حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استودیو EA در وصف Need For Speed 2019 می گوید: رانندگان خیابانی در مقابل فانتری پلیس ها

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

دیروز بود که در ترنجی درباره نید فور اسپید ۲۰۱۹ (Need For Speed 2019) یا همان عنوان محبوب جنون سرعت از EA صحبت کردیم. می دانیم که نسخه جدید بازی های Need for Speed و Plants Vs. Zombies Games پاییز ۹۸ منتشر می شود و حالا استودیو EA در وصف Need For Speed 2019 می گوید باید منتظر “رانندگان خیابانی در مقابل فانتری پلیس ها” باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نید فور اسپید ۲۰۱۹ (Need For Speed 2019)

نید فور اسپید

نید فور اسپید

بر اساس گفته استودیو بازی سازی الکترونیک آرتز، در Need for Speed جدید بار دیگر شاهد تعقیب و گریز هیجان انگیز مسابقه دهندگان خیابانی توسط پلیس ها خواهیم بود.

سری نید فور اسپید از جمله مجموعه بازی های ویدیویی است که در گذشته میان طرفداران و هواداران سبک ریسینگ و ماشین رانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. نسخه های ابتدایی این فرانچایز به قدری هیجان انگیز و لذت بخش بود که از آن به عنوان بهترین بازی مسابقه ای یاد می شد. با این حال، سیاست های نادرست شرکت الکترونیک آرتز در مدیریت و کم کاری استودیوهای توسعه دهنده باعث شد تا مجموعه نید فور اسپید در این چند سال اخیر با آن دوران اوج خود فاصله زیادی بگیرد و دیگر آن اعتبار همیشگی را نداشته باشد.

شرکت الکترونیک آرتز چندی پیش طی جلسه ارائه گزارش مالی خود رسما از ساخت و توسعه Need for Speed جدید سخن گفت و زمان عرضه آن را پاییز سال جاری میلادی مشخص کرد. اعلام خبر عرضه نسخه بعدی نید فور اسپید در ادامه سال جاری، سوال های زیادی را در ذهن بازیکنان ایجاد کرد که سرانجام آقای اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، مدیر اجرایی شرکت الکترونیک آرتز، لب به سخن گشود.

از جمله ارکان اصلی این بازی به شمار می رود که این تقابل پیش تر در نسخه های Most Wanted و Hot Pursuit به چشم می خورد

به گفته اندرو ویلسون، Need for Speed جدید همچنان به ریشه و المان های اصلی خود پایبند بوده و در آن بار دیگر شاهد تقابل مسابقات خیابانی و پلیس‌ ها خواهیم بود. به عبارت دیگر، تعقیب و گریزهای هیجان انگیز مسابقه دهندگان از جمله ارکان اصلی این بازی به شمار می رود که این تقابل پیش تر در نسخه های Most Wanted و Hot Pursuit به چشم می خورد. از این رو، به نظر می رسد شرکت الکترونیک آرتز به دنبال احیای دوباره سری نید فور اسپید است تا بار دیگر این مجموعه را به دوران طلایی و درخشان خود بازگرداند.

در حالی که هم اکنون زمان انتشار تقریبی این اثر مشخص شده، این عنوان مورد انتظار هنوز معرفی نشده و اطلاعاتی در خصوص داستان، گیم پلی و جهان آن در دست نیست. البته، فراموش نکنید که زمان زیادی به برگزاری رویداد بزرگ E3 2019 باقی نمانده و بی شک شرکت الکترونیک آرتز در جریان مراسم EA Play 2019 به طور کامل به معرفی و انتشار تریلرهای مختلف نسخه بعدی بازی نید فور اسپید می پردازد.

منتظر نید فور اسپید جدید هستید؟ من خیلی حدسی می گویم که امسال نوبت آن است که شاهد یک نید فور اسپید خطرناک برای جیب گیمرهای دسکتاپی باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)