حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اینترنت ثابت افزایش پیدا کرد

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

افزایش قیمت بسته های اینترنت ثابت طی هفته‌های گذشته اعتراض بسیاری از مشترکان را به همراه داشته است، اما رگولاتوری اعلام کرد از سوی اپراتورها هیچ‌گونه گران‌فروشی رخ نداده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پایین ترن سرعت اینترنت جهان

پایین ترن سرعت اینترنت جهان

طی هفته‌های گذشته قیمت بسته های اینترنت ثابت توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ثابت با افزایش همراه بوده است؛ برای مثال اگر مشترکان در گذشته بسته اینترنتی با سرعت 4 مگابیت و با حجم 80 گیگ منصفانه را با قیمت 43 هزار تومان به صورت ماهانه خریداری می‌کردند، در حال حاضر برای همین بسته اینترنتی می‌بایست مبلغی حدود 55 هزار تومان پرداخت کنند.

پس از بررسی‌های متعدد مشخص شد این شرکت‌ها بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات قیمت بسته های اینترنت ثابت خود را افزایش دادند. چنین اقدامی اعتراض مشتریان را به همراه داشت؛ زیرا مدتی قبل حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد برای افزایش قیمت اینترنت موبایل و اینترنت ثابت در سال 98 هیچ برنامه‌ای وجود ندارد.

جزییات افزایش قیمت بسته های اینترنت ثابت

وحید مختاری، مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این خصوص عنوان کرد افزایش قیمت بسته های اینترنت ثابت گران‌فروشی نیست و پس از بررسی‌هایی که انجام دادیم گزارش‌ها گران‌فروشی شرکت‌های اینترنتی را تایید نمی‌کنند. وی افزود سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارای وظایف متعددی است که یکی از این وظایف نظارت بر تمامی موافقت‌نامه‌ها و مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در زمینه نرخ‌ها و تعرفه‌های خدمات است. وی تاکید کرد برخی از تعرفه‌هایی که توسط سرویس‌دهندگان ارائه می‌شود، حداقل و حداکثر تعرفه‌های تعیین شده در مصوبه‌ها است و اپراتورها می‌توانند در بازه قیمتی حداکثر و حداقل، نرخ سرویس‌های خود را تعیین کنند.

بسته اینترنت موبایل

بسته اینترنت موبایل

مختاری در ادامه بیان کرد قیمت بسته های اینترنت ثابت به میزان فضای رقابتی و بازار عرضه و تقاضا بستگی دارد. وی افزود در این فضا برخی از اپراتورها دامپینگ انجام می‌دهند و قیمت‌هایی کمتر از نرخ تعیین شده در نظر می‌گیرند که چنین موضوعی فضای ضد رقابتی ایجاد می‌کند، اما تاکنون گزارشی در ارتباط با گران‌فروشی دریافت نکرده‌ایم. وی تاکید کرد مشترکان با استفاده از سامانه 195 می‌توانند تخلفات اپراتورها را گزارش دهند. از این رو اگر مشترکی بر این باور است که اپراتوری بسته اینترنتی را با قیمت بیشتری از تعرفه 266 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطاتی به وی ارائه می‌کند، می‌تواند موضوع را به 195 اطلاع دهد تا شکایت وی بررسی و با اپراتور متخلف برخورد شود.

اپراتورها گران‌فروشی نکرده‌اند

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد در خصوص گران‌فروشی اپراتورهای اینترنت ثابت به مستنداتی دست پیدا نکرده‌ایم و بیشتر شاهد ارائه گزارشی‌هایی مبنی بر ارزان‌فروشی بوده‌ایم. وی افزود در حال حاضر هزینه‌های اپراتورها با توجه به شرایط فعلی اقتصادی افزایش پیدا کرده و احتمال افزایش قیمت بسته های اینترنت ثابت وجود دارد، اما چنین افزایش قیمت‌هایی بر اساس بازه قیمتی حداقل و حداکثر تعرفه‌های اعمال می‌شود. وی تاکید کرد اکثر اپراتورها کف تعرفه را رعایت می‌کنند و تاکنون شاهد عدم رعایت سقف تعرفه نبوده‌ایم و اگر چنین اقدامی از سوی آن‌ها انجام شود، ظرف مدت 24 ساعت با آن‌ها برخورد خواهد شد. هر چند احتمال دارد کاربران تصور کنند که قیمت بسته های اینترنت ثابت افزایش پیدا کرده است، اما از نگاه رگولاتوری گران‌فروشی انجام نشده و فقط طبق مصوبه نرخ‌ها تغییر کرده است.

