نمایشگر نیز 90 هرتز بوده و همین موضوع باعث روان‌تر شدن عناصر گرافیکی موجود در تصویر می‌شود. اکثر نمایشگرهای تلفن‌های امروزی از نرخ رفرش 60 هرتز بهره می‌برند. در قسمت پردازنده هم چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 با سه پیکر‌بندی حافظه‌ای متفاوت قرار گرفته است. این گوشی در سه نسخه مختلف با رم 6، 8 و 12 گیگابایتی عرضه شده و حافظه‌داخلی نیز به ترتیب در اندازه‌های 128 و 256 گیگابایتی برای رم 8 و 12 مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

قیمت وان پلاس ۷ نیز بسته به نسخه‌های متفاوت آن تغییر می‌کند. نسخه 6 گیگابایتی با قیمت 3999 یوآن چین، نسخه 8 گیگابایتی با قیمت 4499 یوآن و نسخه 12 گیگابایتی دستگاه با قیمت 4999 یوآن روانه بازار شده است.

این گوشی در کشور آمریکا به‌طور اختصاصی توسط اپراتور T-Mobile به فروش می‌رسد. نسخه موجود در بازار آمریکا با یک رم 8 گیگی و حافظه‌داخلی 256 گیگابایتی در دسترس آمریکایی‌ها قرار گرفته است. قیمت هندست مذکور در این بازار، معادل 700 دلار است که این رقم برای یک گوشی چینی، مبلغ نسبتا گرانی به‌نظر می‌رسد.

هم‌چنین، نسخه 6 گیگابایتی وان پلاس 7 در بازار آمریکا فقط با رنگ خاکستری آینه‌ای و مدل 8 گیگابایتی با دو رنگ آبی آسمانی و خاکستری و قیمت 669 دلار قابل سفارش است.

وان پلاس ۷ اولین موبایلی است که از حافظه UFS 3.0 بهره می‌برد. این نسخه از حافظه‌داخلی، سبب عملکرد سریع تلفن و مصرف کم باتری توسط حافظه می‌شود. پردازنده‌های جدید نیز با این نوع از حافظه‌ها سازگاری بیشتری دارند.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

خدا بیشترش کنه😁😁😁😁

afsoongaregisoo

ترکونده

mehrdad_ma

۷۰۰ دلار برای یه گوشی چینی زیاده !!!
۱۳۰۰ دلار برای هواوی کمه اونم چینیه هااا
چینیه ولی جز بهترینها هست

جالبه گلکسی های چین نسخه استپ هستن اونا چرا فروختن 😁

Milad7

بر اساس اعلام روابط عمومی اتاق اصناف ایران به نقل از ابراهیم درستی معاون وزیر در اتاق اصناف ایران
امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی، کما فی السابق فراهم گردید

درجلسه ای که به همین منظور امروز (۹۸/۰۲/۳۰) به ریاست دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور و با حضور مهندس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل گردید، پس از تبادل نظر و رفع ابهامات موجود، مقرر شد سایت ثبت گوشی مسافری همچون گذشته فعال و امکان ثبت و رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کما فی السابق (۹۷/۱۲/۷) فراهم گردد. مسافرین محترم همچون گذشته میتوانند با کدملی خود نسبت به ثبت یک گوشی تلفن همراه اقدام نمایند.
با تقدیر ویژه از وزیر کشور و معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت افزود: باهمکاری و نگاه مثبت این عزیزان توانستیم این موضوع را مرتفع سازیم از هرگونه التهاب احتمالی در بازار جلوگیری به عمل آوریم.

🔸پیش از این آخرین مهلت ثبت و رجیستری گوشی مسافری ۹۸/۰۲/۳۱ اعلام گردیده بود.

nima.1987

یه عده مغازه دار فرصت طلب خودشونو آماده کرده بودن واسه بالا بردن قیمتا

afsoongaregisoo

چه سود قیمت ها کشیده بالا و پایین هم نمیاد به این راحتی ها .دلار به ۱۴ رسید اما افسوس .

Shiral

خدایا این خوشی‌ها رو از ما نگیر 😂😂😂
یکی نیست بگه بابا ترامپ دشمن شماست نه مردم 😁😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)