حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتور ویبره وان پلاس ۷ پرو تا دو برابر بهتر از نسل قبل خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که سه روز دیگر وان پلاس ۷ پرو رسما معرفی خواهد شد. درباره این دستگاه شایعات و اطلاعات رسمی زیادی وجود دارد که تصویر این دستگاه را در ذهن ما تشکیل داده اند. امروز یک داده رسمی دیگر پیرامون نسخه پرو پرچمدار ۲۰۱۹ وان پلاس منتشر شده که می گوید موتور ویبره وان پلاس ۷ پرو تا دو برابر بهتر از نسل قبل خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شاید یکی از نقاط ضعف گوشی‌‌های هوشمند کمپانی وان‌ پلاس (OnePlus) که مردم نیز از آن شاکی‌اند، ضعیف بودن موتور لرزش (Vibration) آن‌ها باشد. مدیرعامل این کمپانی، Pete Lau، در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌است که گوشی وان‌ پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) موتور لرزشی جدید به قدرت 200% بیشتر خواهد داشت. کاربران می‌توانند سه سطح مختلف از میزان لرزش و 6 الگوی لرزشی متفاوت را برای تماس و سایر پیام‌ها انتخاب کنند.

Pete Lau همچنین به موضوع تنظیم کردن لرزش برای صفحه کلید لمسی اشاره کرد، اما راجع به جزئیات آن و این که این موضوع چه معنی می‌دهد، توضیح بیشتری نداد.

Pete Lau در مورد طراحی دوباره وان‌پلاس 7 می‌گوید:

 

تیم ما به دنبال طراحی جدیدی برای وان‌پلاس 7 پرو می‌باشد تا بتوان قطعات گوشی را بدون افزایش ضخامت، درون بدنه قرار داد. همچنین ما باید از درست بودن جایگاه موتور لمس نیز اطمینان حاصل کنیم تا لمس در تمامی نقاط صفحه نمایش، به خوبی عمل کند.

نظر شما چیست؟ تا به حال در تجربه کاربری شما موتور ویبره چقدر نقش ایفا کرده است؟ من می توانم بگوییم با وجود کوچک بودن نقش آن اما تجربه کاربری متفاوتی را برای من به ارمغان آورده است که هر چند بود یا نبودش لزوما انتخاب من را تغییر نمی دهد اما بودنش خوشحال‌ترم می کند!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

ویبره فاکتور خیلی مهمیه اما اصلا کلیدی نمیباشد و برای تعداد زیادی از کاربران اهمیت چندانی ندارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)