اعتراض مشترکان به تمام شدن سریع بسته های اینترنت

مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اینکه کاربران نسبت به تمام شدن سریع بسته‌های اینترنت معترض هستد، عنوان کرد:

میزان خطای سیستمی در خصوص تمام شدن سریع بسته‌های اینترنتی بسیار پایین است و احتمال دارد سیستم اپراتور در مسیر دانلود و آپلود خطایی دریافت کند، اما این موضوع به معنای کم‌فروشی تعزیراتی و تقلب نیست و اگر مورد عمدی در کار بود، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود، ولی بررسی‌ها نشان داده که کم‌فروشی و یا گران‌فروشی سازمان‌یافته و ساختاریافته برای این موضوع دریافت نشده است. مواردی در حوزه تعرفه نیم‌بهای شبکه ملی اطلاعات بود که مقرر شد به دلایل فنی، قیمت‌ها به‌روز شود و اپراتور تعرفه را نیم‌بها شارژ کنند. در این زمینه به برخی اپراتورها اخطار داده شد و آنها مجبور به اصلاح قیمت‌گذاری شدند.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

هیچ کس هم توان نق کردن نداره .
مردم ( حتی خودم ) بی خای.ه تره از اونیم که هرکسی فکرشو بکنه

چیزی برای از دست دادن نداریم مرگ از سگ مرگی بهتره
امیدوارم آمریکا حمله کنه و نسل های آینده رو از شر این ح.کومت فاشیستی کمونیستی دیکتاتوری نجات بده

afsoongaregisoo

ببند دیگه در گاله رو .عرضه نداری کاری کنی دعا میکنی اجنبی بیاد نسل ها رو نابود کنه؟ من کاری به آخوند و نظام ندارم اما اگر آمریکا یا هر کشوری دیگه حمله کنه به کشورم با این که دخترم بازم اسلحه برمیدارم و دفاع میکنم از کشورم .تو یه بزدل احمق هستی .من تو رو خوب میشناسم هم وضع مالی بسیار خوبی داری که این قیمت ها واست مهم نیست .تو یه جدایی طلب هست .اینو هم تا شما باشید این کشور وضعش همینه .تو درد مردم رو میفهمی ؟ تو فقر رو میفهمی ؟ برو واسه یکی لالایی بخون که خوابش بیاد 😂وضعیت اقتصادی خرابه همه چیز گران شده هیشکی شک نداره مردم عادی تو فشار هستن اما دیگه آنقدر بزدل و بی غیرت نشدیم که اجنبی بخواد نسلمون رو نابود کنه .تو نه از مردمی نه ایرانی هستی نه غیرت داری نه وطن پرستی .تو فقط یه جدایی طلب هستی همین و بس

look87

اجنبی کیه؟
اجنبی چیکار میکنه؟
منظور از نسل واقعا چیه؟
غیرت چه جاهایی کاربرد داره؟

afsoongaregisoo

اجنبی خارجی ها هستن .اجنبی دخالت می‌کنه .غیرت خیلی جاها کاربرد داره میخاد داشته باشی که درکش کنی .نسل هم ملیون ها کشته این جنگ احتمالی هست .من که میدونم آمریکا جرات نداره به ایران حمله کنه در کل گفتم که یه ایرانی در مواجهه با چنین روزی باید چیکار کنه .امثال مهرداد ماهیانه پنج شش ملیون تومان درآمد دارن بهترین ماشین و زندگی و رفاه دارن و تنها یه هدف دارن اونم جدایی .من این چیزا رو بهش گفتم چون شناختی ازش دارم .

mehrdad_ma

اونایی که تو شناسنامه هاشون زده متولد نجف عراق کربلا و…… اینها عرب هستن و عرب زاده
یا روسی هستن ( لاریجانی )

