حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو در مقابل خم شدن، خراشیدگی و آتش

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، وان‌پلاس

امروز در ترنجی با هم تست مقاومت دوربین پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو را دیدیم. این تست یک ویدیو سفارشی از سوی خود وان پلاس ۷ پرو بود اما حالا وقت آن است که با هم تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو در مقابل خم شدن، خراشیدگی و آتش را ببینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست جری را با هم ببینیم.

تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس برای وان پلاس ۷ پرو برنامه های زیادی دارد و مطمئنا دوست ندارد که در تست بسیار مهم مقاومت دستگاه، سرافکنده شود. وان پلاس ۷ پرو با مقاومت کلی مانند همه پرچمدارهای مطرح بازار از این تست سربلند بیرون می آید.

تست خم شدن OnePlus 7 Pro سربلندکننده برای این دستگاه به پایان می رسد. تست شعله نمایشگر دو لبه خمیده OLED با رفرش‌ریت ۹۰ هرتز آن بسیار جالب است و نمایشگر پس از مدت قابل توجهی، خود را بازیابی می کند. تست خراشیدگی وان پلاس پلاس ۷ پرو نیز همانند اکثر دیگر دستگاه هاست، اینکه در سطح بُرندگی ۶ و ۷ آغاز به خراشیدن نمایشگر می کند، بدنه آلومینیومی است و قاب پشتی نیز در مقابل تیغ کاتر مقاوم است.

دوربین سلفی پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو یک نکته جالب دارد و آن اینکه اگر دستگاه در حالت دوربین باز از دست شما بیفتد، دوربین بر اساس اطلاعات ژیروسکوپ و شتاب‌سنج سقوط را شناسایی کرده و دوربین سلفی را پیش از اصابت به زمین می بندد!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید مقاومت وان پلاس ۷ پرو مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

عالیه 👍

afsoongaregisoo

عالی بود

vahid abedi

بدون شرح هستش

فوق العاده

_V_

چه میکنه پنل سام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)