حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشاره به دوربین چهارگانه آنر ۲۰ در پوسترهای جدید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

جدیدترین پوسترهای گوشی آنر ۲۰ هواوی منتشر شد. در این پوسترها به وجود دوربین اصلی چهارگانه در گوشی هواوی آنر ۲۰ (Huawei Honor 20) اشاره شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تا رونمایی دو گوشی هواوی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو تنها چند روز زمان باقی مانده است. قرار است هواوی، یک هفته بعد از رونمایی پرچمداران وان پلاس، به وسیله برگزاری رویدادی در شهر لندن، دو گوشی جدید برند Honor را رونمایی کند. پیش‌تر و به لطف افشای مشخصات دوربین هواوی آنر 20 پرو پیش از رونمایی به دوربین محور بودن مدل پرو گوشی های خانواده Honor 20 پی برده بودیم. حال انتشار پوسترهای تبلیغاتی جدید آنر 20 هواوی نشان می‌دهد مدل پایه نیز در بخش دوربین دست کمی از مدل پرو نخواهد داشت.

آنر ۲۰

آنر ۲۰

هر دو پوستر تبلیغاتی جدید آنر 20 هواوی نشان می‌دهند دوربین اصلی گوشی چهارگانه خواهد بود. با این حال تنها یکی از آن‌ها، از نوع هر یک از چهار سنسور ماژول دوربین گوشی یاد شده نیز خبر می‌دهد. از روی اولین عکس می‌توان یک نتیجه‌گیری دیگر نیز داشت؛ ماژول دوربین اصلی هواوی آنر 20 شبیه به حرف L خواهد بود، به این معنی که چهارمین سنسور، به جای زیر سومین مورد، در سمت راست آن قرار خواهد گرفت. این کار به نظر تنها به افزایش عرض ماژول دوربین و کاهش زیبایی گوشی منجر خواهد شد، اما شاید سازنده دلیل خاصی برای چنین طراحی داشته باشد.

عکس دوم، نوع لنز هر یک از چهار سنسور را به ما یادآور می‌شود. البته طبق اطلاعات، این ترکیب سنسورها به مدل پرو مربوط می‌شوند. اولین دایره در تصویر بالا، عکسی عادی از منظره رو به روی آن است، به این معنی که اولین سنسور معمولی و رنگی خواهد بود. در دومین دایره، تصویری با میداد دید بسیار بالا از محیط به ثبت رسیده است. در نتیجه سنسور دوم از نوع اولترا واید خواهد بود.

سومین مورد، به خاص‌ترین سنسور دوربین آنر 20 هواوی که قرار است برای اولین مرتبه در یک گوشی هوشمند به کار برود اشاره می‌کند. در این دایره، شاهد تصویری کلوزآپ از یک برگ درخت هستیم که ثبت آن به لطف سنسور ماکروی دوربین گوشی امکان‌پذیر شده است. در نهایت به تصویری از آسمان در دور دست‌ها می‌رسیم که از وجود سنسور تله فوتو با توانایی زوم اپتیکال خبر می‌دهد.

هفته گذشته، مشخصات دوربین دو گوشی هواوی آنر 20 و آنر 20 پرو فاش شد. دوربین اصلی آنر 20 دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 است. رزولوشن سنسور اولترا واید برابر 16 مگاپیکسل بوده و وضوح تصویر هر دو سنسور عمق میدان و ماکرو برابر 2 مگاپیکسل خواهد بود. در مدل پرو، با وجود یکسان بودن رزولوشن سنسور اصلی، گشودگی دریچه دیافراگم به f/1.4 می‌رسد. اگرچه وضوح تصویر سنسور اولترا واید در آن تغییری نخواهد داشت، اما سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی جای خود را به یک سنسور تله فوتوی 8 مگاپیکسلی می‌دهد. رزولوشن دوربین ماکرو تغییری نخواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

در این کلاس رقبای جذابی حضور دارن که همگی تقریباً پرچمدار اقتصادی به حساب میان .
آنر ۲۰ پرو
وان پلاس ۷ پرو
ردمی k20 پرو

Naranj

این انر۲۰ رو هواوی پاره کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)