غیرت وقتی نابود شد که پرچم عراق رو تو ایران برافراشته کردن اونم تو تهران ( چیزی که آرزوی صدام حسین بود )
غیرت وقتی نابود شد که آخوند میاد میگه شبهه نظامیان حشد الشعبی سفر مجردی اومدن ایران از زنان ایرانی درخواست صیغه شدن برای این نیروها کرد .
غیرت وقتی نابود شد که یه زن از سطل آشغال کنار صندوق صدقه غذا برمیداره

غیرت وقتی نابود شد که روزنامه گاردین تیتر بزرگ زد سفر زیارتی سک.سی
غیرت وقتی نابود شد عراقی ها کلی پول انداختن رو زمین و میگن با این پولها زنان ایرانی رو ترتیب میدن .
غیرت وقتی نابود شد که قاری قران م.تجاوز محاکمه نشد
غیرت وقتی نابود شد که پسر فرمانده س.پاه به ۴۱ زن تو یکی از شهرای سیستان بلوچستان تج.اوز کرد

و الان غیرتی نمانده که این افراد عصر حجری رو بیرون کرد چون بزرگترین سازمان تروریستی جهان ازشون حمایت میکنه .

mehrdad_ma

خوبه که منو میشناسی
اما در مورد اجنبی از رهبر تا عراقچی و لاریجانی و… اجنبی ( عراقی ) هستند .
اینکه وضع مالی من خوبه واقعاً نباید مردم فقیر تو خیابان رو ببینم و بگم چرا کشورم با داشتن این همه منابع وضع مردمش فلاکت باره .
وقتی همشهریان من نسل قبل از من مقابل صدام و مجاهدین مقاومت کردن و افتخار دومین شهر مقاوم رو دارن پس تو در گاله رو ببند .
کشوری که امام جمعه هاش میگن بی حجابی از اختلاص بدتره باید درش رو گل گرفت .
جنگ بشه قطعاً من یکی هم اسلحه دستم میگیرم و تا جایی که بتونم سپاهی بسیجی آخوند و…. رو میکشم کسانی که خونو مردمو مکیدن .
بله همزبان ها و همشهری های من بودن که انقلاب ۵۷ رو بایکوت کردن و گفتن سرتون کلاه گذاشتن هم زبانهای من بودن که توسط حمله شیمیایی شهید شدن و……
ارباب پوتینت هم دیشب تیر خلاص رو بر پیکر حکومت زد .
خوشحالم که محبوبیت ترامپ افزایش پیدا کرده و از همین الان برنده انتخابات دوره بعدی هست .

خود بنیان گذار انقلاب گفته گذشته گان حق تصمیم گیری برای آیندگان ندارن خودش میگه اگر فرض کنیم شاه آدم خوبی بود وقتی مردم نمیخواستنش باید بره و…….
در کشوری که اقتصاد مال خر است و تعریف آزادی اشاره به آلت ت.ناسلی امام هست وضعیت از این بهتر نمیشه .
صدا و سیما به مردم فرانسه میگه معترض به مردم ونزوئلا میگه شورشی
چه بخوای چه نخوای دوران دیکتاتوری داره تمام میشه و ولی امر مسلمین جهان هم سرنوشتش بهتر از صدام و قذافی یا دیکتاتوری رومانی نیست که اعدام صحرایی شد .
حالا این حکومت کنار نمیره حتی اگه خون تمام مردم ایران رو بریزن
پس بهترین گزینه با کمترین تلفات حمله نظامی آمریکا هست هرچند ناتو هم اخطار داده و اگه آمریکا جنگ کنه ناتو مجبوره آمریکا رو همیاری کنده .
ایران شده فاحشه خانه عربها آمار سایت های حکومتی میگه ۳۳ درصد زنان متاهل رابطه خارج از ازدواج دارن
مردم حلبی نشین شدن
دفاع از آخوند و رژیم خیانت به نسل های آینده هست .
برام مهم نیست کی منفی میده کی مثبت حقیقت همینه که هست کشوری که ۹ درصد منابع جهان رو داره غرق در فساده
فساد جنسی
فساد مالی
فساد اخلاقی
دزدی
خیانت
حق خوری
مال یتیم خوری
تجاوز به محارم ( به دادگاه مراجعه کن )

