حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید تلگرام طلایی هم از گوگل پلی حذف شد و خطای Play Protect گرفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، برترین‌های ترنجی

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تلگرام طلایی را از گوشی خود پاک کنید، این بار گوگل به شما هشدار می دهد. تقریبا ۱۰ روز بعد از آن یعنی ۳ روز پیش نیز در ترنجی خواندیم که تلگرام طلایی به پلی استور بازگشت. حالا و طبق گزارشات جدید کاربران ترنجی می بینیم که نسخه جدید تلگرام طلایی هم از گوگل پلی حذف شد و خطای Play Protect گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حذف شدن نسخه جدید تلگرام طلایی از گوگل پلی

نسخه جدید تلگرام طلایی (Telegram Talaie) از گوگل پلی با خطای پلی پروتکت (Play Protect) خبر جدیدی است که به ما می گوید گوگل کاملا مطمئن است تلگرام طلایی در هیچ نسخه ای نباید روی موبایل اندرویدی شما نصب شود.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید سرویس امنیتی فروشگاه نرم افزاری گوگل (گوگل پلی) که با نام پلی پروتکت (Play Protect) شناخته می شود، برای امنیت تلگرام طلایی خطا می دهد و به شما پیشنهاد لغو نصب یا پاک کردن آن را می دهد.

در این خطای امنیتی پلی پروتکت درباره تلگرام طلایی مشخصا گفته می شود:

این نرم افزار قلابی است. این تلاش می کند تا کنترل دستگاه شما را به دست بگیرد و اطلاعات شما به سرقت ببرد.

به این صورت بار دیگر امنیت زیر سوال کلاینت های فارسی تلگرام که تلگرام بدون فیلتر را ارایه می کنند، مشخص شد.

توجه داشته باشید که این خطر امنیتی درباره اکثر تلگرام های فارسی وجود دارد و در ساعات اخیر شاهد تبلیغات دیگر تلگرام های فارسی مبنی بر اینکه «تلگرام طلایی امنیت ندارد، ما را نصب کنید!» هستیم و باید بگوییم در صورت لزوم استفاده از تلگرام، فقط نسخه رسمی تلگرام را از فروشگاه نرم افزاری سیستم عامل خود (گوگل پلی یا اپ استور) نصب کنید.

تلگرام طلایی

تلگرام طلایی

به صورت کلی همواره و درباره همه نرم افزارها ما در ترنجی به شما توصیه می کنیم که از کلاینت اصلی خود ارایه دهنده استفاده کنید و به دنبال پوسته های دیگر یا نسخه های دیگر نروید. نظر شما چیست؟ از تلگرام استفاده می کنید؟ به چه طریقی؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

🤣😂🤣

mehrdad_ma

خوشم میاد گوگل چطور میزنه تو برجک اینها

online_wireless

گوگل خیلی دیر متوجه شده و بعد از این همه مدت حذف کرده درحالیکه اپل استور اصلا از همون اول اجازه انتشارشون رو نداد و تشخیص داد که فیک و ابزاری جهت جاسوسی هستن چون با قوانین اپل مبنی محرمانه بودن اطلاعات شخصی کاربران همخوانی نداشت.

mehrdad_ma

کلا اپل با برنامه های فارسی مشکل داره
این برمیگرده به سیاست های دو شرکت

الان مگه رام گوشی های چینی که سرویس های گوگل رو ندارن این برنامه ها رو حذف میکنه ؟

بعدشم es file explorer که حذف شد محبوبترین فایل منیجر بود واقعاً سخته مشکل فقط فایل apk نیست باید بررسی کنن این فایلها به چه سرورهایی وصل هستند و….
الان پچ صدای viper 4 نصب میکنی گوگل حذفش می‌کنه در حالی که تو xda جز بهترین ماژولهای مجیسک هست

Milad7

این جاسوس ها چقدر پررو هستن … از رو هم نمیرن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)