حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارت حافظه ۱ ترابایتی سن‌دیسک با قیمت ۴۵۰ دلار به بازار آمد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

صنعت موبایل در حال پیشرفتی باورنکردنی است. اولین گوشی یک ترابایتی جهان را سال گذشته سامسونگ به بازار عرضه کرد. گلکسی نوت 9 با 512 گیگابایت حافظه داخلی و امکان پشتیبانی از کارت حافظه 512 گیگابایتی، پنجره تازه‌ای از فضای ذخیره سازی را به روی مشتریان گوشی‌های تلفن همراه گشود. کارت حافظه ۱ ترابایتی سن‌دیسک با قیمت ۴۵۰ دلار به بازار آمد و در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

کارت حافظه جانبی جدید SD 7.1

کارت حافظه جانبی جدید SD 7.1

پس از آن سامسونگ باز هم پیشرو بود و چند ماه پیش گلکسی S10  پلاس و نسخه 5G آن را با حافظه داخلی یک ترابایتی به بازار عرضه کرد. حال به نظر می‌رسد تدریجا باید منتظر نخستین گوشی جهان با حافظه 2 ترابایتی باشیم چرا که SanDisk نخستین کارت حافظه یک ترابایتی Micro SD جهان را به بازار عرضه کرده است.

شرکت SanDisk سریع‌ترین تراشه 1 ترابایتی UHS-I microSD را چند ماه پیش به تولید رسانده و اکنون آن را به صورت رسمی و با قیمتی پایین‌تر از رقم اعلامی قبلی به بازار عرضه کرده است.

در حالی که پیش از این اعلام شده بود SanDisk این میکرو SD را با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رساند، اما اکنون برچسب قیمتی 450 دلاری روی آن خورده است اما باز هم گران به نظر می‌رسد چرا که با نسخه‌های 512 گیگابایتی حدود 250 دلار تفاوت قیمت دارد!

در کارت‌های حافظه، سرعت به اندازه ظرفیت دارای اهمیت است و Micro SD جدید سن دیسک دارای سرعت خواندن 160 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 90 مگابایت در ثانیه است. همچنین این کارت حافظه امکان ضبط ویدیوهای Full HD و 4K Ultra HD را داراست.

نظر شما درباره کارت حافظه ۱ ترابایتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

هم قیمت گوشی جدید سونی😑😑😑😑😑

amer

سرعتش عالیه و مشخصات ساپورت از انواع فرمت های ویدیویی خصوصا4Kعالیه.سازنده اش هم که نیاز به تعریف نداره
فقط قیمتش خیلی گرونه.البته برای ما ایرانی ها.

Milad7

ماشالا قیمت 😅

Mahdi.L

واقعا این حجم از مموری خیال آدمو برای چندین سال تو گوشی راحت میکنه
منتها در ایران با قیمت های فعلی حداقل چیزی بین ۵تا ۶میلیون آب میخوره که تقریبا کسی حاضر به همچین هزینه ای برای مموری کارت نیست

Star

من یکدونه این مارک خریدم زود خراب شد شاید شانس من خوب نبوده ولی حافظه 1 واقعا زیاده و فکر نکنم فعلا نیاز باشه و قیمت هم که الا ماشالا…زیاده.

nima.1987

شانس شما خوب نبوده
من یه 32 گیگش رو دو سالو نیمه دارم عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)