mehrdad_ma

اختلاس

afsoongaregisoo

خخخخ جملات پوپولیستی میزنی همین فقط .فعلا که امثال تو آنقدر کم بودن که فراخوان ها طومار پیچیده میشدید .امثال من همون چهل و دو ملیون نفری هستیم که رای دادیم .وقتی که کسی توی انتخابات شرکت نکرد اونوقت بیا اینجوری حرف بزن .ترامپ😂هم بشینه پای تلفن که ایرانی ها بهش زنگ بزنن.امریکا جرات حمله به ایران رو نداره هیچ وقت نداشته .حالا هی از چیز ترامپ بالا و پایین برو کلا خوش باش مهم نیستی تو و امثال تو 😂ما شاید خاک بخوریم روزی اما خاک نمیفروشیم .

کهکشان

خانم افسونگر بنده و امثال من موافق آمریکا نیستیم ! اما بنظر شما تحمل این اوضاع و گرانی ها تا کی امکان پذیره ؟ با آمریکا بجنگیم که از این طرف از گرسنگی بمیریم؟
از چی دفاع کنیم؟ از دلال ها ؟ از گران فروش ها ؟ که به ظلم خودشون ادامه بدن؟
اکثر کشورای دنیا دارن اینترنت رایگان به مردمشون میدن ولی تو ایران حتی به ایتترنت هم رحم نکردن ! برنج یه شبه از کیسه ای ۱۶۰ تومن رسید به ۳۸۰ تومن ! این درسته؟
شما اگه میخوای از ظالم دفاع کنی و روش غیرت داری مختاری ولی ما ذلت نمی پذیریم
هی هات من ذله

afsoongaregisoo

خو برید انقلاب کنید کی ناراحت هست آخه خخخ من نمیخاستم چیزی بگم چون اون آقا اسم ترامپ و آمریکا آورد اینجوری بهش گفتم .عرضه دارید عوض کنید ندارید هم سکوت کنید دلیل نمیشه چون گرانی هست این آقا از ترامپ و آمریکا حرف بزنه .حماقت ایشون آنقدر زیاد هست که یه نگاه به تاریخ کشور های که آمریکا بهش حمله کرده نمیکنه و عاقبتش رو نمی‌بینه .جدایی طلب هست .اون برنج و اون خوراک که تو میخوری منم میخورم اون گوشی که تو میخای بخری منم میخام بخرم اون اینترنت که تو استفاده میکنی منم میکنم فشار به همه میاد اما دیگه میخواهید کاری کنید خودتون رو کنید نه دیگه آمریکا آمریکا کنید .ترامپ و وزیر وزاش که همش توی ستاد های منافق های خونخوار هستن اینا درکی از جامعه ایران ندارن واسشون هم مهم نیست چه بر سر ایران میاد و چند ملیون نفر کشته میشن و عاقبت مردم چی میشه .دشمنی که حمله کرد باید در مقابلش دفاع کرد .این حرف منه

کهکشان

در اینکه آمریکا نمیتونه ناجی ما باشه شکی نیست

اما انتظار نداشته باشید اگه حمله کنه من بیام از ایران دفاع کنم ! ایران چیزی نداره که من براش ایستادگی کنم !ظلم و فساد و فقر که دفاع کردن نداره !

ضمنا کی جرات اعتراض داره؟ اعتراض کنی میگن منافقی سرکرده صهیونیستی با امریکایی با انگلیسی !

مجبوریم ساکت بمونیم و کم کم در خفقان از گرسنگی تلف شیم این همون آرمان های … بود

mehrdad_ma

دیروز خودشون خبر دادن ۹۳ درصد از کاغذهای خریداری شده با ارز نیمایی ناپدید شده !!!
خوب دوست عزیز اینها خودشون ارز نیمایی تحویل میگیرن و خرید میکنن و احتکار میکنن . من و شما که ارز نیمایی دریافت نکردیم .
شاه هم قبلا طرح میداد دستور میداد و… وقتی طرحش شکست میخورد یقه نخست وزیر و زیر دستانش رو میگرفت ( الان تفاوتی میبینید )
اینها فکر میکنن رییسی اگه بود الان اولین کشور جهان بودیم همون‌جوری که با آوردن احمدی نژاد این وعده رو دادن .

شما میگی موافق آمریکا نیستی نظرتون قابل احترامه
اما من چرا میگم آمریکا بیاد ؟:
ایران پر شده از نیروهای شبهه نظامی بیگانه حشد الشعبی فاطمیون و زینبیون و حزب‌الله بماند که پسر بن لادن هم تو ایران بود و عروسی کرد

یکی از امام جمعه ها گفت اگه مردم از انقلاب حمایت نکنن این نیروها میان از انقلاب دفاع میکنن عملا مردمو تهدید میکنن

یکی دیگه میگه ۳۵۰ هزار شهید دادیم باید ۳۵۰ هزار نفرو بکشیم تا بریم
و…….
خب وقتی میخوان مردمو سلاخی کنن مردم هم مسلح نیستن باید نیرویی باشه که از مردم دفاع کنه
آمریکا هم دنبال منافع خودشه شما فکر کنید اگه همین پولها که خرج ترور در نقطه به نقطه جهان میشه رو آمریکا ببره دیگه منافعش تامین میشه و مردم کشور و کل خاورمیانه و کل جهان هم در آرامش قرار میگیره
یه مشت مفت خور که فقط رساله مینویسن و هیچ سواد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی ندارن ادعای حکومت بر جهان دارن .
پولی که حق مردمه از منابع این کشور به دست میاد رو خرج گروهای تروریستی میکنه
معلومه که مردم تو فقر و فساد میمانن

یه عده هم حاضرن از ظالمان در حق مردم دفاع کنن چون خودشون و خانوادشون از همون منابع خرج میکنن
خورد رییس جمهور گفت از ۳۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه کشور فقط ۱۵۰ هزار میلیارد دست دولته اون ۲۰۰ هزار میلیارد کجا خرج میشه ؟
این حکومته که ۴۰ ساله مرگ بر کل دنیا میفرسته حالا سایه مرگ بر خودش و مردمش حاکم شده
شاید بگن تقصیر مردمه به فروشگاه ها هجوم میارن باعث گرانی هستند نه اصلا قیمت ها رو کارخانه ها و وارد کنندگان کالا بالا میبرن
با نخریدن مردم هیچی عوض نمیشه مثل نعمت زاده به مردمی که کمپین نخریدن خودرو زدن گفت خائن و ضد انقلاب

Pouya

کمونیستی؟؟؟؟؟
عزیز کمونیست جامعه ی بدون طبقست
اشتب میزنی😑

mehrdad_ma

کسی از طبقه کمونیست نگفته
اما کمونیست ها میگن کمونیست هم مثل اسلام واقعی اجرا نشده هنوز
تمام حنبش های کمونیستی به دیکتاتوری ختم شده استالین مائو پول پوت باعث مرگ میلیونها انسان شدن
عقاید مارکس بیشتر عقده شخصی هستند

وقتی کل کشور بشن نیروی کار و یه عده بشن نیروی ناظر ناخواسته طبقه کارگر و حاکم ایجاد میشه .
وقتی تمام زحمات کارگران در اختیار طبقه حاکم قرار بگیره و درآمد مردم با هر میزان کار یکی باشه معلومه روح و انسانیت و امید نابود میشه ( خودکشی کارگران شرکت فاکس کان رو مطالعه کنید )

من نگفتم کمونیست طبقه داره ولی تمام جوامع کمونیستی طبقه بندی شدن به طبقه کارگر و حکومت دیکتاوری

اتفاقا حکومتهای کمونیستی به جمهوری اسلامی خیلی شبیه هستند

در این مورد باید مطالعه کرد و منابع آورد
و اتفاقاً بعد از مدتها نقد کمونیست یکی از بزرگانشون که گروهی ۱۰ هزار نفره داره گفت هنوز کشور کمونیستی واقعی ایجاد نشده !!!!! و برای رسیدن به کومون باید کل طبقه کارگر جهان علیه حکومت ها بجنگن و…….هرچند جدیدا اینام پیشرفت کردن کمونیست لیبرال اختراع کردن
دقیقاً همون ادعایی که مسلمانان دارن؛ اسلام واقعی هنوز ایجاد نشد و با ظهور اسلام واقعی و برابری ایجاد میشه .

Farcry

afsoongaregisoo تو مثل اینکه حالت خوب نیستا.نکه برای راهپیمایی 22 بهمن جمعیت میلیونی میاد.به این همه تبلیفات و پول خرج کردن هر سال جمعیت کم تر میشه.مطمئن باش اگر توی این یکی دوسال سال انقلاب هم نشه توی چند سال بعد حتما اتفاق میفته چون دیدگاه های نظام درمورد ولایت و سیاست خارجی و …. خیلی وقته پوسیده و ازبین رفته.

afsoongaregisoo

من حالم خوب نیست 😂تو که حالت خوبه و میگی جمعیت بیست و دوم بهمن و امثال اون کمرنگ شده پس شماها کجایید ؟ من که ندیدمتون 😂صد ها فراخوان کجا بودید خو

Milad7

برای قرار دادهای 1 ساله که تغییر ایجاد نمیشه؟؟؟

mehrdad_ma

فعلا تغییرات اعمال نشده ولی بعد میدونم دستکاری نکنن چون کل سیستم عوض میشه
مثل بسته های یک ساله همراه اول که جایگزینشو دادن و……
بله متاسفانه همین ساندیس خورها با it ساخت کفار به جنگ علیه سازندگان اینترنت و ابزارهای ارتباطی رفتن . نمایندگان مجلس آیفون رو تحریم کردن ولی با آیفون تویت میزنن .
اوج احمق بودن این بشر رو زمانی فهمیدم که روحانی پیام تبریک سال نو فرستاد ریپلی زده بود ۸۰ میلیون ضرب در ۱۰ میشه ۸۰۰ میلیون تومان رو کمک فقرا میکردی فکر کرده روحانی ۸۰۰ میلیون چک کشیده که به مردم sms بده .
و تو یکی از پیامهاش میگه همه رو لوله کردیم آره پدرش سپاهیه خدا می‌دونه با ماشین از روی جنازه چند جوان ایرانی عبور کرده و….. و در آخر میگه عرضه ندارید سکوت کنید اوج آزادی بیان هستند این عرازش

Milad7

ای بابا این ساندیس خور چی میگه این وسط… لعنتی ها به سایت it هم رخنه کردن

_V_

بعضی وقتا باس صبر کرد
تا بشه حرف زد
بعضی وقتا هشت سال
بعد اینکه ریختن اشکا
بعد اینکه ریختن گاز اشک آور
بعد اینکه ریختن پشمات
سه هزار میلیارد چند تا صفر دارد؟
هر کی یه تیکه میکنه میره
هر کی بکنه زیرنگه دیگه

میکنه پسر از پدر، دختر از پسر
حالا یه سر هم بزن به سطح شهر
ببین دستکم از هر سه تن
دو تا فکر رفتنن، یکی فکر موندنه
که اونم عشق پول داره یا پولداره
گردن دولت ننداز
خواستی جمع کن برو غربت الان
شاید رسید نوبت قرعت فردا پسفردا
اما……..

Quf_jib

silver30

افسونگر یکم بیشتر مطالعه کن.ادای مظلومارو در نیار که انگار غمخوار مردمی.جوری ریدید تو مملکت که از کره ماه قشنگ معلومه

HOSEIN

من ۱۰گیگ میگیرم اما به دو هفته نکیشده تموم میشه دانلود ک اصلا ندارم اینستا هم که تقریبا کم میرم

mehrdad_ma

ده گیگ ۳ گیگ ترافیک بین المللی هست

در واقع ۳ گیگ بهت میدن به اسم ۱۰ گیگ

من که هیچ سایت داخلی برای دانلود برنامه و فیلم و سریال پیدا نکردم
فقط سایت های خبری و چندتا سایت دانشگاهی و جماران و …. دانلود هستن حتی اون خبرنگاران جوان هم برنامه معرفی میکنه دانلودش از سرور خارجی هست
مارکت ها بازار مایکت پارس هاب چارخونه و…… هم ترافیکشون بین المللی حساب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)